Jump to content
Battlefield.no

Angelou

Medlem
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Angelou

  • Rank
    Menig
  1. Jeg prøvde egentlig ikke og si at heli var overlegent fly. Hvertfall ikke i alle sitvasjoner. Det er ingen sak og skyte ned et heli som ikke er observant på deg. Men det tåler faktisk ganske mye, og misiler er håpløst ja. Misiler brukte jeg bare helt i starten før folk fikk unlocka flairs. Var en kort men morsom periode =) Men heli som oppfører seg slik som jeg skrev. Flyr rett opp, og alltid har nesen mot flyet. Det tror jeg kan være et vrient mål.
  2. Har tyvstartet litt på bf3, og har brukt mesteparten av tiden i fly/heli. Jeg lurte bare på om det var noen andre som har gjort seg noen mening om hvordan det er og fly i bf3. Min mening er at jagerfly ikke får gjort stort nyttig. Langt mindre en hvor dominerende de var i tidligere spill. Dette er jo helt klart etter design, men jeg lurer på om det er tatt litt langt. Følelsen jeg sitter med er at fly ikke har noe slagkraft mot annet en fly og helikopter. Også etter unlocking av guidete rakket mot bakken. Grunnen til dette er flere og jeg lister noen punkter. Maskinkanonen gjør minimalt skade mot alt annet en fly. Jeg har inntrykk av at det krever mindre treff mot andre fly en det gjør mot infanteri for og få en kill/disable. Dette er nok ikke riktig da det er vesentlig lettere og treffe et fly, men jeg vet det kreves MANGE treff for og drepe et menneske på bakken. Det samme gjelder panser, biler og heli. Det krever et helt belte med treff for å skyte ned et helikopter, mens et fly blir skutt ned på kanskje ¼ belte med treff. Panser tror jeg max blir dissabla med et helt belte treff. Selv om jeg misstenker man trenger 2-3. Jeg har aldri klart det på en flyover. Maskinkanonen gjør mye skade mot fly. Jeg skyter gang på gang ned fiendtlige fly etter bare så vidt og streife borti dem med maskingeværet. Det er for mye skade sammenlignet med hvor lett det er å treffe. Heat seekers over alt med høy range. Mitt inntrykk er at alt etter hvert unlocker heatseeker, og at heetseekers har veldig lang range. Jeg tror det er fare for at fly kan totalt passiviseres av 2 infanteri med anti luft rakett og litt timing. For og skyte ned et fly er det bare for 2 infanterister og locke. Etterfulgt av at en fyrer av raketten umiddelbart, og han andre venter på at flairs droppes og så skyter mot et fly som da er helt forsvarsløst Anti-bakke missiler er ikke spesielt sterke. Dissabler på hit men sprenger ikke. All panser vill derimot etter hvert unlocke countermessure slik at treff blir veldig sjelden. Jeg er heller ingen fan av våpen som krever så lite øvelse. Du bare sikter på target i noen sekunder for lock - skyter og håper på det beste. Ikke veldig morsomt i lengen. Jeg liker mye bedre tanken på å perfeksjonere treff av tradisjonelle bomber selv om det ikke er veldig 2011. Alternativt at lagkamerater merker mål med laser for så å sende av gårde et missil Jeg har mistanke om at helikopter faktisk vil kunne være overlegen fly i luft til luft krig. Dette er ren teori siden jeg ikke har sett det i praksis. Et heli som flyr ved maksimal høyde med heatseekers, gunner og ir flairs tror jeg vil være vanskelig og ta ut for fly. Helikopteret befinner seg da utenfor range fra bakkeraketter. Det har flairs så det kan ikke skytes ned med raketter fra et fly. Så da må du skyte det ned med maskinkanonen. Noe som kanskje høres ut som lett match, men det tror jeg ikke det vil være. Helikopteret tåler mye, og et fly som flyr direkte mot er lett match for gunneren i helikopteret. Samtidig vil flyet konstant være targeta av når det ikke angriper slik at det bare kan vente på at infanteri eller noe annet tvinger flyet til og droppe flairs før det skyter ut heetseekers og skyter ned flyet. Noen andre som har like eller andre erfaringer med fly? Må også legge til at jeg liker bf3 veldig godt fra et infanteri syn. Er kanskje ikke noe stort tap at fly blir ubetydelige?
  3. Jeg merket det samme (og slik er det forøvrig i mange spill). Dette sammen med observasjonen om at det er bedre hitboxes får meg til og tro at dice har flyttet hit detection fra serveren hvor den var tidligere til client nå. Noen som vet noe om dette? Dette forklarer egentlig begge observasjonene. Du ikke vil bomme grunnet lagg, og du kan bli skutt bak en vegg om du fremdeles er synlig for en motstander med litt ping. Man kan ikke få både i pose og sekk =)
  4. Om det er utløseren av buggen, så er jeg evig taknemlig! *teste* --- Testet akkurat og det stemmer. går du inn i kjøretøyet før animasjonen etter utlegg er ferdig utløser du buggen.
  5. Det har vært slik veldig lenge. Forøvrig fungerer buggen slik at du isteden for og detonere legger ut nye c4. Så du kan altså legge ut uendelig mange c4, men ikke detonere dem med utløseren. Jeg pleier og slenge en c4 bak på bilen/atv slik at jeg eventuelt kan snipe den av om den ikke detonerer.
  6. Spill: Bad Company 2 Nick: Angelou Server: bf02 Tidspunkt: dunoe.. fikk ikke joinet i dag. Brett: vet ikke Admin: vet ikke Årsak: Noen ble eid antar jeg ? =) Forklaring: Jeg jukser ikke og jeg kan bevise det. Jeg streamer mye av spillingen min live, og dere kan se opptak fra de siste dagene med spilling her: http://www.twitch.tv/akalland
  7. Det morsomste jeg vet er når jeg ser 2 motstandere og den ene er medic. Da sniper jeg alltid karen som ikke er medic og venter til han blir gjenopplivet og sniper han på ny.. Min rekord er å skyte samme karen 8 ganger på rad. Det er forøvrig ikke noen god taktikk når man spiller for og vinne. Da sniper man naturligvis medicen først siden de får tilbake ticket. Egentlig bør medic få minus poeng om karen blir drept på ny innenfor en viss tidsramme. Laget bør også miste 2 ticets. Er ganske teit med medics som kaster seg inn i ilden for og gjenopplive en kar som virkelig ikke ønsker det
×
×
  • Create New...