Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Mr.Larzy

Morsomt

Recommended Posts

Ferskt bidrag til tråden. Sjedde for 10 minutter siden.

Jeg sitter å spiller LOTRO, og har ett hardt intenst slag. Oppslukt i spillet, strekker jeg meg etter mitt 0,5 liter glass med brus, som er fullt, uten å ta øynene av skjermen. Jeg presterer da og velte glasset, det renner over hele pc pulten, og drypper rett ned i strømpadda mi. ZAPP! Strømmen går i hele huset.

Jeg tror i hvert fall at dagens beste latter var Latterkonge-tråden.

Skal se hva jeg husker.

Kan vel begynne med å si at det ikke var morsomt for meg, mken må bare si dette.

Jeg var på The Simpsons Movie(original tale) og jeg gledet meg skikkelig, jeg stod med utgangen fra kino-bygget og venter på at de skal åpne dørene til salen. Og så kommer en fra klassen min fra sist halvår og han må absolutt se meg, og kommer opp til meg og nermest skriker ut navnet mitt. Det verste var at han og en venn av ham hadde kledd seg ut som Homer Simpson og Ned Flanders!!!!!!!!! :iiiiik: Han hadde en slags hue som som så ut som håret til Homer, og hadde gul maling i hele trynet!

Så flau har jeg aldri vært på grunn av noen, broren min så ganske overrasket ut på meg og det var bare helt flaut. Så etter den hendelsen klarte jeg å holde meg vekke fra den idioten.

Må bare si at dette skjedde på Edda i Haugesund...

Ja, høres fryktelig flaut ut at han ropte på deg.

Du vil jeg skal si deg noe som jeg synes er morsomt?

jo, det var at du ble banlyst i ei uke.

Ikke det morsomste jeg har gjort, men noe morsomt jeg kommer på i farta.

Var på Tusenfryd for ei uke siden, jeg og to kamerater. Skulle ta tømmerrenna og valgte å gjøre en liten twist på den. Idet vi stupte ned den bratteste delen, dro vi ned boksa, og blottet månesprekken vår til kameraet med et glis. Da vi gikk for å se på bilde, stod det en gjeng med folk rundt tvskjermene og lo godt. Lo godt selv, men like gøy var det ikke senere den dagen da sekken med bildene ble stjålet :iiiiik:

Din månesprekk ligger nok over hele verdensveven.

:iiiiik: hah godt gjort

Øhh, unødvendig å dra opp en så gammel tråd, Abel.

Men siden den først er her kan vi jo gjøre det beste ut av det.

Noe av det morsomste jeg har opplevd (mye å velge mellom da, :D) tror jeg må være da jeg og en kompis var på Tae Kwon Do trenings leir og vi skulle gjøre noen kihap øvelser (for de som ikke vet det går kihap ut på å utnytte energien eller "KIen" i kroppen). Vel, i denne øvelsen skulle vi øve på å mane frem KI ved å rope høyt fra danjeon. Danjeon er det området på magen hvor energi sammler seg og det ligger litt under navlen. men uansett, han instruktøren vi hadde skulle lære oss dette da, og skulle demonstrere på kompisen min (la oss kall ham "Ole" :boxed:), problemet var bare at Ole nettopp hadde sneket en kikk inn i jentegarderoben og sett en av jentene der i BH-en, så han hadde megabennern :happy:, og for å skjule det hadde han gjemt "staken sin" under beltet, så den ikke skulle synes. Hva tror du skjer når instruktøren skal peke på magen hans hvor Danjeon er? :happy: :happy: :blush::happy: (Han tok på tissen hans.)

Besta av alt var kommentaren han kom med: "Ja, der var det mye energi, ja" :happy: :happy: Utorlig morsom fyr. Og en veldig dyktig TKD-utøver, vi lærte mye.

Herregud som vi lo. "Ole" synes det var sykt pinlig først, men han ler av det nå han også. :happy: