Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Hauger

Kommende filmer jeg skal se

Recommended Posts

Gleder meg til 2011-utgaven av The Three Musketeers. Slemme kardinalen er spilt av han slemme nazi offiseren fra Inglorius Basterds!

er for øvrig den beste filmen jeg har sett på denne siden av 2000-tallsskiftet. Anbefales.

Lars von Trier er meget sært da. Antichrist var jævlig kjedelig. Men jeg må jo se denne...

Gleder meg til 2011-utgaven av The Three Musketeers. Slemme kardinalen er spilt av han slemme nazi offiseren fra Inglorius Basterds!

Beste til å spille rollen som bad boy. Fantastisk skuespiller!

Edit: Sucker punch var balle.

så Kung Fu Panda 2 i dag, utrolig rå film, de gamle slappisene i dagbladet kan ta seg en bolle. Jack Black rocks your socks off

Filmanmelderne i Dagbladet kan ta stryknin og dø. Gidder ikke lese filanmeldelder av de kultursosialistene... Noen som ser frem til The Green Lantern forresten? Marvell inflasjon, ja, men han er en av favorittheltene mine :tafse:

Så buried og går, beste filmen jeg har sett på lenge. Merkelig hvor spennende en film kan være når det er 90 minutter med en fyr nedgravd i ei kiste.

Men skal se the green lantern. Var litt skeptisk i starten men ser bra ut. Har sett så mange mye drittfilmer fra marvel. Musketeers virker elendig.

Mykje fine filmar på veg, men synd at dei skal øydeleggast med 3D...

Er helt enig. Siste jeg så i 3D var den nyeste pirates of.... Alt i filmen var mørkt og da enda mørkere med disse patetiske brillene. Og når i tillegg det eneste som var i 3D var teksten så må jeg si at jeg var meget skuffet.

Det samme gjaldt Resident Evil, selv om den var litt lysere i fargene da.

Filmanmelderne i Dagbladet kan ta stryknin og dø. Gidder ikke lese filanmeldelder av de kultursosialistene... Noen som ser frem til The Green Lantern forresten? Marvell inflasjon, ja, men han er en av favorittheltene mine :)

Har ikke hørt særlig gode ting om den fra "lantern-fans" som har sett den. Og Green Lantern er ikke Marvel, det er DC Comics :tafse:

En anmeldelse for de som er interessert (advarsel, er noe/en del spoilers): Green Lantern. Det er øverste videoen.

beste filmen som er laga i 3d er uten tvil jackass i mine øyne. stilig, og ikke over the top.

Avatar var utrolig fet i 3d, og How to train your dragon kommer også veldig høyt opp på lista. Flyge-scenene slår neeeesten Avatar

ser den og avatar var en visuell pen film, men herre for en søplehistorie/manus

likte avatar, resident evil og dispicable me i 3d :tafse: har også en sånn worldcup i 3d med litt div fra sist vm, fotball er digg i 3d!

nye pirates og thor vakke noe særlig imo. men er jo veldig forskjell om det er filma i 3d eller konvertert.

*host* barnefilm

ja for en kar som ikke liker bøker og ikke har vokst opp med historien så er det sikkert lett å trekke den konklusjonen :tafse:

The Warriors way anbefalles, masse fete scener og kule effekter.

Kan ikke si annet enn jeg koste meg igjennom hele filmen.

Så siste transformers-filmen i dag. Underholdningsfilm på alle måter. Seff ganske hjernedød film, men hvem trenger det når man har hot chick(entall), eksplosjoner, biler og roboter, wee. Terningkast 4

De har jo sagt at de har lagt mer arbeid i historien, ved å blande inn månelandingen osv. Er dette bare bull da? Hadde lyst til å se en litt mer historiedrevet Transformers (til en forandring).

Bedre enn 2'ern i hvert fall. Historien er ganske grei å følge med på, men Bay klarer visst aldri å lage en mørk og dyster Transformers-film. Det må alltid være med noen totalt unødvendige karaktere (spesielt 'artige' roboter) som ødelegger mye av flyten.

Men for all del, makan til sommerfilm :tafse: 3D versjonen anbefales.

Jeg er hetero og har kjæreste men virker som Tom Cruise blir bare mer awesome desto gamler han blir ' /> body

Har faktsik aldri likt Tom Cruise, ser ikke filmen kun pga. han! I know, I'm a hater!

Transformers 3:

Litt "roligere" enn den forrige, men helvete og bra. Story'n er jo så som så, men hvem faen bryr seg, effekter,lyd i verdensklasse. Insane <3

Brad aka The Cinema Snob likte den IKKE :)

Advarsel - Spoilers: Brad klikker

Elsker de midnight screenings-anmeldelsene til Brad & Co :tafse: