Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
PzN

Fragmovie-tråden v2.0

Recommended Posts

Den andre tråden er utdatert og mange linker fungerer ikke lenger. Vi kjører i gang med en ny tråd. :lol:

Jeg setter noen regler og skal prøve å følge opp tråden så godt jeg kan. Allikevel bruker jeg skjønn når det diskuteres ting som har med temaet å gjøre.

Regler:

1. Innlegg med kun en URL skjules. Gi linken et navn eller forklar hvilken film det er du linker til.
  2. Spam og uinteressante innlegg har ingenting her å gjøre.
  3. Del gjerne dine egne filmer. Her åpnes det for tilbakemelding og diskusjon.

Navn: Jaro 3

Moviemaker: k1u

Lengde: 7min

Klikk meg for å se på en kjempe bra fragmovie!

En sykt bra film! Original og flott redigert, anbefales på det sterkeste.

Streamen kan lagge, så anbefaler dere å laste den ned. Det krever registrering, men er bare positive ting med det. På sourceradio kommer alle fragmovier som er verdt å se;D

Ahh - deilig å høre litt god, gammel Guns'n ' />

Må si en del av fragsa dine var rimelig epic, Knutti! Blir en jævlig nedtur å springe panisk rundt på office og All Maps etter å ha sett hvordan en deagle EGENTLIG skal brukes p

Sykt mye pen spilling, likte særlig godt den bunnyjump-runden din fra taket på nuke og deaglerundene på dust2!

Btw: Angrybear ;)

Kos at du likte den, men ikke noe ;) til ANGRYBEARDROZO :yahoo:

Kommer vel en 2er på høsten engang, mulig ikke før desember though, trenger forresten demoene fra HF playoffs! tongue.png

hehehe, morsom video det der, kos med litt oldskuuul fragvideos uten for mye dilldall. Pluss for rock > trance :yahoo:

Personlig fav var silenced usp mot klovn og gutta ;)

btw, spilte du mye med oslofreak i 1.6? var på en del lans med han, fra holmlia sant?

hehehe, morsom video det der, kos med litt oldskuuul fragvideos uten for mye dilldall. Pluss for rock > trance :yahoo:

Personlig fav var silenced usp mot klovn og gutta ;)

btw, spilte du mye med oslofreak i 1.6? var på en del lans med han, fra holmlia sant?

spillte endel med han i 1.6 ja, før han gikk wow 24/7 så var han ganske flink i 1.6 smile.png Han var en del av lineupen til doxa som kom på 2. plass på tg05 (snipealot, oslofreak, drozo, utrolig, bs)

Navn: Synced by .aL

Lengde: 3:00

Size: 96 mb

Link: Clicky

Klart den beste Source-filmen jeg har sett

Hva heter sangen? ;)

eGnition 2

Mine nye favoritt!

Holder et godt tempo gjennom hele filmen, god bruk av effekter (kan vel til tider bli bittelitt for mye av det gode) og veldig gode frags som ikke kun består av luck!

Anbefales på det varmeste (og vel så det)!

Sourceradio

SourceMovies

The Funeral 2!

Mannen bak "The Funeral" og "Behind Blue Eyes" har virkelig gjort seg flid med sin nye film. Har aldri sett så mange gode og velredigerte klipp i en film før. Endel oppbrukt musikk, men den glir glatt inn på min topp 5 liste

Edited by BoLLesLeiK