Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Hauger

Kommende filmer jeg skal se

Recommended Posts

Blir trist når jeg ser hvor langt ned Cage har falt. Drittfilm etter drittfilm. Cage er best i filmer der han får være så Cage som mulig, noe en haug med PG-13 barnefilmer aldri vil la han være.

En god del eksempler på hva jeg tenker på

. Var vel etter Matchstick Men jeg begynte å se at filmene ble verre og verre.

Nicolas Cages Agent

Er jo pga. gjeldsproblemene hans, han sier jo ja til alt som er sånn at han kan tjene inn penger til å betale for seg.

Øy, The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans er en ganske bra Cage-film fra nyere tid. Kick Ass er han også med i.

Bortsett fra det så spiller han stort sett i filmer som er på nivå med talentet hans.

Beesinmyass.gif

He he, jeg liker norsken i den filmen, ganske herlig gebrokkent... men det var i det minste norsk i motsetning til andre filmer jeg har sett hvor det høres mer ut som swedish chef fra muppet show er brukt som inspirasjon :)

Noen som kan anbefale noen bra filmer på Voddler?

Hittil på Voddler har jeg sett:

The Troublemakers, Air Force One, Takers, I Love You Philip Morris, The Last Trapper, The Messenger, Gridiron Gang, Heartbreak Ridge, State Property, Lord of War, Katyn, Oceans 11, 12, 13, Police Academy, The Road, The Enforcer, The Night LEgion, Lucky Luke, Pale Rider, The Outlaw Josey Wales, Renegade, War Inc, The Great Challenge, I Am David, Alatriste, Hero Wanted, Big Fish

Lucky Number Slevin, Lock stock and two smoking barrels, Kill the irishman, The wrestler, The Goodfellas. Aner ikke om noen av de er på voddler i det hele tatt, men alle er knallfilmer :)

Kill the Irishman er Knall!!!! The Goodfellas er jo bare KONGE!!!

He he, jeg liker norsken i den filmen, ganske herlig gebrokkent... men det var i det minste norsk i motsetning til andre filmer jeg har sett hvor det høres mer ut som swedish chef fra muppet show er brukt som inspirasjon ' />

Haha, ja, det er genialt. Litt synd at det selger "mysteriet" i løpet av de første 10 minuttene for oss nordmenn. Det som er morsomt i traileren til presequalen er at det er norske flagg der. Så kanskje vi se hvordan alle de i den andre campen døde p

Kill the Irishman er Knall!!!! The Goodfellas er jo bare KONGE!!!

Om du liker de to, så burde du ihvertfall få med deg Lock stock and two smoking barrels ;) Fantastisk Guy Ritchie komedie, hele filmen er et jævla paradox :)

Ikke en kommende film men er det noen som har sett Gattaca? Ser på den nå, fant ut at jeg har aldri sett den faktisk. Så lurer på hva dere som har sett den synes?

Edit: Fikk sett den nå, veldig bra :)

Unknown var ganske så rå, ikke altfor mye action men den leverte! Next up; Source Code!

Så nettop Hanna! En verdig actionfilm, den bygger opp til en toer, så vi får krysse fingrene

Terningkast : 4/6

Popcorn materiale

zenox,du finner alltid go picsa;P hepp hepp til dg;P

hanna kan bli en artig etter følger=)

et stk vippetiss og keep'em cØmin;P

Ikke sett prequelen ennå, nei. Originalen er bare fucking epic tbh, effektene er helt i toppsjiktet og viser så utrolig godt hvor mye bedre animatronics og puppets o.l. er kontra veldig mye CGI man kan se rundt om. Ihvertfall når det er så gjennomført som i The Thing.

Så en review av prequellen, den fikk litt lunken mottakelse hvis jeg ikke husker feil. Blir uansett å se den tho, "er jo nordmenn med" :p

Mine eksakte tanker. Originalen var gjennomført, både historiemessig og effektmessig.

Også lest at presequalen fikk lunken mottakelse, men med så mange nordmenn i lineupen må man nesten titte uansett.