Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Hauger

Kommende filmer jeg skal se

Recommended Posts

Bumblebee dør.

er'u seriøs i den utalelsen der så skal jeg sørge for at du blir permbanna fra battlefield.no sitt forum for life !

Da er jeg tilbake fra Transformers 2 og det var skikkelig godfilm synes jeg =). Terningkast 5.

Gamlefar med stokken fra Dagbladet kan ta seg en tur...

Da er jeg tilbake fra Transformers 2 og det var skikkelig godfilm synes jeg =). Terningkast 5.

Gamlefar med stokken fra Dagbladet kan ta seg en tur...

Hehe ja jeg leste det. Så på kommentator feltet alle ja og da mener jeg ALLE skjeldte han ut :boxed:

Adresseavisen gir den 2

VG gir den 4

Spriker mye her. Anyway, gir f**n i anmeldelser :boxed: Filmen skal nytes, helst uten tullete fjortisser som bråker verre på kinoen...

ÅÅå er så enig Settepotet.

Værste jeg vet er overtrøtte fjortisser som skriker og skråler... :boxed:

Hehe ja eller det da :boxed:

Men hare funnet ut jo senere jeg går på kino og en dag i uken så er det igrunn ikke noe problem. Men derimot en Søndag klokken 8-9 er nesten uaktuelt.

Kort oppsumert: Like du Transformers 1, så liker du definitivt Transformers 2. Likte du IKKE Transformers 1, så liker du heller ikke Transformers 2. Easy as that :boxed:

Btw, kom nettopp hjem fra kinoen. Var storfornøyd med filmen :blush:

Transformers 2 blir feit. Har òg lyst til å sjå Crank 2 snart.

Nye filmtrailarar:

Inglorious Basterds

The Last Airbender

2012

Har stor tru på Inglorious Basterds, og eg veit at den kjem til å fiste. 2012 blir heilt sikkert super popcornunderhaldning så lenge ein har god lyd og godt bilete. The Last Airbender veit eg ikkje nok om til å uttale meg, og eg har heller ikkje sett noko av Avatar. Men teaseren var jo ok, så det kan hende den blir grei.

Transformers2

The Last Airbender blir fett, fett, fett! Anbefaller deg å se serien først da; Avatar: The Last Airbender, som filmen(e) baseres på. Teaseren til filmen kom sammen med Transformers 2 i utlandet, den ligger på youtube. Virker...lovende på en måte, men jeg veit ikke.

jau, de viste den airbander trailern foer T2. Har egentlig ingen forhaapninger om den hverken frem eller tilbake. sommer 2010 e.l dog? langt i narnia borte da

Nå har jeg kronisk ståpikk i lang tid fremover. Transformers 2, sykt fete effekter, syk lyd og Megan Fox kan gjøre mye med en guttekropp.

Dette er ikke film, dette er kunst. Verdt alle de 1,4 millardene den kosta og må sees igjen om noen uker.

God damn<3

Transformers 2 var en litt "underhold meg!" film. Ganske plain story, tema og budskap, men Gud for noen herlige effekter! Med andre ord, akkurat som forventet.

seff kommer 3'ern. Disse filmene soper garantert inn mye penger.

Sier bare fapp fapp fapp! :cool:

Likte Transformers2 bedre enn den første selv, synes den var bedre på alle måter.

Eneste som var litt rart var at enten så er Prime blitt større, eller Megatron blitt mindre, fordi di var ikke like store i enern... ?

Nå har jeg kronisk ståpikk i lang tid fremover. Transformers 2, sykt fete effekter, syk lyd og Megan Fox kan gjøre mye med en guttekropp.

Dette er ikke film, dette er kunst. Verdt alle de 1,4 millardene den kosta og må sees igjen om noen uker.

God damn<3

Yep yep yep!

Men for og være ærlig så syntes jeg hun andre dama var finere ?

Men fy faen så rå Optimus Prime ble.. Fikk orgasme der jeg satt i salen. Helt RÅTT:

Og snakk om effekter og pyroteknikk. Sikkert brukt like mye eksplosiver i den filmen som det ble brukt under andre verdenskrig :cool:

Helt rått, dette var en 8/10 fra meg !!! Gleder meg til Transformers 3

transformerene er hovedpersonene, som slåss.. men de har ingen dialog og følelser. mao man bryr seg ikke om de vinner eller taper kampene ,så¨det hele blir bare en stor reklame film.. satt faktisk og kjeda meg.

le buff er en bløff ? sett flere filmer med han nuh og han spiller jo seg selv i alle.

megan fox er så "omg jeg er så deilig " at hele greia blir bare latterlig og usexy

enern var kjempe kul men toern var bare skuff

liker ikke åssen robotene er designa heller,det er for mye stash...liksom. og decepticonene ser jeg nesten ikke forskjell på.

morsom innimellom da,men ikke verdt 100 spenn.

du faar joine han dagbladet karen. Stokker kan kjoepes paa naermeste Coop

ja du tok meg på alle argumentene der :cool:

Vel, da ahr jeg endelig fått sett transformer, og skal si det var mye som skjedde på skjermen :cool:

Men filmopplevelsen ble ødelagt ettersom at det var jævlig varmt i kinosalen sad.png

Dessuten spiller kinoer aaaalt for lavt, og mye av trøkken fra lydbildet i filmen uteblir.

Hos oss på Edda-Kino ristet hele salen.

Men igjen vi har en veldig god kino med tanke på Filmfestival og sånn...

Er på høyde med de i stavanger.

Sier bare fapp fapp fapp! :cool:

Likte Transformers2 bedre enn den første selv, synes den var bedre på alle måter.

Eneste som var litt rart var at enten så er Prime blitt større, eller Megatron blitt mindre, fordi di var ikke like store i enern... ?

La merke til det jeg og. Mener og huske at Megatron var vertfall dobbelt så stor.(?) tongue.png