Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Psir

Call of Duty 4: Promod

Recommended Posts

En del bra der.. liker at man kan droppe bomba og at de fikser med snaps..

Får håpe det blir like bra som CSS:PM...

Edit: Bombedropp så litt "avansert" ut.

Kan man skinne våpen i pcw?

Hotkeys til de forskjellige klassene blir nok deilig.

Det er en mod så tror ikke alle kommer til å spille det nei. Uaktuellt ! Så veldig uprofesjonelt ut.

Da tar dere dessverre feil gutta, hele cod4.invite har allerede planer om å bruke den. Og det betyr at alle de store turneringene følger etter, og dermed alle de små. That's the way of life...

Men hvordan så den uprofesjonell ut? Det er jo 100% likt cod4.

Edit: ahh, du tror kanskje at dette er som et annet spill, fordi det er en mod? Altså, dette er egentlig akkurat det samme som pam eller modwarfare. Bare at denne gangen, så blir det en samling mellom de flestes meninger i cod4miljøet satt sammen med pam, og blir dermed kallt for "cod4: promod".

F.eks den buggen hvor man må gå inn og ut av spectate for å skifte til Sniper. Denne buggen ville aldri blitt fikset på, hvis det ikke var for cod4promod :lol:

Edited by Psir

Nå har ikke jeg noe som helst med COD4 å gjøre, spillet liker jeg heller ikke, men vil legge fram et lite eksempel for de som er skeptiske til denne promod'en, som gir en liten pekepinn om hva en promod med støtte fra communitiet kan utrette: Jeg spiller ETQW, og det har jeg gjort siden beta. Vanilla ETQW er desverre preget av hitreg som ikke henger med på hurtigheten i spillet i det hele tatt, det har også en rekke ubalanserte maps. Promod til ETQW har til nå prestert å gjøre hitreggen nesten optimal, balansere flere av mappene til en absolutt brukbar grad, balansert de fleste våpen, med mer. Kort sagt har ETQW Promod forvandlet ETQW fra et "ok" klanspill til et (etter min mening) eventyrlig ett! Promod har nesten (ja, det er fortsatt noen som, merkelig nok, sverger til vanilla..) monopol på klanspillingen, og er det som brukes i alt av cuper og ladders.

Dette er noe man egentlig må prøve for å helt fatte forskjellen, og det har egentlig ingen ting med COD4 Promod å gjøre, men det er bare et lite hint til alle som er skeptiske til denne promoden kun fordi det er en mod ... :lol:

Jau men i COD4 er det annerledes, vi er en stor andel spillere som liker spillet som det er. Jeg er vant til spillet nå og har spilt siden lanseringen. Så er ikke så fan av å restricte våpen og perks som gjør spillet unikt. Dette er ikke CS og er derfor jeg liker det.

Dagens Pro-Gamere må ta seg en bolle og jeg melder meg frivillig til å bake den bollen.

Så er ikke så fan av å restricte våpen og perks som gjør spillet unikt. Dette er ikke CS og er derfor jeg liker det.

Ingen våpen er restricta i en CS match.

Trenger ikke å fortelle meg det siden jeg har spilt det siden Beta 1, lenge før de fleste :lol: I CS stiller alle på likt nivå og det er det folk prøver å oppnå med disse moddene. Noe av det som gjør COD4 spennende er nettopp perks syns jeg, klart mange av de gir usannsynlige fordeler i S&D men jeg liker motstand. Man kan spørre seg selv hvorfor miljøet i COD4 er nettopp så lite ? For det er de samme "Pro Gutta" som sitter å bestemmer hvordan vi skal spille. Det er en utvikling jeg IKKE liker og tror fleste av gamle gutta er enig med meg der og skjønner godt hvorfor flere trekker seg unna klanlivet.

Poenget er vel at de beste lagene er gode nok til å kunne utnytte de perksene på en måte som gjør det f.eks. umulig å ta et bombspot.

etter og ha vært in på channelen på irc og sett hvem som er der og diskusjoner rundt det er alt snudd rundt og jeg er veldig optimistisk ved modden ^^, ogogogogog

Trenger ikke å fortelle meg det siden jeg har spilt det siden Beta 1, lenge før de fleste ;) I CS stiller alle på likt nivå og det er det folk prøver å oppnå med disse moddene. Noe av det som gjør COD4 spennende er nettopp perks syns jeg, klart mange av de gir usannsynlige fordeler i S&D men jeg liker motstand. Man kan spørre seg selv hvorfor miljøet i COD4 er nettopp så lite ? For det er de samme "Pro Gutta" som sitter å bestemmer hvordan vi skal spille. Det er en utvikling jeg IKKE liker og tror fleste av gamle gutta er enig med meg der og skjønner godt hvorfor flere trekker seg unna klanlivet.

Det er jo folket selv som har bestemt hvordan oppsettet skal se ut. Nå har f.eks Clanbase blitt litt bedre etter de fjerna div. perks og sånt. (Jeg har ikke spilt cod på en stund nå)

Promod er ønsket av ... alle? Som spiller cod4. Bortsett fra Avean! ;)

Edited by Psir

Tror de fleste som har spilt en del cod4 kamper skjønner at denne moden trengs.

Håper den blir tatt i bruk av de fleste leagues/cups.

Jau men i COD4 er det annerledes, vi er en stor andel spillere som liker spillet som det er. Jeg er vant til spillet nå og har spilt siden lanseringen. Så er ikke så fan av å restricte våpen og perks som gjør spillet unikt. Dette er ikke CS og er derfor jeg liker det.

Dagens Pro-Gamere må ta seg en bolle og jeg melder meg frivillig til å bake den bollen.

Men så spiller du public så blir ikke noe problemer for deg? Problem fixed.

Ser bra ut detta, håper den "You are our last chance, complete the mission soldier" blir borte.

Må innrømme at modden ser lovende ut. Det eneste jeg stusser på er sniperfiksen de snakker om. Mener de da den hvor siktet er CS-style? For det synes jeg er teit. Det er en svært dårlig fiks, som faktisk endrer gameplay enormt og tar vekk et skill-element i det å spille sniper.

Det har blitt bestemt at "awp-fix" kommer til å bli brukt på alle store lans og turneringer. Dette er veldig bra for cod4, fordi sniperen før, var ofte veldig ubrukelig, pga hitboxer og sway som ikke stemte. Awpfixen gjør også at den som spiller med sniperen kan spille veldig raskt. Nå bruker nesten enhver stor klan sniper, men før så var det faktisk slik at m16 > sniper på longrange, og det er ikke slik det skal være, hehe.