Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Loxi

Superkrefter

Recommended Posts

Som tittelen sier dreier denne diskusjonen seg om superkrefter.

Eller, det hele er vel mer ett spørsmål enn en diskusjon.

For det jeg lurer på er:

Om du kunne velge EN av alle superkreftene du kommer på, hvilken ville du da valg?

Jeg for min del ville lett gått for Supermann sine flyegenskaper.

Det å kunne suse fritt rundt i luften må være herlig!

Så, hva ville DU valgt?

Udødelighet. Jeg kunne lært meg alle kampsporter, all historie, jeg kunne blitt verdens rikeste, sterkeste, raskeste av alle på kloden.

Hiro sin superkraft er nok den som jeg ville hatt.

Muligheten til å stoppe tid + reise i tid!

å rekke butikken før den stenger, UANSETT hvor lite tid det var igjen.
:)

Nei, det måtte vel blitt å kunne lese tanker , kanskje litt creepy iblant menmen ^^

Lese tanker må være den kjipeste superkraften ever. Vil dere virkelig vite hva folk mener om dere, egentlig? Tenk hvor mange dere møter iløpet av livet som smiler og sier hei, men egentlig tenker noe helt annet? Tenk hvor få overraskelser dere vil få iløpet av livet? "Jeg tenker han blir overrasket når han ser den PS3`en jeg har kjøpt til ham!" En ting er å kontrollere sine egne tanker, men hvis man skal lese andres så hadde det blitt helt random.

Tanker er det mest private som finnes, og dere vil lese dem? et snodig valg av superkraft spør du meg, snoke i andres privatliv-superkraften :)

Å fly tror jeg hadde gjort meg sinnsykt lat, så in the end hadde jeg bare vært en blimp i lufta.

Henger meg på udødeligheten gitt - sålenge man forble sånn 27 all of the time :)

evnen til å kunne fått et tre til å spire, et hjerte til å banke eller øyne til å gråte.

vent... jeg har jo slike krefter, jeg er en hverdagslig supermann :)

Jeg ville ha hatt kraften til at ønskene mine gikk i oppfyllelse. PWND!

Booooring! Du hadde blitt tidenes mest bortskjemte mennesker, ingenting hadde vært spennende lenger, for du kunne bare ønsket det! Inget menneske blir lykkelige av å få alt de peker på, så det hadde nok heller hatt en motsatt effekt :)

Jeg ville ha hatt kraften til at ønskene mine gikk i oppfyllelse. PWND!

Booooring! Du hadde blitt tidenes mest bortskjemte mennesker, ingenting hadde vært spennende lenger, for du kunne bare ønsket det! Inget menneske blir lykkelige av å få alt de peker på, så det hadde nok heller hatt en motsatt effekt :)

Pøh! Jeg hadde bare ønsket at alt jeg gjorde var utrolig spennende og at jeg ble verdens lykkeligste person!

Gi meg Dr. Manhattans hjerne. Alt annet kommer av seg selv.

Ville valgt den Tonks i Harry Potter har, at jeg kan skifte utseende hele tida. Eller så ville jeg vært sånn at jeg kunne morphe mellom menneske og hai :)

teleportering, alt som heter dårlig tid og reisestress feks. på ferie ville vært en saga blott.

jeg hadde bodd på seychellene og jobbet i bergen.

teleportering, alt som heter dårlig tid og reisestress feks. på ferie ville vært en saga blott.

jeg hadde bodd på seychellene og jobbet i bergen.

jumper.gif

kommer det en blond neger med kølle og stresser med meg og teleporteringen min så blir det utdelt flatnever herfra til evigheten.

Udødlighet uten tvil. Eneste som suger er at man da må se alle man er glad i dø.