Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Hauger

Kommende filmer jeg skal se

Recommended Posts

så hellboy 2 i går.. faen så ræva. klisje på klisje. skjønner ikke hvordan den filmen kan ha 7.8 på imdb.

Ta deg en bolle! :lol:;)

In Bruges ble nevnt tidligere i tråden. Den anbefaler jeg sterkt. Konge film med stemning så det holder, og for guds skyld last ned OSTen.

Stemningen i den filmen var rett og slett fantastisk! har ikke hørt noe på soundtracken, men hvis den er å anbefale så... ;)

Han passer perfekt! Driiiitgod skuespiller (Band of Brothers ftw!), og er jo en jævla Gordon lookalike :lol:

kjipt at han ikke kommer til å ytre et ord gjennom filmen(e) ohmy.png

Hehe, jeg tror at de er villige til å bryte den regeln der for en film :lol:

Det går jo stadig rykter om en Half Life film. Håper den en gang kommer og at det er god kvalitet på den.

Problemet der er at Valve er veldig strenge på sitt HL-univers. De vil ikke la noen mekke film av det før de er 110% sikre på at det blir gjort av noen som faktisk kan mekke film.

Og HL burde ideelt sett være en serie med filmer. Den historien de har bygd opp er ikke mulig å dekke bra nok i bare én film, og den blir jo bare større (er temmelig sikker på at de skal mekke HL3 også).

Det hadde ihvertfall vært en film jeg hadde hatt så nervøse forventninger til at jeg ikke er sikker på om jeg hadde klart å se den. Uansett hva slags kritikk den hadde fått.

Men jeg vet hvem som skulle spilt Gordon Freeman:

Damien Lewis

3e7e8fe4e6307111ws7.jpg

Han passer perfekt! Driiiitgod skuespiller (Band of Brothers ftw!), og er jo en jævla Gordon lookalike :lol:

haha, helt sant faktisk!

Send inn mail til Valve om at de må få han til å spille rollen, så fikser de det tongue.png

Vet ikke,jeg. Kanskje Hun som de har brukt som basis for Alyx?

Også kjent som Jamil Mullen

fcav2mr4.jpg

haha, helt sant faktisk!

Send inn mail til Valve om at de må få han til å spille rollen, så fikser de det :lol:

Viktigste er at de passer på at han holder kjeft hele filmen igjennom.

Haha :lol: Freeman Look-a-like contest? tongue.png

Som nevnt tidligere har jeg litt lyst til å se Babylon A.D. Men den ser litt jalla ut.

saa tropic thunder for ett par dager siden, var litt skeptisk til den men den overraska virkelig!

Knallfilm! =) terningkast 5 fra meg

edit: pineapple express derimot som hadde blitt hypa opp noe veldig av diverse folk gir jeg bare en 3'er

Jeg så Pineapple Express i går. Dog i dårlig kvalitet. Den var morsom iaf. Jeg lo ganske bra av den :lol:

Jeg så Hancock på kino igår. Har ikke kjedet meg så mye siden blair witch project på slutten av 90-tallet. Herregud for en drittfilm! Manus var det også problemer med. Terningkast 1.

Jeg så Hancock på kino igår. Har ikke kjedet meg så mye siden blair witch project på slutten av 90-tallet. Herregud for en drittfilm! Manus var det også problemer med. Terningkast 1.

Enig. Syns halve filmen var litt morsom, men bare litt.

Hancock var en god film. En litt annerledes film som tok en overraskende vending etterhvert. Filmen ble kanskje litt dårligere, men gjorde ikke noe; for å avslutte filmen sånn som den startet ville vært veldig vanskelig uten å bli dårlig.

Fatter ikke at folk gidder å se på telesync.

En film som derimot kommer og kommer til å bli bra er "Rocknrolla". Litt rart navn, men med Guy Ritche som regissør og manusforfatter så kommer denne til rett hjem hos meg hvertfall. Som en fan av Jason Statham er jeg litt lei over at han ikke er med, men tror Guy har alt under kontroll.

For dere som ikke vet hvem denne Guy Ritche er så er han mannen bak "Lock, stock and two smoking barrels" og "Snatch". Han lagde også, sammen med Luc Besson, "Revolver": en film med mange Kabbalah-referanser, men selv synes jeg den er kooonge. Nokså dyp.

Takk

Har sett alle de filmene. Skal sjekke ut den den Farao.

Så Btw "Tropic Thunder", den var ikke så bra som jeg hadde trodd, men fremdeles vel verdt å se på smile.png

hadde det ikke vaert for at starten var litt bra saa hadde jeg ogsaa gitt hancock en veldig lav score, men den hadde jo noen lyspunkter saa det er ikke helt plan 9 from outer space akkuratt. svak 3'er fra min side

RocknRolla

http://movies.apple.com/movies/wb/rocknrol...-tlr1_h720p.mov

høyreklikk og du vet hva du må gjøre

720p

Både Lock, stock and two smoking barrels og Snatchligger høyt oppe listen over konge filmer så denne skal sjekkes ut.

enig i at ls&2sb & snatch er gode filmer (vil egentlig nevne layer cake også), men jeg syns ikke dette er en garanti for at rocknrolla blir bra. revolver er et strålende eksempel. makan til dårlig film