Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
rukulaxxx

Garrysmod norge

Recommended Posts

Hei!

Er du en av mange som spiller single player pga for mange mingebags ute på servere?

Alle kjenner til dem, de dreper deg, spammer, og spawner npc's.

Det er ikke mange servere uten n00bs (Eller minge bags som det heter i gmod) som er oppe.

derfor har en gruppe folk samlet seg til et lite comunity, som skal samle alle norges gmod spillere.

Vårt comunity byr blant annet på et forum, der folk kan legge ut bla: guider, Via disse kan du bli bedre, du må bare være villig til å prøve

Denne nettsiden er laget til hjelp for alle Gmod spillere i norge.

Det vi har å by på:

Et stort forum

Nettside med registrering

Server med masse addons (Er noen ganger oppe, blir snart permanent)

Og hyggelige anmins

og chat room

Eneste kravene er at du er norsk, og har gmod, har du ikke gmod, koster det 60,- på steam, i tilleg må du ha halflife/counter strike source eller day of defeat source.

besøk oss på: http://garrysmodnorge.low-ping.com

Håper du registrerer deg, og utnytter mulihetene

Oh wow, detta her er dritbra! Jeg joiner nå ass. Endelig ett bra Gm community. Well played!

Tips: lag ett steam-community sånn at dere kan organisere events og legge til folk på steam friends etc.

Edited by Spitfir3

Designet var helt "ok" dvs at jeg synes det var bra, dvs at jeg synes det var "ok" Jeg får vell joine :) Må først skaffe meg GM 10 >_>

Folkens, husk å join gmod norway steamgruppen, der legger vi ut events og annen info

Edited by Spitfir3

Det er mer også, www.garrysmod.org er stappet med mods. Der finner vi blant annet;

Spacebuild der du kan utforske solsystemet ved å bygge dine egne romskip, du må også produsere strøm og luft ++.

Gmod stranded laget av nordmannen Ja_Cop går ut på Stranded II, der du skal samle mat, vann og metall til å bygge hus og redskaper, her er samarbeid obligatorisk

Med Wire mod kan du bygge oppfinelser som tenker, f.eks en dør som åpner seg når du viser keycardet ditt eller kanskje bare en automatisk turret som skyter når den merker noe? Wire mod gir deg muligheten til å programmere tingene du bygger.

Det finner utrolig mye mer inne på www.garrysmod.org.

Folkens, post Steam id-er sånn at vi kan få invitert dere til gruppen. Det er der det skjer vet dere :)

Gcombat er også ett mod til Gmod. Der spawner du kasser med ammunisjon som du kan koble opp mot kanoner og fyre av mot fiendtlige biler og båter. Dette kan brukes til noe av det feteste med gmod, nemlig spacewars. Der lager du store romskip i rom-banene og bestykker dem med kanoner for så å kanonere hverandre ned. Det er dritfett!

Og som ikke det var nok brukes også Gmod til å lage såkalt "machinima" eller spill-filmer. Google "War of the servers". Det er en spillefilm laget utelukkende av Gmod-materiale. Ett virkelig mesterlig stykke film.

Edited by Spitfir3

Nå er servern oppe foresten, for alle som vil joine, join steamgruppen og klikk join game på enten meg eller snokey.

GG

Reklamering for andre spillcommunities er ikke lov på bf.no såvidt jeg vet...

Det er lov å lage EN topic som dette for non-profit communities - men den ligger nok i feil forum

vi hadde det dritfett igår, jeg filmet en del med fraps, og jeg driver og klipper og limer på denne filmen nå. Laster den opp til youtube når den er ferdig.