Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
taken

ET: Quake Wars-demoen ute!

Recommended Posts

Minner om quakewars forumene våre her: http://www.battlefield.no/forum/index.php?showforum=414

Irc kanalen vår: #et:qw.no

Og om at stab medlemmer / tidligere admins kan ta kontakt på irc for å bli admins på serverne. (se egen tråd i adminforumet for litt mer info)

Minner også om FAQen som ligger her: http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=93106) (DENNE MÅ ALLE MED ATI LESE- LIGGER ATI HOTFIX HER :blink: )

Minner om quakewars forumene våre her: http://www.battlefield.no/forum/index.php?showforum=414

Irc kanalen vår: #et:qw.no

Og om at stab medlemmer / tidligere admins kan ta kontakt på irc for å bli admins på serverne. (se egen tråd i adminforumet for litt mer info)

Minner også om FAQen som ligger her: http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=93106) (DENNE MÅ ALLE MED ATI LESE- LIGGER ATI HOTFIX HER :blink: )

<3 løøv :blink:

2001478590684933368_rs.jpg

Kjipern, rart jeg kunne spille betaen uten probs da. OG RART DET STÅR AT JEG SKAL KUNNE SPILLE MED Ati Radeon 9800 Pro. Crap.

Haha, okey.. De trengte en fix for ATI samme dagen som de lanserer demoen. Kung. :blink:

"Jaja, vi er ferdige vi nå sjø. Nei fa... Oops"

Vel er ikke en fix for spillet, men en fix for ati sine drivere. (Uten fixen ser enkelte skjermkort gjennom noen texturlag)

Har lasta ned og innstalert for å prøve, men....

For det første finner den bare ca200 servere (grunnet hyperaktiv brannmur, dette er jeg vant med fra andre spill)

Men imotsetning til BF2 så går ikke vanlig "søk etter server" igjennom brannmur. Da er direct connect eneste muligheten og der står den i 2minutter før jeg får beskjed om at serveren er full og at den nå begynner å vente på ledig slot!

:blink:

Hadde uansett ikke tenkt å kjøpe dette, men likevel..

anbefaler i3d *skryte*

og torrent linken, fikk ca 500 i snitt på torrent og i3d.. i3d pwne jo da :blink:

Har lasta ned og innstalert for å prøve, men....

For det første finner den bare ca200 servere (grunnet hyperaktiv brannmur, dette er jeg vant med fra andre spill)

Men imotsetning til BF2 så går ikke vanlig "søk etter server" igjennom brannmur. Da er direct connect eneste muligheten og der står den i 2minutter før jeg får beskjed om at serveren er full og at den nå begynner å vente på ledig slot!

:blink:

Hadde uansett ikke tenkt å kjøpe dette, men likevel..

Da har du nok noen porter som er blokkert av brannmuren. Hva slags brannmur har du? Innebygd på router eller software eller begge deler?

Testa nettop, og fps`en min er sykt lav. Ikke spillbart for å si det sånn. Hadde først alt på high, så normal men gikk like dårlig. Nei, det er ikke maskina mi. Se sigg. Leser jo at folk spiller med 9800pro i beta osv... Noen tips?

får laste ned for å sjekke om det er noe tess, personlig har jeg ikke de alt for store forventningene etter en veldig skuffende beta :blink:

var ikke noe for meg :blink: føler meg gammel :/

Da har du nok noen porter som er blokkert av brannmuren. Hva slags brannmur har du? Innebygd på router eller software eller begge deler?

Brannmur i ruter.

anyway. åpner ikke noe der for å få spilt. Går sikkert an å connecte, men orker ikke mer idag :blink:

Da var en ny server oppe. Enda en ventes i løpet av kvelden og flere når noen linux filer blir fikset.

fikk jo sinnsyk med lagg på online, mye å sette seg inn i ser jeg og

jeg vet om et spill jeg ikke skal bruke penger på. dette var rett og slett ikke min kopp te.

var ikke noe for meg :blink: føler meg gammel :/

Er minst like gammal som deg, tempoet var da ikke så ille? Det er raskt og masse action, grafikken er bra, men jeg tror dette ikke blir noe som jeg kommer til å kjøpe. Blir liksom "enda en FPS" selv om jeg syntes det var bedre enn Battlefield 2142, som jeg syntes var rævva. Satser på FH2 istedet tror jeg.

herregud for et rotete spill! :blink: skjønte ikke dritten av hva jeg skulle gjøre og hvordan i h**** det skulle gjøres. plutselig! vant jeg og plutselig kom det nytt oppdrag.. faan kordan gjør du de oppdragene? 1'm L13k t3h n00b-g1rl FFS!!11 :blink:

Helt greit førsteinntyrkk av spillet, men hopper ikke akkurat i taket. Har ganske sugen FPS med alt på low, så skal hvertfall teste det på den bedre pcn før jeg avgjør om det blir kjøp eller ikke.

Enig!

Gir et helt OK førsteinntrykk og virker som et helt OK spill, men ikke noe jeg kommer til å kjøpe og spille online.. tror jeg. Kommer vel til å prøve det et par dager for å prøve det ut over litt tid, men får ikke noe spesielt kick av denne demoen.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...