Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
ehimle

Headset med mikrofon

Recommended Posts

Hadde tenkt å kjøpe meg et BILLIG headset med mikrofon.

Det har seg slik at madammen har flyttet til USA for å studere i ett år, jeg trenger i denne anledning et headset+mikrofon

slik at vi kan snakke på SKYPE :blush:

Krav:

- Behagelig på ørene

- Grei mikrofon

- Relativt god lyd

- BILLIG

Noen gode tips? smile.png

Koss SB45.

Det finnes også billigere alternativer, da dette er mest beregnet på gaming. Du finner mye brukbart på bl.a Elkjøp. :blush:

Koss SB45.

Det finnes også billigere alternativer, da dette er mest beregnet på gaming. Du finner mye brukbart på bl.a Elkjøp. :blush:

Kjempe headset dette, har det selv og det funker som en drøm smile.png

Koss sb45 tåler ingenting. Og det klemmer på ørene i starten (det blir du vant til, så det er vel egentlig ikke noe problem)

Men vis jeg var deg vill jeg heller kjøpt meg steelsound 5h v2, det koster endel mer. Men det er verdt det, det lover jeg :blush:

Tåler da en støyt, går det "istykker"(sinna mann som taper i spill) er det jo "livstidsgaranti". Dratt den et par ganger

Koss SB45 er greit nok !

Men det føles stort og klumpete og det klemmer på øra, ja. :blush:

bare dere som er tjukke i huet !

:blush:

Koss SB45 er greit nok !

Men det føles stort og klumpete og det klemmer på øra, ja. :blush:

bare dere som er tjukke i huet !

:blush:

Hehe !

Men det er ikke noe dårlig headset. Får bra score på lyd kvalitet og mic iallefall.

KOSS SB/45 er et bra headsett ja, men ikke kjøpe det fra elkjøp. kjøp heller fra komplett.no (mye billigere)

Icemat Siberia, og Sennheiser pc 150 er også et veldig bra alternativ.

Tåler da en støyt, går det "istykker"(sinna mann som taper i spill) er det jo "livstidsgaranti". Dratt den et par ganger

Det er ikke slik lenger. En kompis av meg skulle bytte sitt KOSS headsett, og sa at nå idag var det bare på tekniske feil du kan bytte, og hvis de kan bevise at du er skyldig i å ødelegge det, får du heller ikke noen ting.

SB45 er definisjonen på billig plastikk. Sennheiser PC151/161 er for de som setter pris på en god gaming/lydopplevelse.

Microplex har dem inne nå: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=s...1&mcat=c405

..men hvis du vil kaste bort pengene dine på SB - be my guest - er vel det mest solgte headsettet til PC ever - mye pga disse folka over som ikke har prøvd bedre :blush:

Det begynner å bli veldig mange tråder med headset anbefalinger her. Enten bør folk lære seg å søke på gamle tråder (noe som det ser ut til at folk ikke kan), eller så bør noen lage en sticky med headsetanbefalinger. Feks.

High end anbefaling med plusser og minuser på de forskjellige og det samme med billigere headset.

indeed enig.

når det er 3-4headsettråder på en side er det litt i meste laget.

Ja, enig!

Så hvis dere ser etter, så var denne tråden først av de som er på første siden :blush:

De ville kanskje ikke kapre min tråd? Hvem vet...?

Ja, enig!

Så hvis dere ser etter, så var denne tråden først av de som er på første siden :blush:

De ville kanskje ikke kapre min tråd? Hvem vet...?

Betyr bare at du ikke kan å søke du heller. Det fantes flust av headset tråder lenge før du startet din også.

CoNker: Begge mine Steelsound 5H v2 headset har fått samme skjebne, jeg hater steelsound :@

Da må du være mere forsiktige med tinga dine :blush: