Jump to content
Battlefield.no

beaveer

Supermedlem
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

beaveer last won the day on November 3 2013

beaveer had the most liked content!

Community Reputation

12 Good

About beaveer

  • Rank
    Menig

Contact Methods

  • Origin
    Aglonn
  1. Siden jeg er svak kjøpte jeg Origin Access for å spille så tidlig som mulig (og før skrivebordspulten min fylles opp av overtidsjobb rundt den 20. november). Hvis flere er interessert i å spille kan vi jo lage en Discord server (?)
  2. Jeg syntes det var solid nok til å komme tilbake hit og reaktivere kontoen, ihvertfall. Kommer garantert til å spille det når det kommer ut, men som nevnt litt lenger opp håper jeg de tweaker ammo-systemet litt. Skjønner jo teorien bak, men det er jo en grunn til at det å stå foran en support mens man spammer "need ammo" er blitt et meme.
  3. Ah, nice. Da hopper ihvertfall jeg på Titanfall Norway. Godt initiativ Daniel!
  4. Har slengt opp et Battlefield.no nettverk, er bare å søke på det fulle navnet eller taggen BFNO.
  5. Tror jeg har 30 timer i MPen hitil, og et godt tips er å finne et network. r/Titanfall har et hvis du vil joine et stort nettverk og ikke bryr deg så mye om hvem du spiller med, så lenge det er noen ^^ . Nettverksfunksjonen deres er ganske genial faktisk, og det hadde vært kult med et bf.no nettverk også. Forøvrig kan jeg jo legge til at det ikke er noe season pass til spillet, og det eneste ekstrainnholdet de kommer til å ta betalt for er kosmetisk. Alle fremtidige kart, Titans og våpen vil være gratis.
  6. Tenkte jeg skulle droppe innom her igjen (er vel noen år siden sist) og rette øynene deres mot årets beste skytespill: Titanfall 2. Det har desverre fått utrolig lite hype, og havnet litt i skyggen av to andre kolosser, den store floppen CoD og det ganske greie BF1 (Ja, jeg provoserer litt med vilje ^^). Vet at 500 kr er mye å legge ut for et spill, men origin har en 24 timers refund policy og dere kan alltids stille spørsmål om det! Jeg streamer også spillet nå og da hvis noen vil gjøre grundig research først og stille spørsmål der. For at dette ikke skal virke som en "Hei kom og se på streamen min a!"-post sier jeg bare at det er samme brukernavn på twitch som her.
  7. Spiller det og liker det godt så langt, veldig imponert over balansen de har fått til for å være ærlig. Heter xenophobia på steam om noen vil spille.
  8. Så launch-traileren, med textures fra 2005 og animasjoner som så ut som rompe. Når de ikke en gang greier å lage en trailer som ser bra ut tviler jeg på at spillet har noen nevneverdig kvalitet.
  9. Nettopp plukket opp spillet, tar dere imot meganoobs også Toffi? ^^
  10. Har skrapa sammen en film med public-spilling. Før du ser den burde du være obs på følgende: - Filmen inneholder ingen flashy "Lolsåflaksjeghadde"-kills, det er 100% assault med for det meste OP L85A2. - Jeg er en utrolig metodisk, kjedelig og treig spiller, filmen reflekterer også det til en viss grad.
  11. Jeg er en gammel has-been og har ingenting å gjøre på et landslag
  12. Norge har kanskje 5-10 spillere av bra kaliber, og de fleste av disse spiller nesten utelukkende 5v5. I tillegg er 8v8-miljøet ganske lite (mulig jeg snakker med rævva her, men det er ihvertfall mitt inntrykk) og det er derfor ikke selvsagt at man får fyllt opp en full lineup av håndplukkede spillere siden de som kanskje er skjulte talenter ikke får gjort så mye ut av seg.
  13. Helt riktig det du sier Drozo, hva jeg har skrevet om kan ganske enkelt beskrives som en "grunnmur".
  14. Har nettopp skrevet denne teksten. Beklager at den er på engelsk, men jeg har eksamen i engelsk på mandag og orket ikke å stille om hjernen til norsk igjen . I tillegg er det kjekt mtp. at jeg bare kan copy-paste den om jeg vil legge den ut noen andre steder. ________________________________________________________ This is a post I've been meaning to make for quite some time. Aiming well is a pretty damn important aspect of any FPS, BF4 included. Six or seven years ago I came across an article written by the manager of one of the worlds best CS 1.6-teams on how some of their star players were practicing their aim. This post is a rough repost of his essential points, with some modifications I have made myself over the years. For the purpose of this text we will make the assumption that aim generally consists of two aspects: Your ability to track players, and your muscle memory. It's the last aspect we will focus on improving. First a definition: I'm sure you have all seen fragmovies where the player notices an enemy pop up on his screen, and is able to seemingly instantly aim at his head and get a headshot (ANY Quake or CS fragmovie will feature atleast one shot like this). In some situations, this just boils down to luck. In others however, this is muscle memory: Your hand knows instinctively how far to move the mouse in order to move the crosshair to the correct position on your screen. You can see the same thing in tons of other sports. A football player that gets the ball close to the opponents goal does not need to stop and think how much power he needs to apply or where to hit the ball to score, he simply shoots, same thing with a basketball player. How? Endless repetitions. A professional player will practice shooting from every possible position on the field again and again and again. So how do we apply these principles to Battlefield 4? It is actually incredibly simple once you rid yourself of one preconception: You DO NOT have to fire a single bullet to improve your aim! All you need are a number of fixed points on a wall or something similar, a lot of patience and some enjoyable music. In the test-range I found a couple of suitable positions: http://i.imgur.com/sj2uRBX.jpg http://i.imgur.com/laZ5tz8.jpg http://i.imgur.com/gB0tlja.jpg This last position is the best, as it has the most vertical points, whereas the other two will only help train your horizontal movements. Now obviously the red dots are not there in game, but they are all clearly visible intersections between the framework. You pick a starting point, and then you start repeating moving your crosshair from the starting point to any other point and back. What's extremely important is that you are precise! At first you will have to move at a glacial speed in order to stop at the right time, but after a short while you will be able to do it faster and faster. This is your muscle memory becoming more and more familiar with the motions, and sooner than you might expect you will have tangible results in game!
  15. Nice job. Bidrar med min assaultguide (bare slenger den inn her, er ikke lang): ACE 23 er best ingen protest. Alle andre våpen er bæsj i sammenligning. Hvis aimet ditt i nærkamp er skikkelig råttent og/eller du trenger en shotgun som spyr ut 30 skudd på et halvt sekund bruk AEK.
×
×
  • Create New...