Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Dimind

Forgotten Hope 2 klar til nedlasting

Recommended Posts

Synd bf2 installen er long gone, kommer vel til å instalere igjen og teste når bf.no får opp en server, men dette er for sent.

Krever det siste patch av bf2? Og hva er egentlig siste versjon? :lol:

Henger meg på denne.

Ja, det kreves siste patch av BF2, og siste patch er 1.41.

Til alle som mener denne modden kom "forsent": STFU, dere har jo ikke testet den engang..

Jeg prøvde med ARCHPr, og etter 5 timer med testing av alle mulige tegn virker det som at det er en capital h(H)

som er første tegn...

Synd bf2 installen er long gone, kommer vel til å instalere igjen og teste når bf.no får opp en server, men dette er for sent.

Uenig.

Eg synes det er PERFEKT timing på fh2 eg.

1: Alle whinerene/PRO GAMOR kidsa har gitt opp bf2, og gått til andre spill

2: Det er så lenge sia eg sist spilte bf2 no at eg nesten har begynt å savne det litt

3: ww2 kan aldri, ALDRI! gå av moten!

Enig, hade spillet kommet når bf2 var på topp hadde det nok ikke hjulpet så veeeldig mye. FH har en enorm tilhengerskare som driter i om modden kommer 3 år etter vanilla. De skal jo ikke spille vanilla uansett så hva gjør det om spillet er gammelt når moden kommer.

tja, forsent? det er vel flere spillere på FH1 servere rundtom enn det er på vanilla 1942 servere. så slår dette an hos disse vil vi vel snart se noe av det samme med bf2

Det jeg tror mange heller burde sagt når de sier "for sent", er "for sent for meg". Og det er egentlig greit nok. Som target sier er det bare fint at det er den harde kjerne som er igjen, sånn at vi kanskje kan få gjenoppleve noe av det fenomenet som FH i utgangspunktet var public.

Husker da jeg spilte FH før i tida, det beste av alt må ha vært communitiet. Nesten ingen som TK-et med vilje, snipere hjalp til med å ta flagg, ingen kjørte alene i transportkjøretøy og de fleste var med på å samarbeide. Bare håper mange av de som spilte da også spiller nå, har ikke lyst til å se noe som dette bli ødelagt av irriterende smacktards.

Håper så absolutt de lager en port av Crete kartet snart, ingenting morsommere enn hele det tyske laget inni et fly :lol:

Husker da jeg spilte FH før i tida, det beste av alt må ha vært communitiet. Nesten ingen som TK-et med vilje, snipere hjalp til med å ta flagg, ingen kjørte alene i transportkjøretøy og de fleste var med på å samarbeide. Bare håper mange av de som spilte da også spiller nå, har ikke lyst til å se noe som dette bli ødelagt av irriterende smacktards.

Det er her alle dere må hjelpe til. Utfordringen med dette er å få laget er ordentlig sammfunn rundt en bf.no FH2-server.

Å herregud! takk gudene! endelig, håper det blir et stort community med en god del befolkede servere. Battlegroup frontlines har jo bare en eller to servere som det er folk på

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...