Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
taken

Første bølge ET: QW anmeldser er her!

Recommended Posts

etqw_100x100.jpg Første bølge ET: QW anmeldser er her!

ET: QW har vært ute et par dager nå og det begynner å renne inn med anmeldelser. Vi venter også Multigamer.no's anmeldelse om ikke lenge. Så er ET: QW verdt hypen eller dette "tidenes flopp", som enkelte har skreket ganske så høyt i forumet? Klikk deg videre for anmeldernes dom hittil.

GameZone- 90%

Jolt Online Gaming UK - 87%

PC Zone UK - 87%

GameSpot - 85%

GameDaily - 80%

Edge Magazine - 80%

EuroGamer - 80%

PCGZine US - 92%

Games Radar US - 90%

GameZone US - 90%

PC Action Magazine Germany - 90%

The Games Machine Magazine Italy - 93%

AusGamers.com Australia - 90%

GameStar Magazine Italy - 92%

PC Powerplay Magazine Germany - 90%

PC Gamer Magazine UK - 88%

Game Reactor Norway - 90%

(Kilder: Metacritic.com, Community siden)

Har kjøpt meg spillet, men har ingen forventninger denne gangen (ikke som med bf2).

At spillet får bra er jo "bra" :)

Får se til uka om jeg blir forelsket eller ei :)

Ble utrolig skuffet over demoen, så spørs om jeg kjøper spillet.

Gleder meg dog til COD4 :)

Ble utrolig skuffet over demoen, så spørs om jeg kjøper spillet.

Gleder meg dog til COD4 :)

mich auch

^2

Und ich

ALLE hadde jo SKYhøye forventninger til dette spillet bare for noen månder siden, og nå har de fleste vurdert å ikke kjøpe spillet en gang...

Tror dere dette er en av spillhistoriens største skuffelser utifra hype?

nei

Spillet vil få en profesjonell og god klan-skare. Spillet vil kanskje ikke regjere øverst over "most played" ol. men et er fordi det ikke er et publicspill, er så bra og si at det er en flopp allerede nå.

Jeg har det, men har ikke tatt av plasten :) "mint"-condition ftw!

For meg ble feelen i kjøretøyene helt off. Føles ikke som kjøretøyer. Ellers var gameplayet helt "meh".

For meg ble feelen i kjøretøyene helt off. Føles ikke som kjøretøyer. Ellers var gameplayet helt "meh".

Har du prøvd kjøretøyene i "final" utgaven? Eller baserer du dette på hva du fikk prøve i demoen? Synes selv at kjøretøyene er bedre i den endelige utgaven, i forhold til hva det var i betaene. Litt smoothere kan man si.

CoD4 har ikke kjøretøy en gang :)

Jeg er utro mot ET:QW med en mye bedre elskerinne... :)

Hva kan en forvente fra en juksesørlending med griseavatar? :)

Jeg lastet ned demoen, spilte det og ble sånn nogenlunde fornøyd.

Det kan virke litt rart at spillere tåler SÅ mange skudd, og at Aliens har alle fordelene med flyvende jetmotorer på ryggene, laserstrålevåpen osv.

Men igjen så kan det virke deilig å spille det, og morsomt - men alt i alt har de herma og tatt mesteparten av spillet fra BF-serien og jeg synes at BF2 og B2142 er mye, mye bedre. :)

ja. de har herma fra bf serien. helt klart!

hva med å skaffe seg litt info før man uttaler seg?

Men igjen så kan det virke deilig å spille det, og morsomt - men alt i alt har de herma og tatt mesteparten av spillet fra BF-serien og jeg synes at BF2 og B2142 er mye, mye bedre. :)

Vel, for det første har man oppdrag og delmål i spillet, noe jeg aldri har sett i BF-serien. Eneste som til nøds er i nærheten er push-maps i DC. i BF-serien skal man stort sett kun stå i nærheten av et flagg og vifte til man har tatt det. Videre må man ofte være av en bestemt klasse for å få gjort et bestemt delmål i ET:QW. Artilleriet i ET:QW er kanskje noe av det beste jeg har sett i noe spill. Bortsett fra at det ved første øyekast kan minne om UT2004 eller BF2142 så er gameplay og teamwork delen langt bedre. Dette har de "hermet" fra gamle W:ET.

Jeg digger ET:QW jeg. De har gjort mye lurt med oppdrags systemet som gjør at banene ikke trenger å være større enn morra til frank, og jeg tror dette spillet kommer til å eie i clan-combat.

Spillet har stjålet alt fra bf1942.

Ikke minst båtene! Yamoto-hovercraft f.eks. Ren rippoff!!

Har du prøvd kjøretøyene i "final" utgaven? Eller baserer du dette på hva du fikk prøve i demoen? Synes selv at kjøretøyene er bedre i den endelige utgaven, i forhold til hva det var i betaene. Litt smoothere kan man si.

CoD4 har ikke kjøretøy en gang :)

Hm, jeg får prøve ut final når sjansen byr seg da, og håpe på det beste.

Jepp om jeg skulle valgt et spill å spille lenge så hadde jeg seff gått etter en tittel med et 4 tall. Tribes kom før bf1942 , derfor må jo sd ha stjålet kjøretøy ideen fra tribes. ETQW er et spill som må spilles litt for at man skal fatte mulighetene , og når man ser mulighetene i spillet så ser man at det er jevlig bra. Å spille public etqw og dra konklusjoner ut fra det er jo helt idiotisk siden man som regels må dra igang teamplay og vise andre hvordan det fungerer før det skjer noe. Den enkleste måten å få feelingen med hvordan spillet fungerer er at alle ordrett følger sitt "mission". Feks som medic så skal man ikke gjøre noe annet enn å fighte seg frem og tilbake mellom døde medsoldater og få de opp på beina igjen, starter du å gjøre dette vil du legge merke til at folk starter å følge etter og man begynner å få en gjeng som kan utføre noe. Så bare følg de forbanna objectivsene og det blir kult , sitter man å kuker med en sniper oppe i ei fjellside eller kaster violator hele dagen så er det jo seff kjedelig.

Vel, for det første har man oppdrag og delmål i spillet, noe jeg aldri har sett i BF-serien.

Da har du aldri spilt Titan-modusen i BF2142, som er helt klart objective-basert. Jeg mistenker faktisk inspirasjon fra W:ET.

Anyways, jeg har det svært vanskelig å bestemme hvilket er best mellom Quake Wars og BF2142. Definitivt de 2 mest engasjerende spillene jeg har spilt noensinne i min laaaaange gaming-karriere. Bra med FPS som virkelig satser på teamplay, og som krever opplæring og taktikk. Ja takk til flere sånne! UT3 i forhold frister så å si like mye som en runde CS:S. Gjesp.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...