Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Spitfir3

((Rant tråden v1.0))

Recommended Posts

Hei folkens.

Denne tråden er ett sted du kan legge ut klagende og sutrende innlegg om ting du bare må få ut av systemet.

Kall det gjerne "forumterapi" om du vil.

Jeg kan godt begynne:

1 (fashion) SOSIALISTER

Hei dere der foran datan.

Har ikke dere en sint demonstrasjon å gå på?

Har ikke dere ungdoms-aktivist møte å dra til?

Tenker du ikke på alle de stakkars bleikfeite nordlendingene som sitter i

leilighetene sine og suger ut trygdepenger av systemet fordi de ikke "orker"

eller er "psykisk sterke" nok til å jobbe?

Vet dere hva? Samfunnet er på god vei til å bli en slapp feit klump med fiskeslo,

og dere skal liksom være så jævla snillistiske og hjelpe alle!

Folk kan ikke bare tenke at når livet går dem imot; legg ned hammeren og sitt på rævva og se på

tv-norge. Man skal BEKJEMPE slik oppførsel, ikke bidra til den.

Jævla brødhuer.

Og til alle dere fjortisjenter med gigasvære mugger som syns at "sosialisme er såååå kult azz likz1!1!!!!11 ^___^"

Hvis dere ikke er smarte nok til å finne en ORDENTLIG politisk retning, ja så drit i politikken da.

Faen eller ass.

2 NASJONALISTER

Fytte helvete som jeg hater nasjonalister.

At folk skal være så trangsynte og ikke skjønne at verden

hadde vert ett bedre sted hvis vi la ned flaggene og åpnet grensene.

Hvis verden hadde forent seg til en enkelt nasjon. Hvis "land" hadde blitt "stater".

Hvis verden hadde etablert ett globalt "peacekeeping" nettverk som slo ned på

ett vert tegn til opprører aktivitet.

Hvis verden hadde blitt styrt av en "verdenskongress" med medlemmer fra alle kanter av planeten.

Vi kunne opphevet sult-katastrofer, flodbølgemassakrer og lokale gerlija og junta krigsherrer som

mishandler, voldtar og dreper sitt folk.

Jeg vet at tanken kan virke avskrekkende, men se på det med rene, utildekkede øyne.

*kremt*

Beklager at første post ble litt politisk, jeg har bare hatt en serie diskusjoner med min lille røde fetter de siste dagene.

Du kan såklart skrive om hva du vil :rolleyes:

Så, get rantin'

Fytte helvete som jeg hater nasjonalister.

At folk skal være så trangsynte og ikke skjønne at verden

hadde vert ett bedre sted hvis vi la ned flaggene og åpnet grensene.

1. å hate er trangsynt aswell...

2. Grensene er veldig åpne i dag, men ved noen kriterier

3. Alle vestlige land hadde blitt overfylt av villmenn fra afrikanske land og øst europeiske og asiatiske land.

4. dette ville igjen si at DU og DIN familie hadde blitt fattigere og der dere bor hadde blitt et fattigere strøk å bo

Hvis verden hadde forent seg til en enkelt nasjon. Hvis "land" hadde blitt "stater".

En stat f.eks i USA har bare generelle lover en skal bøye seg etter, og med andre lover.

Jeg ser ikke poenget med at vi skal gjøre verden om til mange stater, mange av f.eks landene i europa har det slikt

i EU, selv om de kan bestemme mye selv. dette er bedre

Hvis verden hadde etablert ett globalt "peacekeeping" nettverk som slo ned på

ett vert tegn til opprører aktivitet.

Dette kaller vi Nato <-> FN og til dels USA(med sin egne interesse)
Hvis verden hadde blitt styrt av en "verdenskongress" med medlemmer fra alle kanter av planeten.

Igjen, veldig likt FN

Vi kunne opphevet sult-katastrofer
Nei, ikke med et kapitalistisk samfunn
flodbølgemassakrer

Skal en forent verden stå imot moder jord for å stoppe flodbølger? flodbølger skjer pga vær og vind for å si det lett, og dette skal vi forandre på? Jeg må si meg godt enig på en måte at vi klarer dette, med global oppvarming

og lokale gerlija og junta krigsherrer som

mishandler, voldtar og dreper sitt folk.

Gerilja/krigsherrer kaller vi det der nede, her kaller vi det gjenger/mafia/gangster. Alt til en viss grad. Når alle vestlige land får stoppet sin kriminalitet

da skal jeg si meg enig, men dette er lite trolig

Jeg vet at tanken kan virke avskrekkende, men se på det med rene, utildekkede øyne.

ditto

Edited by icelord

Hei, der sitter du også foran skjermen ja:)

Jeg er ikke sint, og jeg tror veldig få er sinte

Bare få folk drar på slike møter:) og hva er galt med det? de deler sin politiske mening med hverandre. slik som f.eks landsmøte for H/SV/AP/KRF/FRP osv

Ja, fordi de lever "the big life med trygd". Prøv det, hvis du syns det er så lokkende

Vet dere hva? Samfunnet er på god vei til å bli en slapp feit klump med fiskeslo,

Norge hjelper faktisk ganske mye andre, så jeg ser ikke problemet
Folk kan ikke bare tenke at når livet går dem imot; legg ned hammeren og sitt på rævva og se på

Jeg antar at du er oppe alle dager i året og svinger "hammeren" da? Jeg tror dette landet gjør nok. Vel, for lite i innland og for mye i utland, men det er en annen sak

Jævla brødhuer.
Saklig
Og til alle dere fjortisjenter med gigasvære mugger som syns at "sosialisme er såååå kult azz likz1!1!!!!11 ^___^"

Hvis dere ikke er smarte nok til å finne en ORDENTLIG politisk retning, ja så drit i politikken da.

Og hva skal det bry deg? folk kan vel gjøre og tro hva de vil? uansett om det er på gale premisser.

sist jeg kjekket var også Sosialisme en politisk idelogi, det er som å si "alle som liker pølsa si med lompe er dumme og de som liker lompe får bare drite i å spise pølse"

Faen eller ass.

yoyo

http://www.aftenposten.no/sid/

NP!

Vil ellers gjerne rette en skarp rant mot Kleven! Det kan dere andre gjøre også. Hans skyld at jeg poster dette rævva innlegget.

Det blir for dumt, iksant. Det blir altfor dumt.

Enig!

Må surfe her i steden for forum som er så velbalanserte at få, om ingen, velger å rante i det hele tatt.

1 (fashion) SOSIALISTER

Jævla brødhuer.

Faen eller ass.

Godt sagt.

/Sign

Edited by rekelars

Thats right bitch rolleyes.gif

Kristin halvorsen er passe forbanna og snerpete hverfall 90% av tiden jeg ser henne

Bare få folk drar på slike møter:) og hva er galt med det? de deler sin politiske mening med hverandre. slik som f.eks landsmøte for H/SV/AP/KRF/FRP osv
Jeg mener at man kanskje bør prøve å slutte å pushe all den politiske driten sin på andre ved å holde "redd grapefrukten" og "hjelp (sett inn din favoritt-nasjonalitet her)" møter.

Skriv leserinlegg og på forumer, og utrykk din mening, men møter blir bare for teit.

(ser for meg 4 emo/goth/blitzer folk som sitter rundt ett bord og konkluderer med

"jepp vi er enige"

"jaddah..."

"ok, møtet er hevet. Og husk; hat snut'n og U.S.A")

Ja, fordi de lever "the big life med trygd". Prøv det, hvis du syns det er så lokkende

For noen som er såpass slappe er det det.

Bare innse det, å i det hele tatt støtte slik oppførsel med ett eneste øre er helt ut i det blå.

Ett menneske skal Utrette noe, ikke ligge der som en tankeløs madrass og sakte oksidere vekk

og ikke gi meg det der "det kan de vel velge selv" bullshittet, de tar opp næring og resurser, og hvis de ikke gir noe tilbake kan de fanmeg finne seg en hagle og blinkskyte på drøvvelen sin.

Norge hjelper faktisk ganske mye andre, så jeg ser ikke problemet
Jeg tror ikke du tok poenget mitt der, men fair enough.
Jeg antar at du er oppe alle dager i året og svinger "hammeren" da? Jeg tror dette landet gjør nok. Vel, for lite i innland og for mye i utland, men det er en annen sak

"å svinge hammeren" var en metafor.

Og ja, jeg utdanner meg til å ettervert gå inn i arbeid og gjøre min innsats for samfunnet.

Saklig
Yo mamma is so fat, that when she walks backwards, she says "BeeeP, BeeeP, BeeeP"
Og hva skal det bry deg? folk kan vel gjøre og tro hva de vil? uansett om det er på gale premisser.

sist jeg kjekket var også Sosialisme en politisk idelogi, det er som å si "alle som liker pølsa si med lompe er dumme og de som liker lompe får bare drite i å spise pølse"

Hvis noen tror noe på feil premisser, så frustrerer det meg.

Skyt deg i testikkelen og prøv å forandre meg.

yoyo

Fo sho'

Jeg ELSKER sosialisme ^_______^

Jeg HATER folk som tror de har peiling på politikk^_____________^ (Meg selv er et unntak, siden jeg vet jeg har peiling)

Thats right bitch rolleyes.gif
Kristin halvorsn er passe forbanna og snerpete hverfall 90% av tiden jeg ser henne

at hun er alvorlig er ingen gal sak, det er bedre det enn å ha en klovn på podiet.

Jeg mener at man kanskje bør prøve å slutte å pushe all den politiske driten sin på andre ved å holde "redd grapefrukten" og "hjelp (sett inn din favoritt-nasjonalitet her)" møter.

åja, du blir så utsatt for sterk reklame fra "redd regnskogen" osv. Man fikk høre om f.eks "live earth" ganske mye må jeg si....noen få artikler om det og det er det. eller må du pines med å få et fåtall bøssebærere på døren noen ganger i året. ja, du har det fælt

Skriv leserinlegg og på forumer, og utrykk din mening, men møter blir bare for teit.

(ser for meg 4 emo/goth/blitzer folk som sitter rundt ett bord og konkluderer med

"jepp vi er enige"

"jaddah..."

"ok, møtet er hevet. Og husk; hat snut'n og U.S.A")

hva du ser for deg og hva realiteten er. er to forskjellige ting.

hvorfor er møter teit? på møte kan du da ha en vanlig diskusjon mens her sitter du å snakker i skjermen.

For noen som er såpass slappe er det det.

Bare innse det, å i det hele tatt støtte slik oppførsel med ett eneste øre er helt ut i det blå.

Ett menneske skal Utrette noe, ikke ligge der som en tankeløs madrass og sakte oksidere vekk

og ikke gi meg det der "det kan de vel velge selv" bullshittet, de tar opp næring og resurser, og hvis de ikke gir noe tilbake kan de fanmeg finne seg en hagle og blinkskyte på drøvvelen sin.

Ok, men siden vi først er i gang, la oss ta bort pensjonspenger, permisjonspenger for folk med spedbarn. de gjør ikke stort de heller.

"å svinge hammeren" var en metafor.

Og ja, jeg utdanner meg til å ettervert gå inn i arbeid og gjøre min innsats for samfunnet.

og jeg brukte din metafor so what? så hvorfor gjør du ikke noe nå da? du kan dra på forskjellige dugnader for å få et finere miljø i ditt nærområde. for meg virker du veldig hyklerst

Hvis noen tror noe på feil premisser, så frustrerer det meg.

Skyt deg i testikkelen og prøv å forandre meg.

nei

Hater fjortenåringer som ikke har bodd en dag utenfor sine foreldres bedskyttene vinger. Unger som ikke har betalt ei krone i inntektskatt, som klager over at andre snylter. Og som veit akkurat hvordan landet skal styres og av hvem. Tipper dere har samme politiske standpunkt som foreldrene deres ( bare litt mere extremt. Som " send alle de folka hjem der de kommer fra, og tving dem ut i arbeid! utaleser). Snakk om fri vilje..

Mitt råd til dere er å fullføre værneplikta.. for dere har vel tenkt å pisse dere unnna det å vel, flytt hjemmefra, lev uten økonomisk støtte fra de bleikfeite frp foreldrene deres som stort sett bare har skumma fløten av sine egene foreldres harde arbeid. Så kan dere komme tilbake hit å slå dere på bryste å be andre finne et ORDENTLIG polittisk syn.

Er du født 29 nov 1992 så er du kun et barn. Men FN har jo regler for sånt. Og en av dem går sånn her: Å SI SIN MENING OG BLI HØRT Barnet har rett til å si sin mening i alt som vedrører det og barnets meninger skal tillegges vekt.

Jeg veit ikke helt jeg, men jeg velger å høre men ikke tillegge vekt på masse av det som blir skrivd her.