Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
viking665

Hva er det mest smertefulle du har opplevd?

Recommended Posts

Ta på sånt gjerde med strøm som finnes på bondegårder! FY FAEN!

Prøv å pisse på et du. Når man er liten å ikke gidder å se skikkelig hvor man planlegger å urinere, så kan det lure en liten strømledende "hyssing" i høyt gress.

Da grein jeg ei stund kan man godt si.

Mest smertefulle jeg har opplevd var da jeg fikk en rusten skrue gjennom underleppa i 10-års alderen.

Værste var vel at den måtte "skrus" (dratt og vrikket veldig hardt) ut igjen.

Vel husker ikke det verste i hele livet mitt, men i år så må det være når tommelen min sklei over på en ledning (går første året på elektro) og fikk støtt (aka karamel) sånn cirka 236 volt.. målte dreiv å målte før tommelen sklei ned på ledningen... tror jeg kan kjenne det fortsatt :blink:

lekte pistol krig hos en kompis som bor på en gård..

så satt de oppi en sånn lastebil.. gissel situation elns.. så skulle jeg over gjerdet for å ta bakholds angrep.. så viste jeg ikke at det var strøm gjerde.. tok med begge henda over gjerdet å bynte å løfte meg opp.. så kjente jeg det når jeg fikk den ene foten over.. ÆÆÆÆÆ SATAN I HELVETE!!!!!! så så alle meg :blink: satan så vondt det gjorde.. trodde jeg skulle dø .

Var ute på vannet å kjørte wakeboard. Da jeg skulle opp i båten fikk jeg et lite sjokk. En svær jævel av en brennmanet lå oppå låret mitt med alle sine langt tråder. Helvette for et smertefult øyeblikk - og 2 dager seinere. Først lurte venna mine meg med at det funka å pisse på låret mitt. Jeg ga faen om det var dritt bare smerten gikk bort! Så han ene kompissen min pissa på låret mitt. Det var jo varmt, men de hadde jo selvfølgelig bare tulla. Kom hjem, første jeg gjorde var å helle en skål med cultura/yoghurt over låret. Det hjalp litt, i noen få sekunder. Fikk seinere på dagen etter å ha liggi på sofan og grini av smerte, en krem mot brann shit. Men om kvelden da jeg lå å sov så spredde jo alle disse trådene seg rundt på resten av kroppen. Gjorde spesielt vondt i sprekken og på pungen. Dette foregikk i 2 døgn. Helvette sier jeg bare, helvette.

Var ute på vannet å kjørte wakeboard. Da jeg skulle opp i båten fikk jeg et lite sjokk. En svær jævel av en brennmanet lå oppå låret mitt med alle sine langt tråder. Helvette for et smertefult øyeblikk - og 2 dager seinere. Først lurte venna mine meg med at det funka å pisse på låret mitt. Jeg ga faen om det var dritt bare smerten gikk bort! Så han ene kompissen min pissa på låret mitt. Det var jo varmt, men de hadde jo selvfølgelig bare tulla. Kom hjem, første jeg gjorde var å helle en skål med cultura/yoghurt over låret. Det hjalp litt, i noen få sekunder. Fikk seinere på dagen etter å ha liggi på sofan og grini av smerte, en krem mot brann shit. Men om kvelden da jeg lå å sov så spredde jo alle disse trådene seg rundt på resten av kroppen. Gjorde spesielt vondt i sprekken og på pungen. Dette foregikk i 2 døgn. Helvette sier jeg bare, helvette.

outch!

ikke bra!

Knekke kneskålen etter en brukbar tryning på motocross var ganske heftig, men verste var uten tvil etter operasjonen morgonen etter. måtte pisse noe sinnsykt, men på grunn av bedøvelse i korsryggen hadde prostata( ?) hovnet opp slik at ej ikkje fikk ut noe, så da måtte dei sette katet (slange gjennom kølla, helt til blæra), DET er uten tvil det jævligste ej noen gang har opplevd :blink:

Brakk armen i mai. Var veldig vondt, og legen måtte brekke den tilbake på plass. var en smule ubehagelig selv om jeg hadde bedøvelse

kjente at beinet i armen ble dratt på plass og hørte noen nasty knake lyder.

Trodde det var bevist at urin funker mot brennmanet. (Ikke at jeg prøvde dét når fattern ved uhell kastet brennmanet-tråder i ansiktet mitt).

Gangsperr i ALLE musklar etter epilepsiafall...

Over tid må det vel være dei 2-3 åra eg hadde inngrodde tåneglar på begge storetærne mine.... Trur eg "trakk" neglane 3 gongar og gjekk til fotterapeut nokre månadar før eg endeleg fekk operert vekk store delar av stårtåneglane. Ho jævla fotterapauten brukte lapis (wikipedia ) for å etse vekk de ho kalla overflødig hud.... I HELVETE kor vondt. Eg hadde åpne sår med betennelse i begge tærne pga tånneglane som låg og gnissa mot huden. Ho hadde ei stor flaske somm ho dyppa bommul oppi og la på tærne mine. Som om ikkje lapisbehandlinga var nok, kutta ho i neglane for å gjere dei smalare slik at dei ikkje skulle nå borti huden... Ein dag merka eg at det gjorde vondt på UNDERSIDA av tåa. Ei flis ho hadde kutta laus vaks NED i tåa og kom ut på undersida. Den hang seg opp i sokken når eg tok den på... Då eg ringte legen min og sa frå om dette, var han og einig med at det var nok, og at eg burde få operert tærne....

Operasjonen etter røket akilles-sene er det vondeste jeg har vært borti.

Fyttih****** så ille det var.

Føltes som å ha foten i en bjørne-saks. :(

Unner ingen den smerten.

Har hatt forskjellige smerter og sykehus er det hotellet jeg har ligget mest på. Har vandret inn og ut av sykehus siden jeg var liten og har vært igjennom ca. 10 operasjoner. Nå skal ikke jeg klage men når man snakker om smerte så er det den psykiske smerten 10 ganger værre enn den fysiske. Det å sitte i 3 uker å høre om du har kreft, MS eller slag er ikke noe gøy. Det viste seg å være betennelse på sentralnervesystemet.

Den værste fysiske smerten jeg har opplevd er "tvinning av testiklene". Det å få en ball i pungen kan ikke sammenlignes. Hvis dere kan tenke dere 2 lodd som henger i 2 tråder og de tvinnes da har du "tvinning av testikler". Jeg hadde vært på fotball trening og kjente litt smerte i underlivet men tenkte jaja det går nok over. Kom hjem og hoppet inn i dusjen og smerten ble bare værre og værre. Til slutt ble det så vondt at tårene begynte å trille og mamma kom inn og lurte på hva som var galt. Det å si at man har smerter i taska i en alder av 14 år og med viten at du skal vise deg frem for mor er heller ikke noe gøy.

Mamma hadde tatt seg et glass den kvelden og var dermed ikke i stand til å kjøre. Jeg måtte sitte med denne smerten og vente på drosjen som skulle komme å hente meg. Det tok en 30 minutter. Så var det å kjøre til legevakten. Det tok også 30 minutter. Når vi kom frem til legevakten så viser det seg at han har hatt utrykning og jeg måtte dermed vente 1 time til han dukket opp. Smerten ble bare værre og værre til det utholdige. Da han endelig dukket opp så tittet han på de nå store juvelen. Den ene testikkelen hadde blitt 3 ganger så stor som den skulle være. Og han skjønte alvoret og ba oss kjøre til sykehus. Som igjen tok 2 timer!. Smerten gikk liksom ikke over heller. På et eller annet tidspunkt under den kjøreturen tok lille Kim kvelden og våknet når jeg kom frem til sykehuset. Ble raskt operert og fikk fortalt etterpå at hvis jeg hadde kommet 1 - 1,5 time senere hadde jeg nok blitt steril. :(

Dette er en smerte som jeg faktisk ikke vil at min argeste fiende skal kjenne. Men til tross for dette så synes jeg den psykiske smerten som gikk over 3 uker var enda værre. Og når jeg tenker på de som faktisk har kreft så blir jeg rett og slett ydmyk av den måten de takler det.

Kim...

Var en annen gang jeg sto på ski. Jeg kjørte på et hopp, så falt den ene skien av i lufta. Jeg får panikk og lander rett på rumpa på hardpakket snø etter alle de andre som har hoppet før meg. Jeg reiser meg fort opp og holder med begge henda på rumpa mens jeg går i sirkler. Fikk noen artige blikk av den episoden.

Var en annen gang jeg sto på snowboard, jeg skulle snu meg 180 grader mens jeg kjørte, brette treffer bakken idet jeg har kommet halvveis og jeg flyr rett på ryggen. Lufta blir slått ut av lungene, og jeg ligger der i et minutt for å få tilbake pusten.

Og enda en annen gang jeg sto på snowboard tryna jeg så visiret på skibrillene sprakk. En skikkelig faceplant. Men gjorde faktisk ikke så vondt.

Det aller aller aller vondeste jeg noen gang har opplevd (rart jeg ikke kom på dette før), var når jeg gikk nedover en bakke med en kompis, rundt juletider i 2001 hvis jeg ikke husker helt feil. Var vel ca. 40-60cm snø i grøftene, og plutselig fant jeg ut at jeg skulle ta en liten snarvei ned bakken. Jeg hoppa elegant over autoværnet (dette var i en bratt skråning hvor veien gikk sikk-sakk nedover), mister fotfestet med en gang jeg lander, og detter på rumpa. Til min overraskelse dempet ikke snøen noe som helst, og under var det helt hardt. Dette fører til at jeg får noe helt sinnsykt vondt i ryggen, jeg klarer ikke bevege meg, og jeg klarer ikke å puste (ikke i det hele tatt) i antakeligvis noe som var rundt et halvt minutt (selv om det føles mye lenger). Etter litt begynner jeg å kunne ta veldig korte pust, og det går delvis over etter 2-3 minutter, men det gjorde vondt i ryggen i over en uke etterpå.

Opplevde også det samme i fjord vinter, det var helt bart på bakken, og rett under 0 grader. Vi kjørte med sykkel i bunkern (sandkassa) på goflbanen, sanda var helt hard, og kantene der det gikk opp til gresset var perfekt til hopp. Jeg klarer å dra en rimelig lang manual (trille bortover på bakhjulet uten å tråkke), og prøver en gang til. Denne gangen forsvinner hjulet under kroppen min, og jeg lander rett på rumpa/korsryggen. Var langt ifra like ille denne gangen, men det var ikke særlig godt.

Det aller aller aller vondeste jeg noen gang har opplevd (rart jeg ikke kom på dette før), var når jeg gikk nedover en bakke med en kompis, rundt juletider i 2001 hvis jeg ikke husker helt feil. Var vel ca. 40-60cm snø i grøftene, og plutselig fant jeg ut at jeg skulle ta en liten snarvei ned bakken. Jeg hoppa elegant over autoværnet (dette var i en bratt skråning hvor veien gikk sikk-sakk nedover), mister fotfestet med en gang jeg lander, og detter på rumpa. Til min overraskelse dempet ikke snøen noe som helst, og under var det helt hardt. Dette fører til at jeg får noe helt sinnsykt vondt i ryggen, jeg klarer ikke bevege meg, og jeg klarer ikke å puste (ikke i det hele tatt) i antakeligvis noe som var rundt et halvt minutt (selv om det føles mye lenger). Etter litt begynner jeg å kunne ta veldig korte pust, og det går delvis over etter 2-3 minutter, men det gjorde vondt i ryggen i over en uke etterpå.

Opplevde også det samme i fjord vinter, det var helt bart på bakken, og rett under 0 grader. Vi kjørte med sykkel i bunkern (sandkassa) på goflbanen, sanda var helt hard, og kantene der det gikk opp til gresset var perfekt til hopp. Jeg klarer å dra en rimelig lang manual (trille bortover på bakhjulet uten å tråkke), og prøver en gang til. Denne gangen forsvinner hjulet under kroppen min, og jeg lander rett på rumpa/korsryggen. Var langt ifra like ille denne gangen, men det var ikke særlig godt.

det der har jeg opplevd.. helt sykt, man gisper etter luft på en måte.. men jeg får bare vondt i halebeinet :(. Men ikke noe jeg vil anbefale til noen ^^.

Brakk armen i mai. Var veldig vondt, og legen måtte brekke den tilbake på plass. var en smule ubehagelig selv om jeg hadde bedøvelse

kjente at beinet i armen ble dratt på plass og hørte noen nasty knake lyder.

Faktisk mellom 10 og 15 ganger værre uten bedøvelse. (Ja, jeg har erfaring med begge deler)

Omg jeg skal aldri gå ut av huset etter å ha lest denne tråden

hah.. no food, and no water ^^

en fersk en:

sykla hjem ifra kiosken.. med colaen i handa.. så skulle jeg gå av sykkelen, stoppa den og sånt..

så snudde styret sånn at jeg datt litt av og fikk balla midt på stanga av sykkelen >.< "au"