Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
PzN

Team Hellfragger i ilden!

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7230&g2_serialNumber=1 Team Hellfragger i ilden!

Etter tre dager med intensiv trening i Danmark skal Team Hellfragger nå konkurrere på The eXperience. Informasjon om kunkurransen og laget finner du her.

SG1L1147+copy.thumbnail.jpgTeam Hellfragger(Hellfragger.no): Team Hellfragger er én av syv norske klaner som har tatt turen til Danmark for å kunkurrere om heder og ære på The eXperience. At det er hele 12.500 euro i premier er selvfølgelig også en motivasjon til å gjøre det godt. I dag åpner dørene og de første kampene vil bli spilt allerede kl 10:00. Med én times mellomrom mellom hver kamp kjører arrangørene et tett skjema, noe som setter krav til både dem og deltakerne.

Konkurransen varer over to dager og avsluttes sent på lørdagskvelden. Hvem som står på pallen gjenstår enda å se, men her er Ola Nordmanns representanter i Danmark:

1. Team Hellfragger
  2. Team Multigamer
  3. Crossed
  4. Tweaked
  5. TBA from B
  6. Bama
  7. The Bear Alliance

Hver kamp vil ha 30 minutters oppvarming før lagene skal knive om hvilken side de skal begynne på. Alt av hardware stiller arrangørene med, men spillerne har lov å bruke sin egen mus, musmatte, ørekokker og tastatur. Poengsystemet er laget slik at en seier vil gi tre poenger, uavgjort gir ett poeng og tap gir 0. Hver runde vil tilsvare det samme som et mål i fotball, både for og i mot. I første del av turneringen spilles det gruppespill hvor de beste vil gå videre i konkurransen. Det er ikke rom for overtid i gruppespillet og kampene kan dermed bli uavgjort. Følgende kart vil bli spilt under turneringen:

• de_dust2
  • de_inferno
  • de_train
  • de_nuke
  • de_cpl_mill 

Turneringen åpnet for 32 lag, men tre lag har allerede meldt avbrudd. De regjerende mesterne "fnatic"  stiller ikke i år, grunnen er at spillerne Xertion og Blaze ble draftet til den amerikanske gamingligaen - CGS. Videre har "mTw.PR" og "redLine" bestemt seg for å ikke delta. Vårt kjære Team Hellfragger har havnet i gruppe B med følende lag:

• Reason Gaming (Tjekkia)
  • MGC (Frankrike)
  • wTm-Gaming (Danmark)
  • Roskilde Ravens (Danmark)
  • Team Hellfragger (Norge)

Etter at nyheten om gruppene ble annonsert tok vi en prat med Frans "SprtX" Van Dinther i Team Hellfragger og spurte han om en liten uttalelse før konkurransen begynner.

Det blir en vanskelig gruppe, men vi tar det som det kommer og skal prøve å få av en del runder. Jeg føler vi har fått mye ut av bootcampen. Jeg at vi kan gjøre det ganske bra og kan overraske ganske mange! Vi ønsker alle lagene lykke til!

Kampoppsettet til Team Hellfragger er som følger:

Torsdag:

• 11:30 - 13:00 Roskilde Ravens mot Team Hellfragger
  • 16:00 - 17:30  Team Hellfragger mot Reason Gaming
  • 20:30 - 22:00 Team Hellfragger mot wTm-Gaming

Fredag:

• 12:30 - 14:00 Team Hellgragger mot MGC

Alle kampene til Team Hellfragger kan ses på følgende IP: tv1.verygames.de:28002

Fnatic sin nederlanske lineup stiller vel ikke fordi den ikke eksisterer lenger? CGS tok to spillere, og to av de tre siste spiller i Crossed. Du snakker vel om 1.6 lineupen, selv om jeg ikke skjønner hvorfor du skulle snakke om 1.6 compoen. : )

Lykke til HF, dumt jeg ikke får speccet noen av kampene. ;( Og Crossed er ikke fullnorske, bare to norske spillere i Leffa og WarClown.

Tok utgangspunkt i den informasjonen som TeX.dk oppgav om Counter Strike: Source- compoen og lagene der smile.png

Reason gaming er vel en av de beste, om ikke den beste lineupen i Europa atm. De andre vet jeg lite om, annet en at de er meget gode lag de og. smile.png

Fnatic sin nederlanske lineup stiller vel ikke fordi den ikke eksisterer lenger? CGS tok to spillere, og to av de tre siste spiller i Crossed. Du snakker vel om 1.6 lineupen, selv om jeg ikke skjønner hvorfor du skulle snakke om 1.6 compoen. : )

Lykke til HF, dumt jeg ikke får speccet noen av kampene. ;( Og Crossed er ikke fullnorske, bare to norske spillere i Leffa og WarClown.

Hold hardt på tissen deres.

Puddis blink.png

TBA from B = ?

Så ikke den lineupen på multigamer.no (Tuhl sin artikkel)

Lykke til THF, kommer nok til å ta en del runder i den gruppa tror jeg =)

Tror dere kan gjøre det bra i den gruppa, allikevel tror jeg at MGC blir for sterke. Andreplassen bak MGC is all yours, babeh!

Sorro - Fnatic har droppet CSS for godt, derfor forsvarer de ikke tittelen fra ifjor.

MystiC - TBA from B er ikke i noen gruppe såvidt jeg vet, isåfall er det Unknown Norwegian Team (?) som ryktet sier er et danskt lag. (?)

Alle kamper starter med 30 minutters oppvarming.

MultiGamer sitt kampprogram :

GROUP STAGE (THURSDAY)

10:00 - 11:30 CYBER QUALITY vs. MULTIGAMER

14:30 - 16:00 OBI vs. MULTIGAMER

20:30 - 22:00 CROSSED vs. MULTIGAMER

GROUP STAGE (FRIDAY)

14:00 - 15:30 TWEAKED vs. MULTIGAMER

Hellfragger sitt kampprogram:

GROUP STAGE (THURSDAY)

11:30 - 13:00 ROSKILDE RAVENS vs. TEAM HELLFRAGGER

16:00 - 17:30 TEAM HELLFRAGGER vs. REASON GAMING

20:30 - 22:00 TEAM HELLFRAGGER vs. WTM-GAMING

GROUP STAGE (FRIDAY)

12:30 - 14:00 TEAM HELLFRAGGER vs. MGC

SOURCETV for alle kampene til MG er tv1.verygames.de:28004 - SourceTV for alle kampene Til Hellfragger er tv1.verygames.de:28002

Edited by TUHL

Hvordan gikk 11:30 - 13:00 ROSKILDE RAVENS vs. TEAM HELLFRAGGER ? smile.png

EDIT : Ah, kampen gikk visst nå, fikk bare sett at team HF tapte 8-7 som ct på inferno iallefall...

Edited by C4mpi

Ble 20-10 til roskilde, de var rett og slett bedre, særlig i starten. Mot slutten så kom hf i gang, skal bli spennende om de greier ta med seg det videre. De er jo der nede først og fremst for å knytte bånd og få erfaring, de er vårt lille langtidsprosjekt smile.png

Er stolte av gutta jeg.

Jeg tror HF kan overraske veldig mot et av storlagene, blir spennende. Ellers vant MultiGamer 27-3 og Crossed 20-10.

Hellfragger starta dårlig, lå under 0 - 6, men nå har de kjempe seg tilbake til 8 - 8, stå på! ' />

Ahh... Team

Edited by C4mpi

De tapte 16-10, etter det er det jo bare praccing, man skal spille 30 runder samme hva ' />

Men ærlig talt, å lede over reason er godt over hva jeg hadde forventet, syntes de spilte strålende. Er nok litt mangel på rutine samt en del stress som gjør at de misser mot slutten, når tex bommer på en meters hold på ryggen til en enemy med 4 dglskudd så er det litt nerver på gang p

Vi sa de skulle dra for å få erfaring, alt annet skulle være pluss, og i denne kampen var det mange pluss biggrin.png

Er enig i det du Qed sier her, synest Team Hellfragger har spilt kanon, er nok som du også sier mangel på rutine og litt nerver som gjør at de taper, men dette ser bra ut, keep it coming! ;)

10 - 20 mot Reason er absolutt ikke værst! Det viktigste er praccen, og at man blir lagt merke til i miljøet.

Lower Bracket 1: Hellfragger.no vs Bama.no : tv1.verygames.de:28002

Hellfragger.no slo Bama.no 16-12, deretter røk de mot MultiGamer 16-6. HF har imponert meg iallefall, og de er jo fra før en kjempekoselig gjeng. Har trua ! ' />

De endte da altså på en 13-16.plass p

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...