Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
duvethvemNorge

Noob,aimboot,juks og fanteri...

Recommended Posts

Er det virkelig mulig for noen å bruke juks i BF2 med BF2_Patch_1.41 innstallert??? Jeg har aldri bruk det og kan ikke tenke meg å bruke noe slikt, men synes at noen treffer vel bra da i kampens hete.

Noen treffer alt de sikter på med flyet, hvordan gjør de det? HVordan kan jeg som sitter som skytter i helikopteret styre den raketten slik andre gjør??? Jeg må klikke hele tiden for å forandre rettningen på den raketten, mens andre styrer den i en mer flytende bevegelse. Jeg trenger hjelp.

Jeg var i kamp(som soldat) med noen og der kom det en rundt hjørnet. Jeg rakk å skyte 3 skudd på han, han så ikke meg med en gang, men når han gjordet

det så skaut han et skudd, og dau var jeg. Det kan vel ikke være mulig å treffe så perfekt når du selv er i bevegelse??? Nå har jeg kun spilt ca 40 timer og regner meg selv før en noob, men er det våpen i dette spillet som er så effektiv i nærkamp at man nesten ikke trenger å sikte?

Til slutt, er det noen der ute som er ekspert som fotsoldat??? Jeg trenger tips på våpen, beste taktikk mot andre??? Hva er best å være??? og hvordan se fienden på lengere avstand???

Er det virkelig mulig for noen å bruke juks i BF2 med BF2_Patch_1.41 innstallert???

JA

men synes at noen treffer vel bra da i kampens hete.

Kalles skillz

Noen treffer alt de sikter på med flyet, hvordan gjør de det?

De øver

HVordan kan jeg som sitter som skytter i helikopteret styre den raketten slik andre gjør??? Jeg må klikke hele tiden for å forandre rettningen på den raketten, mens andre styrer den i en mer flytende bevegelse.

Du styrer mindre om gangen

Jeg var i kamp(som soldat) med noen og der kom det en rundt hjørnet. Jeg rakk å skyte 3 skudd på han, han så ikke meg med en gang, men når han gjordet

det så skaut han et skudd, og dau var jeg. Det kan vel ikke være mulig å treffe så perfekt når du selv er i bevegelse???

Bare å vite kor du skal skyte, no trick at all

Nå har jeg kun spilt ca 40 timer og regner meg selv før en noob, men er det våpen i dette spillet som er så effektiv i nærkamp at man nesten ikke trenger å sikte?

Spray'n pray med ak

Til slutt, er det noen der ute som er ekspert som fotsoldat???

ja, mange, inkl meg

Jeg trenger tips på våpen, beste taktikk mot andre??? Ak og m16, skyt og skaff deg ingame IQ

Hva er best å være???

Medic og AT

og hvordan se fienden på lengere avstand???

View distance 100% og blindspot mye

Faktisk, for første gang (elles) er jeg enig med Nisse :lol: Bra post.

DU er n00b førsteposter, beklager å måtte si det, men det er sant. Selvfølgelig blir du letteid av folk med 600+++ timer Battlefield 2.

Faktisk, for første gang (elles) er jeg enig med Nisse :lol: Bra post.

DU er n00b førsteposter, beklager å måtte si det, men det er sant. Selvfølgelig blir du letteid av folk med 600+++ timer Battlefield 2.

He he, Ok bare å øve da. Uansett takk for svar. Synes det e svært vanskelig å treffe. men men. Hva har dere som innstilling på musen da? Tenker på sensetiviteten? Sliter litt med å finne den rette innstillingen. Blir enten for brå eller for treg.

Still den midt i mellom da ... hadde vel 800 dpi, og 70 elns ingame. Har høy sens i BF da.

Du bør ha lav sense . jeg har den på 0.3 bedre kontroll på sikte. og ta en titt på disse filmene her. ikkje bry deg så mye om selve action

men se på ting som bevegelse kor du sikte med crosshair etter som kors fienden bevege seg. se skytinga i sakte film da lære du mere.

posisjonering, ikkje prone før man skyt etc etc. http://www.vbors.com/xkullx/

Du bør ikke ha lav eller høy sens...det kommer helt an på hva en selv liker! :lol:

I BF2 bruker jeg 600dp med Logitech G9. Akkurat passe i kampens hete :lol:

Forresten, jeg har over 600t i BF2 og kan ikke fly 3 meter med noe... :lol: Mye morro på bakken og da (holder meg til apc)! Ellers enig med de andre. AK er et bra "nybegynnervåpen." Mye skade og grei treffsikkerhet.

I BF2 bruker jeg 600dp med Logitech G9. Akkurat passe i kampens hete :lol:

Forresten, jeg har over 600t i BF2 og kan ikke fly 3 meter med noe... :lol: Mye morro på bakken og da (holder meg til apc)! Ellers enig med de andre. AK er et bra "nybegynnervåpen." Mye skade og grei treffsikkerhet.

Takker så meget. Jeg synes dette er et meget bra spill, dauer litt fort da. En ting jeg også lurer på. Hvordan kan fienden skyte med kanonene selvom jeg har sprengt de i fillebiter? Må jeg sprenge alt før kanonene er stille. Kanonene var ikke reparert, men skuddene haglet over oss.

Hvist du mener artillery kanonen så må alle tre være sprengt.... xD

Fant ut av det. Kanonen reparerte seg selv, Skal de det? Jeg sprengte de 5 ganger i løpe av spillet. Radaren sprengte jeg 4 ganger og komandotårnet 4 ganger. Alt kom på plass av seg selv etter kort stund.

Jeg stod selv å så at komandotårnet og kanonene plutselig var helt igjen.

Med supply-drop, ja :lol:

Ok. Så når du er commander kan du fikse kanonene selv med supply drop. Men om jeg sprenger komando brua da? Kan commander fremdelse gjøre noe da? Hva hender når jeg sprenger radaren da? Kan commander fremdeles bruke scan? og det radar flyet?

Hvis du sprenger scantraileren(Den som snurrer) kan commander ikke scanne

Hvis du sprenger UAVtraileren(Rektangulær bokseting) kan han ikke bruke UAV("Flyet")

radar flyet' ^^ Har ledd meg gjennom hele topicen :yahoo:

Norgeduden: Jeg vil anbefale deg å spille framfor å sitte her å bli latterliggjort av bf.no medlemmer, du lærer best av egen erfaring og i tillegg er det ikke alltid n00bsene i bf.no communityet vet alt :yahoo: Sene kvelder på tomme servere er effektivt når det kommer til ingame iq. Mye roting på servere som TV2 - 38 eller 39 (når det er liv der) hjelper kollossalt på infantry delen av spillet. Vil du bli god i heli anbefaler jeg personlig single player faktisk <3

Du finner ut av det, joiner kanskje en klan etter hvert, finner deg en egen tweak og ender opp som resten av bf2 vrakene der ute ;) You go girl!

Medic er populært, men litt kjedelig.

Personlig så kjører jeg for det meste Sniper, Support, Engineer, AT, SpecOps og Assault ;D

spiller med 1600dpi, funker fett som fan når man ble vant til det da.

Med supply-drop, ja ;)

De gjør det uten supply etter en stund.

spiller med 1600dpi, funker fett som fan når man ble vant til det da.

Jepp,mye raskere bevegelser. ;)

BF2 blir aldri kjedelig. Etter å ha spilt i 4 år eller noe slikt blir jeg ennå ikke lei. Ok, hender jeg er utro med HF2, Crysis og slikt; de er jo både yngre, penere og gjør ting BF2 ikke vil gjøre, men etter en stund vender jeg alltid tilbake til BF2. Det er liksom noe med spillet jeg ikke får ristet av meg. Og, utrolig nok, da jeg kom opp i noen hundre timer gikk det ganske greit. Det er bare et spørsmål om å lære seg rutinene. Litt som å sykle eller å p**e; etter et par runder rundt kvartalet går tingene av seg selv, men teknikken forbedrer seg også. I dag fikk jeg for første gang en helt uprovosert kick-vote bare fordi jeg ledet 4 eller 5 gangen på rad. Det at folk misliker deg fordi du er flink, ja, det er moro man ikke får kjøpt for penger. ;)

Merkelig hvordan bf2 har blitt. Par ting jeg ønsker å ta opp bare..

"Sens"

- Høy eller lav sense er ikke med på å bestemme om du treffer bra eller dårlig. Det bestemmer hvor langt du må dra musa over matta før du har klart å sikte deg inn. Lav sense gjør at du kan være mer nøyaktig, men samtidig kan du bli et lett mål pga treig reaksjons.

spiller selv med meget høy sense og det har alltid fungert.

"Våpen"

- Jeg som en gang i tiden spilte på topp i bf2 norge kan ikke svaret på akkurat dette, men kan gi noen tips. Når det kommer til valg av våpen vil jeg annbefale "medic" (og AT hvis HW). Grunnen er ikke vanskeligere enn :

1. Du heale deg selv

2. Heale og resse andre

3. Best våpen for distanse og nærkamp

"Unlocks"

- Unlocks har blitt stemplet som "weapons for noobs", men det skal du ikke bry deg så veldig mye om. Brukte/bruker selv ikke unlocks fordi jeg var en klanspiller. Vil ikke annbefale unlocks heller, dette pga at de rett og slett ikke er bedre enn standar våpen. Det eneste som er morsomt er "panzer-sniper" som skyter gjennom glass ;)

Spillerforståelse/tid

- Mange bruker sin "bf2s.com" profil og rank til å bevise at de er bedre enn alle andre. Men, dette er selvfølgelig helt feil. En profil som forteller hvor mye du har spilt forteller ikke annet enn at du kanskje ikke gjør annet enn å spille bf2. Ønsker du å bli bedre er den letteste veien til dette "organisert spill/klanspill". Mange liker heller å leke seg og derfor har man public :lol:

Snx!

kan ærlig si at når jeg endelig bestemmer snart å ta meg en runde blir det nok på gode gamle Dragon Valley et lite fallskjerem hopp over kina's hoved base og en lten stealth runde med pumpe hagla (engineer) en favoritt banker alt opp til 100m avstand :lol:

ps: en noob noen gang skylder på MEG for cheat så skal jege love dere det blir god gammal dags kniving ' />

ha eat shit and die noobs ;)

Edited by JaymJay

Sign in to follow this  

• Create New...