Jump to content
Battlefield.no

glennbech

Medlem
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About glennbech

  • Rank
    Menig
  1. Spilte US på battlefield2 #2 serveren i går, fy søren vi ble eid.... Tenkte bare jeg skulle forsvaret laget litt her å si at vi hadde et par totalt ubruelige Commandere. Jeg definerer en commander som ubrukelig i det øyeblikkat han ikke kan snakke til SL'ene. Vi ble hele tiden tvunget til å forsvare de få basene vi holdt. MEC, China eller whatever kunne sette inn hele styrken sin der, og vi som forsøkte oss som SL'er hos US ikke hadde peilig på hvor dårlig eller bra FI's andre baser var forsvart. Hehe.. Uansett ,bra spilt da. Noen av dere IRF(?) Gutta har tydligvis mye tid til overs .-) Bare en liten refleksjon over hvor viktig Commander rollen egentlig er.... Det er sykt viktig å fortelle laget fiendens svake punkt. Tvinger du fienden til å forsvare seg, mister han evnen til å angripe .-)
  2. Hei, jeg er ikke på noen måte noen ekspeerflyver av Helikopter i Battlefield 2, men jeg legger merke til at noen tråder her anbefaler å fly høyt 100-80 meter, når man kjører angrepshelikopter. Er landskapet flatt (ørken), og man ikke har noe strukturer og bruke, er jeg helt enig i dette. Da er man jo jager-mat uansett. Jeg er deromot til tilbøyelig til å være uening i andre settinger. Som helikopterpilot har i allfall jeg størst problem med flyene! De fordømte drittsekkene er jo argogante nok til å fly med i "Bombe" modus, og plukke meg ned med MG. Da får jeg ikke advarsel om Lock engang! Flyene er jo mye raskere, og trenger tid på å "sikte seg inn" i en rett bane mot målet, Det betyr at de må ha oppdaget deg, eller andre oppdaget og "spottet" deg som pilot. i 80-100 meter er man jo praktisk talt alltid synlig for alle, og gode piloter kan plukke deg ned. Det er jo akspetert fakta at den som har best høyde vinner. Men, flyr man lavt, og blir tatt på fersken av pilot i bedre høyde har man et par alternativer.. 1. "He who fights and runs away, will live to fight anoter day..." (Bedre K/D ratio .-) mottoet mitt i battlefield. 2. Spot helikopteret, stikk av og vent på at et venlig jagerfly tar det ned. 3. Ta opp kampen, det er en bra sjans for at piloten er rookie, og kjører uten gunner. TGV kan man også leke mye med selv ved lav flyvning. Man trenger ikke begrense TGV skytingen ovenfra og ned på bakken. Man kan også launche de horisontant og ta ut mål langt unna. På brett bed begyggelse og variert landskap er det faktisk mulig å gjøre mye kult i lav høyde! Hvor stilig er det ikke å stikke hodet over åskammen, launche en hellfire, og hjemme seg bort igjen kanskje ? Anti Tank gutta på bakken kan man lett ungå ved å ha litt fart, og ikke stå rolig så lenge om gangen. En bra gunner skyter jo de også ganske lett. Som gunner skyter jeg forrsten minst like mye på steder som det er mulig å hjemme seg som anti-tank, som jeg skyter på faktiske mål. Mye kills sånn også. Mine 50 cents på lavt vs. høy flyvning. Synes alikevel at det er mer moro å fly lavt, da det er vanskeligere og krever mer. Pluss at jeg jeg tydeligvis gjør noe feil eller alltid har uber-bra jagerpilot motstandere .-)
×
×
  • Create New...