Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Cthulu

Cthulu's Audi A3

Recommended Posts

I fjor hadde jeg en 95' A6 som jeg hadde stooore planer for. riight :D

Den er nå solgt, og inn kom en 2004 Audi A3 8P(3dørs), kjørt knappe 49000 når jeg fikk den.:thumb

1852251-bilde1-img_0146.jpg

Nå har jeg omsider kommet igang med ett sammarbeid med [url="

Edited by Cthulu

For some reason, så får jeg bare skrive en brøkdel av det jeg vil. Oppdatering kommer.

:D

Tatt fra annet forum:

22.05.2008:

I fjor hadde jeg en 95' A6 som jeg hadde stooore planer for. riight :blush:

Den er nå solgt, og inn kom en 2004 Audi A3 8P(3dørs), kjørt knappe 49000 når jeg fikk den.: rock :

1852251-bilde1-img_0146.jpg

Nå har jeg omsider kommet igang med ett sammarbeid med West Import Styling i Haugesund, der det i første omgang blir nye sommerfelger og komplett Rieger styling. : smil :

1852251-bilde3-img_0149.jpg

1852251-bilde4-img_0150.jpg

Skal faktisk få montert felgene i dag. Felgene er av typen Dotz Hanzo i 18".

4520.jpg

Fremtidige planer for bilen:

• Nye felger. Check!
  • Fjerne emblemer bak og fremme.
  • Komplett styling. Bestilt!
  • Nye lykter fremme og bak.
  • Mulig senking, ser det ann etter att styling er montert.
  • Noe interiør utskiftning.(S-line girkule og ratt er noe jeg vil ha.) Bestilt girukle!
  • Noe motorrom knask, og eksos.

Oppdatering, 22.05.2008:

Da er vi såvidt kommet igang, idag ble felger montert, og kit bestilt.

Før:

dsc00449wm7.jpg

Etter:

dsc00452kg7.jpg

dsc00451ik4.jpg

Oppdatering, 24.05.2008:

Da har jeg omsider kjøpt og betalt ny girkule, og kikker på ratt og eksos. :D

Ratt: Noe slik

http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=360053612759

Eksos: Noe slik hadde vær gøy.

http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=380028911061

Girkula jeg har bestilt:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...em=220237138477

Kan noen hjelpe meg?

Kan ikke tysk, så om noen vil oversette for meg hadde det vært fint. :D

Hier wird ein neuer Stahl Duplex Sportendschalldämpfer mit 2x80mm RS Endrohren pro Seite aus Edelstahl für alle Audi A3 8P passend für folgende Motoren 1.6l 75kw & 2.0 FSi 110kw & 1.9 TDi 77kw/2.0 TDi 103kw ab 2003 angeboten! Dieser Sportschalldämpfer ist sehr passgenau und hat eine sehr gute Qualität. Der Sound ist sehr dumpf aber nicht zulaut.

Achtung es ist zu beachten, daß ein Ausschnitt in der original Stoßstange gemacht werden muß.

Er wird mit EWG Gutachten geliefert und ist daher Eintragungsfrei.

Gegen Aufpreis von 100? können wir diesen Schalldämpfer auch in Edeltahl liefern.

Zahlung per Vorkasse oder bei Abholung!

Die Lieferzeit beträgt nach Geldeingang ca. 8-14Tage je nach Endrohr Version und Verfügbarkeit! Natürlich steht einer Abholung in unserem Haus bei Terminabsprache nichts im Weg!

Viel Spass beim bieten, für die die noch weitere Teile suchen, schaut einfach auf unsere Seite sk-tuning.de oder schreiben uns eine kurze Mail, wir senden euch dann schnellst möglich Katalogmaterial zu!

Händleranfragen sind natürlich erwünscht!

translate.google.com :D

Dette skaper en ny stål-sided med 2x80mm RS Sport tailpipes per side fra rustfritt stål for alle Audi A3 8P egnet for følgende 1.6l motor 75kw og 2,0 FSI 110 kw og 1,9 TDI 77kw/2.0 TDI 103kw tilbys fra 2003! Denne sporten silencer er svært passform og har en meget god kvalitet. Lyden er veldig kjedelig, men ikke zulaut.

Respekt det bør bli lagt merke til at et kutt i den opprinnelige støtfanger må gjøres.

Han skal rapporten leveres med EEC og er derfor grunn til gratis.

Hvis du vil ha mer betaling av ? 100 kan vi silencer i Edeltahl.

Betaling på forhånd eller plukke opp!

Leveransen tid er penger etter mottak om 8-14 dager avhengig av hvilken versjon Tail pipe og tilgjengelighet! Of course, en pick-up i huset vårt for avtale ingenting i veien!

Ha det gøy, som andre deler søk, ser på vår side sk-tuning.de eller skrive til oss en kort e-post, så sender vi deg så snart som mulig til katalogen materiale!

Forhandler spørsmål er selvfølgelig velkommen!

spesiellt felgvalg. Bilen trenger uansett mere bakkekontakt.. Ser jo ut som en terrengbil:P

Du må legge ut specs/interiør/utstyr.

Hvilket stylingkit har du kjøpt?

Synes de felgene er rå men er noe feil, går mot og med kjøreretningen på vær side. ser ikkje pent ut

Syns ikke felgene passet, de hadde tatt seg mer ut på en sort bil. Også syns jeg den Audien der var svært klumpete :D Var ikke mye strømlinjede former på den. Ville heller gått for en Accord 2004 Sport skulle jeg først gått for en så ny bil.

Nå --> t493_001.jpg <-- Senk 40/60mm + Toning + Hvite baklys

beklager, men de felgene var forferdelig på den bilen, de hører hjemme på en hvit lexus eller bmw, et eller annet med lang stjert.

Denne bilen kan bli riktig phet når arbeidet er ferdig, så det er ikek sikkert at felgene passer like godt nå som når bilen er 100%

Hehe, er godt smaken er som baken folkens! Jeg var/er spent mtp felgene, men gleder meg til styling er montert.

Nå --> t493_001.jpg <-- Senk 40/60mm + Toning + Hvite baklys

Satan, var fett med de baklysa. Avventer med senk, etter at styling er montert - men blir nok å senke den en del. Toning kommer med tiden. Langtidsprosjekt. :D

Syns ikke felgene passet, de hadde tatt seg mer ut på en sort bil. Også syns jeg den Audien der var svært klumpete ohmy.png Var ikke mye strømlinjede former på den. Ville heller gått for en Accord 2004 Sport skulle jeg først gått for en så ny bil.

NÅ pleier jeg jo vanligvis ikke være enig med deg, så kommer ikke som noen overraskelse at jeg ikke er det nå heller. :D

Har du aldri sett en Audi A3 før? :blush:

Kjører ikke du btw en TT? rundt 00' mod? Også kaller du en nyere A3 klumpete? Har du kikka på TT'en din i det siste eller? misforstå meg rett, var TT jeg ville ha. Men, finn en feil.

oem_a38p_ZZ.jpg

vs

2000_Audi_TT_Turbo_Coupe.jpg

Artige felger, har originale audifelger på min :D

Ser litt store ut i forhold til bilen, men det kommer seg vel når resten er påmontert :D

Skjønner ikke meg på folk som kaster bort på penger på Audi uansett når BMW er bedre på samtlige punkter :D

Hehe, fronten på TT er jo direkte stygg.

Den nye er litt bedre.

Audi_TT_diesel2.jpg

Edit: Spennende prosjekt, bare ikke den blir en Fast & bla bla bil :D

Skjønner ikke meg på folk som kaster bort på penger på Audi uansett når BMW er bedre på samtlige punkter :D

For det første, jeg har har hatt rundt 1 bil i året siden jeg fylte 18, alltid kjøpt ny.

Jeg har hatt 4 BMW, siste så sent som i 2007.

Jeg har aldri likt designet på bilene, og de siste 4 årene har de hatt verdens mest fantasiløse bildesigner hos seg. De er bare slått av Porche når det kommer til latskap.

Når det gjelder kjørecomfort har BMW aldri vært like bra som Audi mener jeg, dette er en personlig mening basert på mange år som bilist og bilkjøper. Nå som det er sagt så synes jeg BMW merket er symbolsk med bønder og kebabselgere, og det gir meg mer lyst til å kjøpe en Seat en en BMW.

Hehe, fronten på TT er jo direkte stygg.

pss

er en grunn til at tt vant alt av designpriser når den kom, og i flere år etter også. Den er sexy

For det første, jeg har har hatt rundt 1 bil i året siden jeg fylte 18, alltid kjøpt ny.

Jeg har hatt 4 BMW, siste så sent som i 2007.

Jeg har aldri likt designet på bilene, og de siste 4 årene har de hatt verdens mest fantasiløse bildesigner hos seg. De er bare slått av Porche når det kommer til latskap.

Når det gjelder kjørecomfort har BMW aldri vært like bra som Audi mener jeg, dette er en personlig mening basert på mange år som bilist og bilkjøper. Nå som det er sagt så synes jeg BMW merket er symbolsk med bønder og kebabselgere, og det gir meg mer lyst til å kjøpe en Seat en en BMW.

Du kjøper ikke BMW pga kjørekomfor, mest pga kjøreegenskapene, og der er de nok et par nr for store for Audi som ikke før i dette årtusen skjønte hva vektfordeling var..

Har selv kjørt alt fra Audi A2 til BMW 335i, og er altid en gladere person når jeg går ut av BMWen.. dessuten har Audi kanskje de hardeste stolene jeg har vært borti.. tilogmed BMW føles som luxus reclinere :S

For all del, sier ikke at Audi er håpløst, jeg sier bare at det er kjipere enn BMW..

Satan, du har ikke seriøst tenkt å skaffe deg hvite/lexus baklykter? Det hører KUN hjemme på Lexus og plastikkraketter som den gamle civicen til avean som det ikke er så farlig med.. Alt som skal til på en Audi er gromme BBS felger senk og toning av ruter. Hold all jalla plastikk (rieger) og anna drit unna den stakkars bilen