Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
AirBoy

T-shirt motiver

Recommended Posts

Heisann!

Jeg sitter for tiden å jobber med noen nye produkter til vår music merchandise webshop, og har i den anledning lyst på litt inspill fra dere!

Vi jobber nå med motiver o.l, og ønsker å høre litt fra andre hva slags motiver som kunne egnet seg på f.eks t-shirts og gensere.

Ettersom det er flere gode designere her inne (og generellt andre oppegående personer) så fikk jeg lyst til å sjekke her om det er noen som har forlsag til motiver (både tekst, slogangs, motiver av instrumenter o.l).

Om noen har lyst å lage motiver til oss så funker det også, og det avregnes da en provisjon pr. solgte vare med respektive motiver.

Noen som har litt utradisjonelle, friske og nye forslag til motiver smile.png?

Heisann!

Jeg sitter for tiden å jobber med noen nye produkter til vår music merchandise webshop, og har i den anledning lyst på litt inspill fra dere!

Vi jobber nå med motiver o.l, og ønsker å høre litt fra andre hva slags motiver som kunne egnet seg på f.eks t-shirts og gensere.

Ettersom det er flere gode designere her inne (og generellt andre oppegående personer) så fikk jeg lyst til å sjekke her om det er noen som har forlsag til motiver (både tekst, slogangs, motiver av instrumenter o.l).

Om noen har lyst å lage motiver til oss så funker det også, og det avregnes da en provisjon pr. solgte vare med respektive motiver.

Noen som har litt utradisjonelle, friske og nye forslag til motiver ' />?

Er det noe sepesielt du kan tenke deg? p

Egentlig så ser vi på alle mulige ting som har med musikk å gjøre.

Det kan være instrumenter, scene med band på, ren tekst i form av f.eks I'm a rock star etc

Ting i forskjellige fonter, farger, former.

Vi holder på å bygge opp motivbanken vår nå, så vi trenger mye å velge i.

Vi foretrekker da helst ting som ikke er brukt så mye før smile.png

Ok :( Tror ikke jeg er rette personen til dette siden jeg har lite erfaring med logoer til nå :dry:

Men du får ha lykke til med butikken :(