Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Cromsen

Synlige truser

Recommended Posts

Mindereårige har ikke selvinsikten til å kunne "kle seg som de måtte ønske". Når man går på ungdomsskolen, går alt ut på å få aksept på skolen og i samfunnet ellers; derfor kler man seg slik som de større ungdommene gjør og slik en ser i diverse moteblader. Det er press og ikke fri vilje som får barn til å kle seg som tøser. Er man "upopulær", er som regel livet ikke like lett som for de "populære", så da kler en seg som en tøs for å oppnå popularitet (aksept) av de andre en omgås. Det har alltid vært sånn, men jeg har inntrykk av at det bare blir verre og verre i byene her i Norge. Hei, jeg er faktisk for å innføre skoleuniform i Oslo, så mye rare kulturer og forskjellige sosiale lag som blandes på en del skoler.

Men hei, jeg er for at alle kan kle seg som de vil, bare de er gamle nok til å forstå at klesvalg kan ha konsekvenser som ikke alltid er ønskelige...

Veldig bra, sadolf. Jeg stille meg 100% bak det du sier her. ;)

De som tror at skoleuniformer løser noe tar veldig feil.

Post Sciptum: Når jeg tenker meg om synes jeg at det er morsomt at alle antar at det er jentene som gjør dette. Så ikke en tanga i hele dag, men Bjørn Borg bokserene er jo overalt.
Mannfolk med 10 cm boksershorts stikkende over bukselinningen inviterer like mye til en wedgie som kvinnfolk med buksa på hoften og stringtrusa i navlehøyde ;)

Jeg kan vel gå inn i gruppen av gutter som har bokseren litt over buksen, men tro meg. Det er av ren latskap og ikke av motemessige grunner.

Sadolf: Du vet at folk under 18 faktisk kan tenke og har egne meninger ikke sant?

Opacus: Ta fra oss det eneste positive med skoleuniformer? ;)

Jeg kan vel gå inn i gruppen av gutter som har bokseren litt over buksen, men tro meg. Det er av ren latskap og ikke av motemessige grunner.

Sadolf: Du vet at folk under 18 faktisk kan tenke og har egne meninger ikke sant?

Opacus: Ta fra oss det eneste positive med skoleuniformer? ;)

Det er vel ofte for og vise det moteriktige navnet som står på din underbukse.

Post Sciptum: Når jeg tenker meg om synes jeg at det er morsomt at alle antar at det er jentene som gjør dette. Så ikke en tanga i hele dag, men Bjørn Borg bokserene er jo overalt.
Mannfolk med 10 cm boksershorts stikkende over bukselinningen inviterer like mye til en wedgie som kvinnfolk med buksa på hoften og stringtrusa i navlehøyde ;)

Jeg har en medisinsk grunn til å la bokseren hvile litt lenger oppe enn buksekanten, får en så helvetes til rørlegger ellers. ;)

Folk under 18 har egne meninger, men det betyr ikke at vi vil høre dem. "When we want your opinion, we'll give it to you!"

Hvor behagelig kan det være å gå med ei stringtruse dradd rett godt oppi kjønnet? Er det en sånn "new age camo S&M" greie? Tenker at det der gir nastye hemorider! Man må tydligvis slite for å leve opp til dagens "babe" mote.

Lærere er en gjeng idioter og prater bare tull (modern er lærer og hu prater bare tull, så jeg har erfaring), så om du føler for å ekserimentere med S&M, dildoer, sexhuster og annet morro, i en alder av 12; ta bilder og post på facebook! Gjør som du vil, og ikke hør på de som er eldre og vet mer enn deg! De hører tross allt ikke på deg....

I følge dem selv så... La meg gjette - du er et sted mellom 16 og 18? ;)

Holdninger og tanker i den aldern, spesielt når man er under 16 er alt for ofte som et resultat av holninger i gruppen med folk man omgås. Er jo påfallende mange i samme kameratgjeng som sagger og har langt hår, mens i en annen gjeng er dette ikke tilfellet.

Er også påfallene mange i alderen 16år og oppover til nærmere 20 som vet alt så inderlig best og ingen skal fortelle dem noe som helst. Men dette er kun et steg på veien til å bli voksen og en del av prosessen med å løsrive seg fra foreldrene sine. Problemet er bare at de ikke ser det selv i mange tilfeller og blir virkelig indignerte av at man prøver å gi dem et hint i riktig retning.

Trodde også sagging var en 90-talls greie jeg. Men, alt kommer tilbake, så nå er både rosa for menn og sagging populært igjen. Jeg ler av undoms "tanker og egne meninger" ;)

Sossene sagger med joggebukser eller lyse jeans med bling belte, og bruker rosa hårbånd. sånn er det ihvertfall på min skole ;)

Trodde soss var noe helt annet en klesstil ;)

En religion...gakk!

Guds navn? Rosa Pannebånd...Gakk!

Mindereårige har ikke selvinsikten til å kunne "kle seg som de måtte ønske". Når man går på ungdomsskolen, går alt ut på å få aksept på skolen og i samfunnet ellers; derfor kler man seg slik som de større ungdommene gjør og slik en ser i diverse moteblader. Det er press og ikke fri vilje som får barn til å kle seg som tøser. Er man "upopulær", er som regel livet ikke like lett som for de "populære", så da kler en seg som en tøs for å oppnå popularitet (aksept) av de andre en omgås. Det har alltid vært sånn, men jeg har inntrykk av at det bare blir verre og verre i byene her i Norge. Hei, jeg er faktisk for å innføre skoleuniform i Oslo, så mye rare kulturer og forskjellige sosiale lag som blandes på en del skoler.

Men hei, jeg er for at alle kan kle seg som de vil, bare de er gamle nok til å forstå at klesvalg kan ha konsekvenser som ikke alltid er ønskelige...

Veldig bra, sadolf. Jeg stille meg 100% bak det du sier her. ;)

Second that...

Ja til skoleuniform.

Busker som ikke sagger, men har en saggish look. Sagging er lamt, litt Bjørn Borg er greit, men blir bare dumt når det blir for mye. ;)

/irony Jeg har en liten fetish for skoleuniformer, plx gief.

Sossene sagger med joggebukser eller lyse jeans med bling belte, og bruker rosa hårbånd. sånn er det ihvertfall på min skole ;)

huff, sånne er det alt for mange av.

skulle vært skuddpremie på sånne!!! ;)

Jeg bryr meg ikke om jenter har trusen langt oppetter ryggen.

Det sier meg jo bare mer om personen !

Dere er nordmenn, del av verdens rikeste land. Ikke lat som dere er GANGSTERE med å ha trusen utenpå ! Dere vil ALDRI bli gangstere eller hip-hoppere. Flytt til New York hvis dere skal ha trusen utenpå....geezes. ;)

Føler det er på tide med en liten replikk her, siden en lignende historie har vært i nyhetene her de siste dagene. New York går kanskje greit, men det kan være en dårlig ide å flytte til Atlanta:l:

Artikkel i Atlanta Journal-Constitution

ATLANTA ? Baggy pants that show boxer shorts or thongs would be illegal under a proposed amendment to Atlanta's indecency laws. The amendment, sponsored by city councilman C.T. Martin, states that sagging pants are an "epidemic" that is becoming a "major concern" around the country.

"Little children see it and want to adopt it, thinking it's the in thing," Martin said Wednesday. "I don't want young people thinking that half-dressing is the way to go. I want them to think about their future."

Earlier this year, the town council in Delcambre, La., passed an ordinance that carries a fine of up to $500 or six months in jail for exposing underwear in public.

Dette bare for å vise at det ikke er så langt fra strilelandet til sørstatene. Der frikirken regjerer, feier man personlig frihet bort, og det meste gjøres i Guds navn, med krav om sømmelig kledning, ordentlig ditt og datt og så videre. De samme kreftene i Atlanta krever også at jenter ikke skal vise bikinistropper, og ikke gå i sports-bh ute blant folk. Selv om det har vært ekstra varmt (prater 40 grader) lenge denne måneden.

Det er jo ikke allverdens forskjell på slike krav og krav om at alle jenter skal bruke burkah? Kanskje de kristne fundamentalistene og muslimske fundamentalistene kan finne en felles plattform? Ærklere et forent kristelig-islamsk fatwah mot alt som ikke er sømmelig og særlig mot å vise hud!

Fyttirakkern, alle kan komme til himmelen i lag! Så bra det blir ;) .

EDIT: fiksa link

6 MND FENGSEL FOR Å SEGGE?!?!!?!?!? ah well.. its america...

Jeg ler godt av Whiggers som går gatelangs i Oslo med basketballen under armen - ;)

Ellers hørte jeg at på H&M kan man kjøpe stringtruse til 2åringer nå. Passer den utenpå bleia mon tro?