Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
zpam

Stage 6 lukker dørene

Recommended Posts

Hadde det ikke vert mulig for youtube og øke kvaliteten på filmene sine?

Google hakke penger :)

Eller dem gidder ikke..

En eller annet ting er det jo. Det koster mere osv.

Skikkelig synd at Stage6 må legges ned. Kjempe oppløsning på klippene og rask å laste.

YouTube er jo bra det også men når det kommer til lyd og bilde kvalitet så er jo dette på bunn. Youtube er vel egentlig bare bra fordi det er så sinnsykt stort...

Ja du tok ordene ut av munnen på meg. Glemmer ikke når pappa kom ned og lurte på om internette hadde falt ned når jeg så WoW filmer :(

En positiv ting som kom ut av nielsen. Fin Bump. Noen som vet om det er kommet noen skikkelige alternativer til stage6?

Ikke si det til ham men jeg tror Nielsen er en spambot

Spambots må komme seg forbi en "luretest". Tror nielsen var en manuell spambot :)

...skulle vært en sexbot.... :)

Hehe.

om han hadde vært en spambot så hadde han vært en spambot med egne meninger :lol:

du har vært medlem her siden igår, hvilken rett har du til dette?

SUGAR. SPICE. AND EVERYTHING NICE. THESE WERE THE INGREIDIENTS CHOSEN TO CREATE THE PERFECT LITTLE GIRL.

BUT PROFESSOR UTONIUM ACCIDENTALLY ADDED AN EXTRA INGREDIENT TO THE CONCOCTION: CHEMICAL _____________

En positiv ting som kom ut av nielsen. Fin Bump. Noen som vet om det er kommet noen skikkelige alternativer til stage6?

Hmm.. www.veoh.com er en da. Kommer ikke på flere....

Det eneste "bra" med Youtube er utvalget. Men det hjelper jo lite når kvaliteten på bilde og lyd er ekstremt dårlig.

Synd Stage6 ikke ble benyttet mer enn Youtube, men det har vel med hvor mye media hyper ting.

Ikke overraskende at journalister hyper noe så elendig som Youtube mens Stage6 f.eks har fått liten eller ingen pressedekning.

prøvde meg på veoh. Er crappy kvalitet der. Skipper frames som et helvete der da.. er som å se film under kraftig strobelys elns. i alle fall ikke konkurransedyktig med stage6. - fo sho! Youtube er det sjelden at man finner noe som er i nærheten av god kvalitet.. i så fall er det lyden og ikke bildet som er i bra kvalitet.. Greit nok. Bedre enn ingenting. men likevel ikke godt nok.