Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
ZoNoX

Det mest sinnsyke du har vært med på.

Recommended Posts

Siden tråden er så full av usanne fjortisberetninger kan jeg jo legge inn ett par ekte.

Satt bakpå i slede mens kompis på snøskuter guffa på på vei over ett isbelagt vann.

Ble nok en 100km/t vil jeg tro. Og det er passe sykt på snøskuter.

Ellers har jeg jo hoppet i parhanglider fra ett fjell i Aurland. Det var jo ganske artig ettersom hele dalen er belagt med strømledninger. Vi traff ingen, men det var nære på. (Hoppet med en ærfaren kar jeg kjenner.)

Mest sinnsyke jeg har vært med på må være paragliding i Alpene, har aldri merket sterkere g-krefter enn når jeg suste nedover tretoppene.

Hadde tenkt å skrive noe(relevant) i denne tråden ,men så gjorde jeg den store feilen å lese igjennom postene først..mista helt løsta,tragisk tråd full av tull og fjortiss historier

Jeg begynner å bli mektig lei av "gamle travere" som bare klager og syter over community

istedenfor å skrive et fornuftig innlegg som enten er hyggelig, interessant eller morsomt.

Sånne poster høyner ihvertfall ikke den påståtte lave kvaliteten på forumet

1. Det sykeste jeg har gjort er uten tvil å lese igjennom alle disse historiene midt i arbeidstiden. Og etter alle disse fantastiske sexhistoriene, som jeg helt klart tror er sanne, ble jeg så yr at jeg dro den av i søppelkassa på kontoret. :(

1. Det sykeste jeg har gjort er uten tvil å lese igjennom alle disse historiene midt i arbeidstiden. Og etter alle disse fantastiske sexhistoriene, som jeg helt klart tror er sanne, ble jeg så yr at jeg dro den av i søppelkassa på kontoret. :(

Det må ha vert et skikkelig kick.

ja, jeg spurte ikke etter den hefigeste drittsekkene her! Og Dotta, hvis du ikke har bedre å skrive på forumsider så stikk!

Går på mekanisk Vg1 og der inngår sveising(overskriften høres værre ut enn hva som skjedde).

Meg og tre andre venner fikk i oppgave å sveise med TIG(en pistol som melter stål. forklart enkelt) siden skolen ikke har så alt for mye å tilby så var selfølgelig alle de gode sveise maskene opptatt, men etter en ikke så lur observasjon av meg så fant jeg ut at lyset fra sveisen ikke var så sterk som på elektrode,mig og magsveis(andre sveise metoder) så ja, jeg fant meg et par briller med liten styrke i, altså mørke, men man kunne se lett gjennom de.. begynte å sveise og fant ut at brillene var ganske bra, så hvorfor ikke fortsette tenker jeg, noe de andre også gjorde. etter 4 timers sveising var vi ferdig..merket ingenting da, men våknet opp dagen etterpå av at jeg ikke klarer å bevege ansiktet og etter litt stressing merket jeg at det gjør JÆVLIG vondt også, går ut i speiliet og sjekker.. jeg lignet på en tomat, DØNN solbrent av sveisingen og det gjorde sykt vondt..

Går på skolen og ser på de jeg jobbet med i gårsdagen, alle var sveiseblind og kunne ikke se en drit, så de gikk på legevakten(pingler)

Kansje ikke det værste jeg har vært med på, men alle dere som har vært sykt solbrent og da mener jeg SYKT solbrent, vet at det ikke er akkurat behagelig.

Hehe

Edit: til dere andre som ikke er så interesert i å lese her, please ikke ødelegg denne tråden med dumme tilføyelser som bare ødelegger den mer, ta heller intiativ til å gjøre det bedre, for dette er en genial tråd om det er litt orden på den :(

Øhm....Skutern til broren min kan nå 210 på flate strekninger :(

Går på mekanisk Vg1 og der inngår sveising(overskriften høres værre ut enn hva som skjedde).

Meg og tre andre venner fikk i oppgave å sveise med TIG(en pistol som melter stål. forklart enkelt) siden skolen ikke har så alt for mye å tilby så var selfølgelig alle de gode sveise maskene opptatt, men etter en ikke så lur observasjon av meg så fant jeg ut at lyset fra sveisen ikke var så sterk som på elektrode,mig og magsveis(andre sveise metoder) så ja, jeg fant meg et par briller med liten styrke i, altså mørke, men man kunne se lett gjennom de.. begynte å sveise og fant ut at brillene var ganske bra, så hvorfor ikke fortsette tenker jeg, noe de andre også gjorde. etter 4 timers sveising var vi ferdig..merket ingenting da, men våknet opp dagen etterpå av at jeg ikke klarer å bevege ansiktet og etter litt stressing merket jeg at det gjør JÆVLIG vondt også, går ut i speiliet og sjekker.. jeg lignet på en tomat, DØNN solbrent av sveisingen og det gjorde sykt vondt..

Går på skolen og ser på de jeg jobbet med i gårsdagen, alle var sveiseblind og kunne ikke se en drit, så de gikk på legevakten(pingler)

Kansje ikke det værste jeg har vært med på, men alle dere som har vært sykt solbrent og da mener jeg SYKT solbrent, vet at det ikke er akkurat behagelig.

Hehe

Edit: til dere andre som ikke er så interesert i å lese her, please ikke ødelegg denne tråden med dumme tilføyelser som bare ødelegger den mer, ta heller intiativ til å gjøre det bedre, for dette er en genial tråd om det er litt orden på den :(

Hehe, har merket det jeg også. Men jeg sveiset med elektrode. Heldigvis så sveiset jeg ikke så lenge som du, men merket at jeg var ganske tørr i annsikte dagen etterpå.

Siden tråden er så full av usanne fjortisberetninger kan jeg jo legge inn ett par ekte.

Satt bakpå i slede mens kompis på snøskuter guffa på på vei over ett isbelagt vann.

Unskyld at jeg sier det, men det der er ikke noe sinnsykt.. :(

Jeg har gjort det samme, bare at da nærma vi oss 160, samt jeg har gjort det alene og nådde 180.

Enten den gangen jeg krasjet med akebrett i ganske høy fart og slo leggen inn i en isbelagt metallstolpe så den hovnet opp såpass mye at huden oppover hele leggen sprakk opp. Brakk ikke beinet da faktisk, men har fremdeles arret.

Holdt på å bli splittet i to av et piggtrågjerde da jeg klatret i et tre og greinen jeg sto på brakk. Heldigvis fikk jeg tak i en annen grein med hendene, men får frysninger når jeg tenker på hva som hadde skjedd hvis jeg ikke gjorde det.

EDIT: Kunne ha nevnt et par andre ting som har med Forsvaret å gjøre, men jeg har taushetsplikt. :)

Garrantert ikke det mest "sinnsyke" jeg har gjort, men følte meg ganske stolt etter at jeg vant over Halvard i en poker turnering vi arrangerte i fengslet. Ikke værst med tanke på at han vunnet flere turneringer med store penger og hatt få tap. Men så er han da god for veldig mye penger ' />

Var iallefall et stolt øyeblikk, om ikke så sinnsykt p

Sykeste smerte: tryna i 70+/- på vei ned på andre siden etter å ha syklet opp lysebotten (groov asfalt). Kasta meg i en bekk rett der sauene beitet for å kjøle meg ned, svei så sykt og etter 1t ca når jeg kom til sanitet var sårene størknet og alle måtte skrubbes opp :S

Også hatt mange nær døden, f.eks sykle ut på hovedvei og kun sjekke til venstre så idet jeg ser opp kommer det en bil i 100 mot og jeg klarer akkuratt å kaste meg inn.. Div bildører som har blitt åpnet sekunder før jeg passerer osv.

Hadde en sånn en jeg også. Syklet på en hovedvei som går gjennom skogen, folk kjører alltid i rundt 100 km/t på den strekka. Så meg ikke for og traff en ganske stor stein, dro sykkelen kraftig til venstre for å få igjen balansen, og akkurat da kjenner jeg sidespeilet til en buss sneie albuen min. Datt nesten av sykkelen på grunn av turbulensen som dytta meg tilbake til der steinen var igjen.

Tror alle har noen skikkelige sykkelulykker med nær-døden-faktor å berette!

Kommer vel ikke som en overraskelse at jeg selv også har en. Skulle til konfirmasjonsmøte rett etter fotballtreningen, så hele laget kaster seg på sykkel for å suse ned i Laksevåg kirke (fra Tjønnen). Vi kjørte i hovedveien og holdt rimelig bra fart, og da vi nærmet oss Svingen (munningen til Øvre Stadionvei) fikk jeg ikke bremset nok ned, men sjanset på å klare svingen. Det er en ganske skarp høyresving det er snakk om, og jeg fikk skrens som faen og dundret ned på siden og seilte over i andre felt. Der kommer det en Volvo kjørende (Volvologoen har brent seg fast i hjernebarken etter dette her), bråbremser og hodet mitt dunker akkurat i støtfangeren.

Pinade glad for at den bilen ikke kom 1-2 sekunder før!

ENGLER FINNES !!!!!!!

Sånn så bilen vår ut etter påsketur. Bilen foran oss bråbremset og vi måtte bremse enda hardere. Det var slaps så bilen fikk hjullås og vi havnet i andre kjørefelt og traff bil. Hadde bilen vår truffet ca 10 cm lenger inn så vet jeg ikke hva som hadde skjedd. Vi hadde ca 30/40 og han som kom kjørende imot hadde 60+ dvs det kunne vært en døds ulykke. Så ENGLER DET FINNES FOLKENS !!

DSC00404.JPG

oi! ' /> rett før vi sa farvell for siste gang på TG da zenox p

bra det gikk fint smile.png

villeste jeg har vert med på er vell enten da leggen min delte seg i 2 eller 160kmt på motorvei med MASSE biler på.

Takker kurre :) Unasett, hyggelig og bli kjent med deg!

Og til beep .Hadde det vært hevn din dust så hadde jeg ikke sitter her nå !