Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Thrusthamster

The Orange Box med eksklusiv Team Fortress 2 BETA

Recommended Posts

img_hl2.jpg The Orange Box med eksklusiv Team Fortress 2 BETA

Slippdatoen til The Orange Box ble nylig utsatt med en dag i USA og på Steam, som betyr at spillet kommer 18. oktober for oss her i Norge. Men PC-spillere får nå en ekstra godbit som takk for tålmodigheten.

(Battlefield.no): Etter at det ble kunngjort at The Orange Box, som blant annet inneholder Half-Life 2: Episode Two, ble utsatt, var det nok mange som så ordet utsatt og tenkte at nå har Valve gjort det igjen. Men denne gangen betydde utsettelsen bare en dag lenger ventetid.

PC-spillere får fordelen
Men i følge Gamespot vil nå Valve gi PC-spillere som forhåndsnedlaster The Orange Box fra Steam eksklusiv tilgang til betaen av det nye Team Fortress 2. Denne tilgangen får de da 17. september. I tillegg får de som forhåndsnedlaster 10 prosent avslag på prisen, og spillet Peggle Extreme gratis.

Half-Life 2: Episode Two kommer til PC, PlayStation 3 og Xbox 360.

hl2_ep2_003.thumbnail.jpgHalf-Life 2: Episode Two

(Kilde: Gamespot.com)

Hva..? Tuller du med meg, det er jo akkurat det det er. Dersom du ikke har episode 1 så er jo dette et knalltilbud. Det er fremdeles en god deal selv om du allerede har ep 1. Jeg hadde ikke ep 1 og er kjempefornøyd med ep 1, ep 2, TF2, Portal pluss TF2 beta (pluss et lite gratis spill) til 45 US Dollar (= 255 kr!)

:blink:

preload.jpg

Man kan gi bort HL2 hvis man har det fra før...

Edit kongen:

How do I get Orange Box gifts to give away?

If you own either or both "Half-Life 2" and "Half-Life 2: Episode One" and then install The Orange Box using the Steam account that contains those games, you will automatically receive Orange Box gifts you can give to friends. You can receive Orange Box gifts by purchasing The Orange Box on Steam or at any retailer.

I already own both "Half-Life 2" and "Half-Life 2: Episode One". Can I give my Orange Box gifts to two different friends?

Yes, you can give your two gifts to either the same friend or two different friends.

kan man ikke gi bort alt man har fra før av da, og ikke bare HL2?

Jo, og det er kun HL2 og Ep1 som man har kunnet kjøpe til nå av det som var i den oransje boksen...

Hvordan får du 10. Oktober i Valve-tid til å blir 12. Oktober her i Norge, Thrust? Samme når på dagen Steam-lanseringen er hos Valve den 10/10, så plusser jo vi bare på 8 timer og det blir da ikke 12/10 samme hvor sent på dagen de lanserer.

PC og X360 retail kommer senere enn 12/10 her i Norge, mens PS3-versjonen ikke har fått noen bestemt dato enda. :>

Hvordan får du 10. Oktober i Valve-tid til å blir 12. Oktober her i Norge, Thrust? Samme når på dagen Steam-lanseringen er hos Valve den 10/10, så plusser jo vi bare på 8 timer og det blir da ikke 12/10 samme hvor sent på dagen de lanserer.

PC og X360 retail kommer senere enn 12/10 her i Norge, mens PS3-versjonen ikke har fått noen bestemt dato enda. :>

Jeg rettet det til 18. oktober, men det er tydeligvis mange datoer ute og går.

EDIT: 12. var fra Wikipedia, 18. er fra tothegame (som kanskje er litt mer pålitelige når det gjelder datoer).

Vel fortsatt er PC-release via Steam den 10-11. Oktober, så det er kun de på konsoll og de med trangen til å ha ett fysisk produkt som må vente helt til evt. den 18/10. :>

Vel fortsatt er PC-release via Steam den 10-11. Oktober, så det er kun de på konsoll og de med trangen til å ha ett fysisk produkt som må vente helt til evt. den 18/10. :>

Ja, men jeg gjorde det halvveis klart, så det er greit nok. :blink:

Jeg har Black Box so det er greit :blink:
247-434.jpg

Jeg trodde den ble kansellert? Eller er det slik at det kun er Orange Box som kommer som retail, mens man på Steam kan velge mellom svart og oransj som man vil?

Jeg har Black Box so det er greit :blink:
247-434.jpg

Jeg trodde den ble kansellert? Eller er det slik at det kun er Orange Box som kommer som retail, mens man på Steam kan velge mellom svart og oransj som man vil?

Vet ikke, Det var bare at jeg fikk det med den nye skjermkortet mit :blink:

Stemmer det dere sier begge to - Black Box (Half-Life 2: Episode Two, Team Fortress 2, og Portal) ble kansellert som stand-alone produkt, men kupongene som ATI bundlet med er fremdeles gyldige og lar en få laste ned de 3 spillene. Har du X2900XT kort?

Helt enig med deg. HL1 er det beste singleplayer-spillet jeg har spilt.

Du har en søt Kristiansund-aksent på engelsken din forresten :blink:

Jeg vil ikke anbefale noen å installere HL1 igjen bare for å spille gjennom det og gjenoppleve den "fantastiske singleplayeren". Det var bra den gangen, og ikke minst en av de første innen FPS med handling. Men det blir litt som å se igjen BarneTV fra 80-tallet som en den gangen synes var "drit gøy" - det er ikke helt det samme i dag...

Men for all del misforstå ikke, jeg synes også HL1 var superbra den gangen det kom. :blink:

:blink: Streaming er stengt i proxy-helvetet her jeg jobber for tiden...

Stemmer det dere sier begge to - Black Box (Half-Life 2: Episode Two, Team Fortress 2, og Portal) ble kansellert som stand-alone produkt, men kupongene som ATI bundlet med er fremdeles gyldige og lar en få laste ned de 3 spillene. Har du X2900XT kort?

Jp Sadolf Jeg har Asus sin :blink:

OK jeg er noob, jeg har aldri spilt hverken hl1 eller to, dere frister meg

skal jeg kjøpe? FRIST MEEEEEEEEEEEEG!!!!!!!!!!

er det gøy? :blink:

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...