Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
lurad

Insurgency

Recommended Posts

hvis laget har en oppegående commander/squadleader så er det jo bare å følge kompasset/radaren hvis du ikke vet hvor checkpointsa er smile.png

ble litt sur på en kommander i går...skrev hele tiden at han skulle gi ordrer til oss, men han gjorde det aldri også ble jeg kicka for tk :rolleyes:

Går det an å holde sniperen mer stødig eller noe slikt? Alla CoD2, der du kan holde pusten når du holder inne en knapp.

Trykk på middelmouse(scrollehjulet) når du ligger på bakken, eller hviler rifla di på en overflate(lav vegg etc)

Så setter du ut en bipod som holder siktet rolig, men bare så du vet det, snipers(iaf U.S sin) treffer random av og til, wasta et magasin på en dude jeg spilte med , han daua ikke, i tillegg traff jeg en iraker to ganger i hodet(100% sikker siden blodet var over hele hodet hans) uten at han døde... :rolleyes:

Så U.S Sniper er IKKE et våpen man kan stole på.

Btw, noen her som har prøvd Jihad/kamikaize angrep? tongue.png

Det funker fett nå som de fiksa en bug som gjør at dersom du løper så kastes granaten.. :rolleyes:

Hva er stat control tingen?

Og hvordan registrerer man seg der?

Stats, funker ikke, du må registrere deg på forumet dems også gå på options -> advanced options, funker dog ikke :rolleyes:

@Pzn

Noen våpen(such as snipers) har en tendens til å bomme uansett om du står head-on, dette kommer antagelig til å bli fikset i senere patcher...

Andre våpen treffer så vidt jeg vet perfekt unttatt noen ganger skjer loka ting og folk dør ikke etter typ fem HS...

Synes de kunne laget et crosshair som du har på CS. Det burde vært en mod til CS: Source, mener jeg. Der du har har andre våpen, rekyl og maps, men beholder det som er bra i spillet. Som f. eks aim.

:rolleyes: det ødelegger jo hele realismen!

eller har du et sikte på øyet som viser hvor kulene kommer til å treffe?

liker denne moden godt jeg.. ser stort potensiale i den! savner en HF.no server thou smile.png

synes forøvrig det er bra at det ikke er noe crosshair..

:) det ødelegger jo hele realismen!

eller har du et sikte på øyet som viser hvor kulene kommer til å treffe?

Kom deg til Irak om du ønsker realistisk krigføring. Jeg ønsker et spill som ikke er random.

du har faktisk en viss peilling på hvor kulene går hvid du ikke bruker ironshigth også. Hvis du står en halv meter vekk fra fienden

langt ifra random hvis du har peiling på og bruke ironsights.

Hitboxene er random, jo. Det er ingen fastsatte nett- kommandoer mellom bruker og server, slik som i CSS. Mao er det fortsatt random.

Neste patch er ikke langt unna. :) og linux server filene kommer iløpe av helgen, de har problemer med å kompilere filene så derfor er de forsinket.

Hellfragger er i gang med å få opp server, håper vi kan ha den oppe rimelig snart ;)

Johoo! :) Dere Battlefield.no folket får legge ut en melding på forsiden når den dukker opp. :)