Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
viking665

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Recommended Posts

Første dagen på Ungdomskolen for ... eh.. 10 år siden så spurte en nyinnflytta kar i området læreren våres om "hvordan i helvete kan den danskebåten flyte?!" ... Snakk om og bli stemplet første dag..

Vi har en drit kul lærer på skolen som nettopp har fyllt 60.

Han kommer stadig vekk med frekke kommentarer som:

Elev: Hva ville du gitt denne tegningen? (bra utført tegning)

Lærer: Neh...Kanskje en 1.5 :(

Eller denne:

Elev: Kan jeg spille gitar?

Lærer: Nei! Det er du altfor dårlig til!!

Det værste var at han mener det han sier ;) Digger den mannen!

Vi har en i klassen som tror at Norge ikke har kystlinje :(

Og han ville ha om sola på ett prosjekt fordi faren hans er elektriker ;)

Læreren våres skulle være morsom endag så han fortalte at: 75% av alle lærere onanerte på jobben (var en spørre undersøkelse)

Seff kom det en komentar fra kompisen min: Er du med i flertallet da?

Han ble hevet ut og i anmerknings boken står det: Påsto at jeg runket på jobben :(

Hadde en selv engang, vi har masse baller på skolen (ikke koffert) som vi pleier og trikse og leke med.

Jeg hadde som vanlig engelsk fordypning og det er drit kjedelig så chillern som oftest. En dag fant jeg og stebrorn min ut at vi skulle være litt jævelig med spansk elevene så vi heiv volleyballen over veggen. Det endte med at jeg først traff den greia som holder kartene oppe, så hodet til læreren, så platespilleren, så boken så ho mista den i baken ;)

Nåræreren sa det satt faren min bare og flira over av det, var nesten som på tegnefilm :D

dette skjedde faktisk idag:

Vi leste om Romeo og Julie i engelsken(super simplified version elns) anyways så leste vi to og to da, når det var min tur til å lese et sted i teksten sto det "Romeo then climbed up into Juliet's room" elns så jeg leste og la til(lavt seff):

"Romeo then climbed up into Juliet's room and then he fucker her ass hard". Plutselig ser alle på meg og ler(sjokk). Lærern som satt 10 meter unna hørte det også og hun sa: "Du eh, Henrik, jeg tror ikke vi skal sette deg som Romeo på det stykket vi skal sette opp om noen uker...."

:(

Hadde en rå økonomilærer på VGS. Han var fra et sted mellom asia og midtøsten eller no.

Det var en time hvor to blondiner lengst bak i klassen drev å pratet for seg selv en del, og da han hadde sagt ifra flere ganger til dem, sa den ene: "Hvorfor ser du bare på oss?" - Da svarte han: "Kanskje jeg liker å se på dere."

Han skjønte fort hva han hadde sagt og alle lo =D

---

Ellers husker jeg ikke om jeg har sagt så veldig mye rart/morsomt opp gjennom åra på skolen, men husker i en fransktime hvor jeg var litt trøtt og spurte lærern om det skulle være bindestreng mellom de to ordene...

Hadde en rå økonomilærer på VGS. Han var fra et sted mellom asia og midtøsten eller no.

Det var en time hvor to blondiner lengst bak i klassen drev å pratet for seg selv en del, og da han hadde sagt ifra flere ganger til dem, sa den ene: "Hvorfor ser du bare på oss?" - Da svarte han: "Kanskje jeg liker å se på dere."

Jævla pedo lærer da :(

husker ikke så mye jeg har sagt, har vel heller gjort endel dumme ting, haha.

joo, "hilde er hore" på barneskolen. haha

Vi hadde undervisning i et konferanserom i en bank, for å forberede oss på et økonomi-prosjekt på slutten av året. Vi tok utgangspunkt i en familie med to barn, og fant ut alt av tall basert på hva som skjedde hvis de var så og så gamle, hadde det og det problemet osv. Så plutselig døde moren da, og bankmannen spurte "Hva er det som mangler nå?". En i klassen min svarte med en gang "Hu mor, vel!", og alle i rommet knakk fullstendig sammen. :(

Sikkert en sånn episode der man måtte være der, men jeg husker det fremdeles veldig godt.

Det var i starten av åttende en gang, alle sammen hadde lyst til å ha en kakedag en gang i måneden :D , men er selvfølgelig ingen som gidder å bake.

Vi sitter å diskuterer, og har funnet ut at vi skal ha boller i slutten av måneden, men forsatt ingen som gidder å bake :dry:

Da utbryter pluttselig en av jentene i klassen (ja, hun er blond og ganske pen) "Vi kan jo bake èn bolle hver!" :D

Da bryter alle i klassen ut i latter, og læreren som ikke forstår hvorfor vi ler, blir drit sur å gir alle annmerkning :blush:

Vi har en i klassen som tror at Norge ikke har kystlinje :D

Og han ville ha om sola på ett prosjekt fordi faren hans er elektriker :blush:

Jasså? Hvem var dette da? Hawki?

Haha, klassis. For en uke siden hadde vi småforedrag hvor vi var på grupper på 2 og 2. Den siste gruppa skulle opp og snakke om hippiene. Han avsluttet foredraget med en "ny" twist på hippines gamle ordtak "Make love, not Warcraft". Det ironiske er at duden er MMORPG nerd til tusen. Hele klassen, samt lærern lo de siste 5 minuttene før det ringte ut.

Like etter skulle han dra en vits i klassen som sugde totalt. Teamet var Dalai Lama. Han presterte å nesten skrike ut: "Han var vel en deilig lama?!". Det ble helt stille i klasserommet før en person dro det mest ironiske latteren ever. Denne ble så etterfulgt av resten av klassen som nesten lo seg ihjel.

Etter dette sier vi bare: Hold kjeft a, deilig lama. Eller, make love, not warcraft. Da blir han ganske stille :D

Gikk på Mekanisk grunnkurs for ett par år siden, havnet i en klasse med masse rednecks. I norsktimene hadde vi en dead-serious gammel dame som alltid ga oss prekner om hvor jævlig de hadde det når hun vokste opp.

Lærer: På gården jeg vokste opp på, hadde vi bare 6 hester!

Elev svarer kjapt: 6 hester..... i traktoren?

Når jeg gikk IKT, så hadde vi hele tiden fremvisninger til resten av klassen + 2 lærere.

Det var alltid en som glemte å logge seg av på MSN, og det endte jo selvfølgelig opp med at vi andre brukte det til noen morsomheter.

Vi varierte ofte med å sende nugde og andre underholdende saker, vi endret navnet vårt til "Naken Jente 12" og "Sexy 'Jentenavn' trenger oppfylling i vagina". Det skjedde vell 3-4 ganger at vedkommende fikk annmerkning og tillsnakk.

En annen ting som skjedde det året var at en hunde-valp ble påkjørt utenfor klasserommet vårt (2.etasje). Eieren var helt knust og skreik som en unge som hadde blitt frastjålet godteriet sitt. Hunden var også i live en stund, siden den loggret med halen en stund. Og siden vi er en IKT klasse, så hadde vi også noen som ikke var så kjent med den virkelige verden og hva normal oppførsel var.

3-4 slengte seg ut vinduet og begynnte å rope til jenta som hadde mistet noe hun var glad i. Ting som ble sagt, var blant annet "Drep den skikkelig neste gang!", "Kom over det, det er bare en hund.. lol omfg?!?!" og "Verden er en dårlig plass, det finnes ikke respawn."

Etter min mening så er dette en oppførsel som er så patetisk at man skulle ha fått tungen klipt av. Men der og da var det utrolig morsomt, og jeg ledde så jeg skreik. Er ikke hver dag du hører sånne utrykk blir ropt ut til ei jente som er helt knust, og hun fatter jo ingenting av det (Ikke de 15-20 andre som stod rundt der nede heller).

Enig at det med hunden var patetisk, men jeg ledde fortsatt godt. Og det er fortsatt det jeg har ledd mest av under min skole tid.

Det med MSN, var også ganske morsomt - Siden elven det gjaldt aldri logget seg av msn, samme om vi hadde gjort det noen timer før.

Hadde en luring i klassen en stund:

"Hmm? Hva et grensesnitt er? Ermm.. Ser liksom for meg.. ett snitt av en grense?"

"Altså - om du runker 5 ganger etterhverandre og legger deg på magen, får du SKIKKELIG gangsperre"

"Unødvendig språk altså - banning er et tegn på dårlig.. ermm.. hva var det det het igjen"

Dette var 3 eksempel i en uendelig lang rekke utsagn jeg husker vi laget en liten bok av. Samme psersonen fikk forresten en 20-kroner opp i nesa.

Hadde en superblond jente på ungdomskolen, sinnsykt sexy, sinnsykt pen, men dum som et brød. I andre klasse hadde vi en vikar som tok mål på seg å kunne pugge alle navnene i klassen i løpet av en dag, på slutten av dagen skulle vi ha en konkurranse der han skulle huske alle navnene uten hjelp, og hvis han ikke greide det skulle vi få fri hele dagen etter (kul kar)

Lærern jobber seg vei gjennom klasserommet, har hukommelse som en gud, og kommer til siste person, der stopper det opp:

"uuhm, faen, hva var det du het igjen"

*klassen ler*

"ståle? åle?"

*klassen ler mer*

*læreren skikker stjålent ned på bøkene på pulten for å se om stian har skrevet navnet sitt på noen av de*

jenta: "STIIIAAAAN, lukk bøkene dine så han ikke ser navnet ditt!!!11*

Det ble faen meg så stille i klasserommet at du kunne høre en fis slippes i etasjen under. Aldri har en jente fått så mye pes på så få minutter som etter den timen.

tysk time i 8. klasse egentlig ikke så morsom, men er litt ironisk

Lærer: robin, snakke du tysk?

Robin: Yes!

Edit, kan forsåvidt ta med en episode fra vgs

Som noen sikkert vet har eple maskiner en mulighet for å gjøre allt på skjermen invertert. man kan lure på hvorfor men i hvertfall,(eple+ctrl+alt+8 oppnår man den ønskede effekten) så da en av de mindre datakyndige lærerne på skolen skulle holde rekrutteringsforedrag for noen 10. klassinger og glemte å låse auditoriet så var det en gylden mulighet til å invertere maskinen hans. Foredraget ble visstnok mislykket, og det ble brukt opp mot en time på å løse det.

Kommer på et par greier. Ene var i time hvor vi gjennomgikk brannrutiner (yay!)

Lærer: Husker noen hva vi gjør når brannalarmen går?

Elev (synes hele dritten er unødvendig): Vi gjemmer oss!

En annen variant var jo en i klassen skulle lese om Aten (uttalt som maten), Atene (som forrige, men med e til slutt) og Akropolis (akro som i akrobat, polis som is på Nordpolen). Hun gjentok det flere ganger.

NINJA-EDIT: Så hendelsen til Qed her oppe, og kom på en til:

Jente (Tilsvarende den Qed beskrev) klagde over at dataskjermen var helt scart så hun ikke så hva hun skrev. Det eneste hun hadde glemt til da var å skru pc-en...

Edited by Gekonody

Vi satt meatspin som hjemmeside på lærerens pc når han var ute. PC'n var kobla til prosjektor, så de fleste ble litt overasket når lærern åpna IE :>

Ikke akkurat noe jeg har sakt.

Men jeg remotet PC-en til læreren mens han fortalte og lestre fra word (projektor)

Så når han snudde seg vekk så endret jeg på teksten.

Han ble lit sur når han merket det :lol:

Og av en eller ana grunn viste han de var meg...

En annen ting vi har gjort med en i klassen ganske morsomt, er og suspende og lukke prosesser på en annens PC :lol:

f.eks suspende browseren så blir den helt låst, samme med alle andre prosesser :lol:

Har også satt på Musikk på andres på, renamet sangen til GAY XX osv, og satt den til og vises på MSN over natten.

Vi hadde en kis i klassen en gang som putta en internettkabel i vifta på en PC og skrudde på!

det smalt ganske bra, men så skjedde det: klassen min var skikkelig forskrekka over at han hadde gjort dette og lærern vår var den eneste som lo av det! da måtte vi andre le også da ' />

Om det er det morsomste dere har gjort? Det gjør vi sånn ca annerhver dag.

[quote name=

Jævla pedo lærer da :D

Kan jo være VGS eller noe da. trenger ikke nødvendigvis være barneskole