PzN 48 Report post Posted June 4, 2008 For de som har bidratt her hos Battlefield.no har vi opprettet en egen gruppe kalt "Battlefield.no Veteran". For de av dere som ønsker å være i denne gruppen så skriv inn ønsket her. Share this post Link to post Share on other sites
Dieu 0 Report post Posted June 5, 2008 Tidligere serveradmin søker om Veteran status, savner å kunne lese stabsforumet Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted June 6, 2008 Kunne også tenke meg det, selv om det kun er for å se litt mer spesiell ut! Var serveradmin på BF1942 en gang før krigen brøt ut og menn var menn og kvinner var redde. Share this post Link to post Share on other sites
Bakstad 0 Report post Posted June 6, 2008 Var serveradmin fra 2005 til 2007, savner stabsforumet! Giev veteran plx? ' /> Share this post Link to post Share on other sites
Fisken 0 Report post Posted June 6, 2008 var også admin en lang stund for lenge siden hadde vært kjekt med veteranstatus Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted June 9, 2008 Var serveradmin i BF1942 og BFV. Veteranstatus hadde vært gjevt Colin: du ser spesiell ut nok fra før Share this post Link to post Share on other sites
Loxi 0 Report post Posted June 9, 2008 Var med i redaksjonen for en stund siden. Men så ble det skole og jobb :-/ Sånn ellers driver jeg bare dank på forumet! Share this post Link to post Share on other sites
goldshot1 0 Report post Posted June 9, 2008 Jeg var serveradmin i BF2 for en lang periode. (Fra april 2006 til utgangen av 2006 om jeg ikke husker helt feil.) Måtte desverre gi meg da jeg fikk dame, klanen (esports.no) ble oppløst og BF2 "sank" som et spill Veteran status er jo Om dere finner meg verdig til å få tittelen vil jeg gjerne ha den! Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted June 11, 2008 Ordner litt opp her når jeg kommer tilbake fra jobbtur på fredag Share this post Link to post Share on other sites
Chibi 0 Report post Posted June 11, 2008 Jeg ønsker meg en blåsejobb, k? Share this post Link to post Share on other sites
Deraneo 0 Report post Posted June 11, 2008 Veteran søker tafs med nye medlemmer i staben. Bill mrk: "Globetråttaren" Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted June 11, 2008 Jeg ønsker meg en blåsejobb, k? *blåsepå* Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted June 11, 2008 er medlem No.37, vært med i 4,5år og har 10.941posts, hvis jeg ikke er veteran.. vel da er ingen det Share this post Link to post Share on other sites
Landstryker'n 0 Report post Posted June 11, 2008 er medlem No.37, vært med i 4,5år og har 10.941posts, hvis jeg ikke er veteran.. vel da er ingen det Er vel for gruppen som har vært admins gjennom årene Share this post Link to post Share on other sites
Photon 77 Report post Posted June 11, 2008 hengt paa forumet siden nesten oppstart, moderator paa MMORPG forumet i en lang tid, serveradmin paa bf42, bfv, bf2 og cs. Hadde vaert fint Share this post Link to post Share on other sites
djchange 16 Report post Posted June 11, 2008 Veteran-gruppen er oppskrytt, nå blir den enda mer utvannet også Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted June 11, 2008 er medlem No.37, vært med i 4,5år og har 10.941posts, hvis jeg ikke er veteran.. vel da er ingen det Er vel for gruppen som har vært admins gjennom årene "For de som har bidratt her hos Battlefield.no har vi opprettet en egen gruppe kalt "Battlefield.no Veteran" Jeg har nok bidratt mer enn nok Mr. 6720, men når jeg ser hvem som har fått bli med i gruppa var det plutselig ikke så gjevt lenger Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted June 12, 2008 Neida Punky, du virker ikke arrogant i det hele tatt. Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted June 12, 2008 my point exactly. Share this post Link to post Share on other sites
ReWrite 6 Report post Posted June 12, 2008 Kjenner jeg støtter punky her.. Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted June 12, 2008 Ingen tvinger deg til å få en slik status, PuNky Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted July 1, 2008 Tidligere serveradmin søker om Veteran status, savner å kunne lese stabsforumet Fixed, Kunne også tenke meg det, selv om det kun er for å se litt mer spesiell ut! Var serveradmin på BF1942 en gang før krigen brøt ut og menn var menn og kvinner var redde. fixed, Var serveradmin fra 2005 til 2007, savner stabsforumet! Giev veteran plx? ' /> fixed, fixed, Var serveradmin i BF1942 og BFV. Veteranstatus hadde vært gjevt Colin: du ser spesiell ut nok fra før ' /> fixed [quote name=Men så ble det skole og jobb :-/ Sånn ellers driver jeg bare dank på forumet! fixed Jeg var serveradmin i BF2 for en lang periode. (Fra april 2006 til utgangen av 2006 om jeg ikke husker helt feil.) Måtte desverre gi meg da jeg fikk dame, klanen (esports.no) ble oppløst og BF2 "sank" som et spill Veteran status er jo Om dere finner meg verdig til å få tittelen vil jeg gjerne ha den! fixed rosa? fixed Veteran søker tafs med nye medlemmer i staben.Bill mrk: "Globetråttaren" fixed hengt paa forumet siden nesten oppstart, moderator paa MMORPG forumet i en lang tid, serveradmin paa bf42, bfv, bf2 og cs. Hadde vaert fint aaaand fixed! Share this post Link to post Share on other sites