Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
PzN

Jeg ønsker å bli Battlefield.no veteran

Recommended Posts

For de som har bidratt her hos Battlefield.no har vi opprettet en egen gruppe kalt "Battlefield.no Veteran". For de av dere som ønsker å være i denne gruppen så skriv inn ønsket her.

Tidligere serveradmin søker om Veteran status, savner å kunne lese stabsforumet :lol:

Kunne også tenke meg det, selv om det kun er for å se litt mer spesiell ut! :lol: Var serveradmin på BF1942 en gang før krigen brøt ut og menn var menn og kvinner var redde.

Var serveradmin fra 2005 til 2007, savner stabsforumet! Giev veteran plx? ' /> body

var også admin en lang stund for lenge siden :lol: hadde vært kjekt med veteranstatus

Var serveradmin i BF1942 og BFV. Veteranstatus hadde vært gjevt :lol:

Colin: du ser spesiell ut nok fra før tongue.png

Var med i redaksjonen for en stund siden.

Men så ble det skole og jobb :-/

Sånn ellers driver jeg bare dank på forumet!

Jeg var serveradmin i BF2 for en lang periode. (Fra april 2006 til utgangen av 2006 om jeg ikke husker helt feil.) Måtte desverre gi meg da jeg fikk dame, klanen (esports.no) ble oppløst og BF2 "sank" som et spill :lol: Veteran status er jo wub.png Om dere finner meg verdig til å få tittelen vil jeg gjerne ha den! :lol:

er medlem No.37, vært med i 4,5år og har 10.941posts, hvis jeg ikke er veteran.. vel da er ingen det :lol:

er medlem No.37, vært med i 4,5år og har 10.941posts, hvis jeg ikke er veteran.. vel da er ingen det :lol:

Er vel for gruppen som har vært admins gjennom årene :lol:

hengt paa forumet siden nesten oppstart, moderator paa MMORPG forumet i en lang tid, serveradmin paa bf42, bfv, bf2 og cs. Hadde vaert fint :lol:

Veteran-gruppen er oppskrytt, nå blir den enda mer utvannet også :lol:

Er vel for gruppen som har vært admins gjennom årene :lol:

"For de som har bidratt her hos Battlefield.no har vi opprettet en egen gruppe kalt "Battlefield.no Veteran"

Jeg har nok bidratt mer enn nok Mr. 6720, men når jeg ser hvem som har fått bli med i gruppa var det plutselig ikke så gjevt lenger :lol:

Ingen tvinger deg til å få en slik status, PuNky :lol:

Tidligere serveradmin søker om Veteran status, savner å kunne lese stabsforumet ;)

Fixed,

Kunne også tenke meg det, selv om det kun er for å se litt mer spesiell ut! :innocent: Var serveradmin på BF1942 en gang før krigen brøt ut og menn var menn og kvinner var redde.

fixed,

Var serveradmin fra 2005 til 2007, savner stabsforumet! Giev veteran plx? ' />

fixed,

fixed,

Var serveradmin i BF1942 og BFV. Veteranstatus hadde vært gjevt :yahoo:

Colin: du ser spesiell ut nok fra før ' />

fixed

[quote name=Men så ble det skole og jobb :-/

Sånn ellers driver jeg bare dank på forumet!

fixed

Jeg var serveradmin i BF2 for en lang periode. (Fra april 2006 til utgangen av 2006 om jeg ikke husker helt feil.) Måtte desverre gi meg da jeg fikk dame, klanen (esports.no) ble oppløst og BF2 "sank" som et spill :yahoo: Veteran status er jo wub.png Om dere finner meg verdig til å få tittelen vil jeg gjerne ha den! :yahoo:

fixed

rosa?

fixed

Veteran søker tafs med nye medlemmer i staben.

Bill mrk: "Globetråttaren"

fixed

hengt paa forumet siden nesten oppstart, moderator paa MMORPG forumet i en lang tid, serveradmin paa bf42, bfv, bf2 og cs. Hadde vaert fint :yahoo:

aaaand fixed!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...