Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ravn

Tidsbegrensa spill fra EA

Recommended Posts

img_nyhet.jpg Tidsbegrensa spill fra EA

Har du kjøpt spill på EA Link? EA Link er nå byttet ut med EA Download Manager. Navnet er imidlertid ikke det eneste som er forandret.

(Multigamer.no): Har du kjøpt spill på EA Link i god tro om at disse spillene er dine til odel å eie? Vel dette ser ikke ut til å stemme lenger. EA Link har nå skiftet både navn og ham og heter nå EA Download Manager.

Les mer på Multigamer.no

Det kan virke som jeg kun eier disse spillene i 6 måneder fra den datoen og etter det må betale mer for å spille dem. Jeg kan ikke huske at jeg fikk beskjed om dette når jeg kjøpte spillene.

EA does it again! GJ :)

GG EA !

Fantastisk at det er mulig å være så trangsynt. Hvis dette er/blir tilfelle kan jeg garantere at jeg _aldri_ kommer til å kjøpe noe der.

Haha, visste dette kom. Glad jeg bare har søppel på Ea download mangaer.

-Amored Fury.

-Euro Forces.

-Northern Strike.

EA leder an kampen mot piratene!

På samme måte som Burma leder an kampen mot klimakatastrofen med å sette opp bensinprisene 500% :)

Har Armored fury og NFS Carbon på EA download saken.

Pluss noen gratis spill jeg fikk ved å betateste diverse ting.

Viss gammle spill man har kjøpt før blir 6 månder for og fortsette og spille og det ikke har stått noe om det før, er ikke det mulig og saksøke EA med en god sak da? (USA jeg snakker om)

Viss gammle spill man har kjøpt før blir 6 månder for og fortsette og spille og det ikke har stått noe om det før, er ikke det mulig og saksøke EA med en god sak da? (USA jeg snakker om)

Skal vedde ræva mi på at det sto noe om at vi godtok dette da vi innstalerte elns.

Er det faen meg mulig??? Føler at det som står i siggen min blir mer og mer aktuelt for pc-spill. Først gikk Bioshock på en kjempesmell og så tar EA kjempefart og utfører et gigantisk magaplask midt i salaten.

Er (var??) stor tilhenger av forskjellige download programmer (EA link, Direct2 Drive og Steam) men hvis dette blir tilffele så er det bare å si F**k off til EA.

Hvis du leser hjennom brukerbetingelsene for nye EA manager, så er det skremmende lesning.

"Consent to Use of Data. You agree that EA may collect, use, store and transmit technical and related information that identifies your computer (including the Internet Protocol Address), operating system and application software and peripheral hardware, that may be gathered periodically to facilitate the provision of software updates, dynamically served content, product support and other services to you, including online play. EA may also use this information in the aggregate and, in a form which does not personally identify you, to improve our products and services and we may share that data with our third party service providers....(snip) and agree that the Application may use information regarding your computer and your use of the Application to validate your license rights and to update the Application. We may use this information to improve our products and services and may disclose this information to others for that purpose"

"Reservation of Rights and Restrictions. The Application is licensed, and not sold, to you for use only under the terms of this License[/i]."

"Application online, EA and its affiliates may also collect, use, store, transmit and publicly display statistical data regarding game play when you use the Application online (including scores, rankings and achievements), or to identify content that is created and shared by you with other players. Data that personally identified you is collected, used, stored and transmitted in accordance with EA's Privacy Policy located at privacy.ea.com.

"Your rights under this License will terminate immediately and automatically without any notice from EA if (i) you fail to comply with any of the terms and conditions of this License; or (ii) EA ceases to support the Application.

"THE APPLICATION IS PROVIDED TO YOU ?AS IS,? WITH ALL FAULTS, WITHOUT WARRANTY OF ANY KIND"

Nå har jeg ikke lest så mange brukerbetingelser, men dette suger baller.

Dersom de ikke følger opp med tilsvarende begrensning på DVD platene er jo dette ganske dødfødt.

Latterlig... rett og slett latterlig...

Sier ikke at de ikke har skuffet før, men nå er de low. Håper de kjører seg selv på ræva!

Det der var ærlig talt lavmål. Jeg spiller ikke så mye, og hvis jeg dermed finner ut av at jeg har mistet ett spill når jeg skal installere det på nytt igjen ville jeg blitt rimelig høylytt.

Det jeg er litt i tvil om er ; Kan man bruke softwaren etter de 6 mnd / 2 år eller var det bare muligheten til å laste ned på nytt som gikk tapt ? ( Etter en reinstall av operativsystem , foreksempel.)

Begge alternativene er jo ille.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...