Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Dimind

Zero Ballistics - Liten og rask tanksimulator

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7218&g2_serialNumber=1 Zero Ballistics - Liten og rask tanksimulator

En ny betaversjon av tanksimulatoren Zero Ballistics er nå tilgjengelig for nedlasting.

screenshot6.img_assist_custom.jpg(Battlefield.no) Det er nok ikke mange som har hørt om denne lille tanksimulatoren. Ikke rart, den har akkurat nå begynt å få litt spalteplass på forskjellige nettsteder. Selv om det nok er litt drøyt å kalle det en simulator, til det er den nok alt for lite avansert. Zero Ballistics er en rask og, i utgangspunktet, enkel tanksimulator. Men, utviklerne insisterer på at dette er et spill av typen "lett å lære, vanskelig å mestre". Her er det ingen enspillerdel, dette er ment for onlinespilling. Ved oppstart velger du et hovedvåpen, og et mindre tilleggsvåpen. I fullversjonen skal du kunne velge mellom 3 hovedvåpen og 3 tillegsvåpen. Så langt ingenting spesielt. Men de har i tillegg lagt til noe de kaller Skills. Det er ekstra funksjoner til stridsvognen din, som for eksempel nanoroboter som fikser skader underveis. Jo mer poeng du har, jo flere Skills får du tilgang til. Men andre ord, ikke noe banebrytende konsept.

tanks1.thumbnail.jpgVåpenoppsett

Så hvorfor laste ned? Vel, spillet er enkelt og raskt. Det gjør at det er ganske underholdene på sin egen måte. Og det er også litt imponerende med tanke på størrelsen på betaen. Her er det ikke snakk om 1000-vis av mb, den er på ca 45 mb! Og, du trenger ikke være betalende medlem på diverse spillnettsteder for å få tilgang til betaen. Dette er gratis. Men for de som liker komplekse simulatorer, er nok ikke dette noe. Det minner mer om FPS enn en simulator. Versjonen som er ute nå, v 1.10, inneholder følgende:

* Three levels set in an alpine environment
* Three different main weapons, and one secondary weapon
* Three different skills
* Deathmatch and Team Deatchmatch modes
* Best of all, it's absolutely FREE to play

De har et eget forum, med massive 112 medlemmer så langt. Her er det rapportert om lite servere, men overraskende få feil i selve spillet. Men i skrivende stund skal det være servere satt opp. Hvis ikke, er det bare å sette opp en selv.

Linker til nedlasting av betaen finner du her

screenshot5.img_assist_custom.jpg
screenshot11.img_assist_custom.jpg
screenshot14.img_assist_custom.jpg

Kilde: (www.zeroballistics.com)

Funker ikke å spille online :(

Jeg får joina server men når jeg trykker "f" så klikker spillet. Men det funker å spille viss jeg hoster server...

Noen ideer?

Dette er jo et beta spill, så det er nok noen bugs enda, prøv å gå ut av spillet så inn igjen. kanskje det funker.

Dette er jo et beta spill, så det er nok noen bugs enda, prøv å gå ut av spillet så inn igjen. kanskje det funker.

Har ofc prøvd det..

Forventer ikke mye ettersom jeg er realismefan og egentlig ikke liker arkadestilen, men det skader vel ikke å prøve denne.

Forventer ikke mye ettersom jeg er realismefan og egentlig ikke liker arkadestilen, men det skader vel ikke å prøve denne.

Derfor tester du ett spill som handler om STAR-WARS basert på 2142 ? :(

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...