Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
gilgamesj

Insurgency svært nær slipp

Recommended Posts

Snipern er latterlig, når du "zoomer" inn med scopet, blir faktisk ting lengre borte. + at vanlige rifler er mer nøyaktige grunnet den konstante skjelvingen. Idiotisk at du ikke kan holde pusten elns, så du har 4-5 sec aimtid.

Snipern er latterlig, når du "zoomer" inn med scopet, blir faktisk ting lengre borte. + at vanlige rifler er mer nøyaktige grunnet den konstante skjelvingen. Idiotisk at du ikke kan holde pusten elns, så du har 4-5 sec aimtid.

skjerp deg :D

Game is unavailable to play at the moment, noen andre som får denne meldingen når man prøver å starte opp via steam-> games?

Må startes fra skrivebordet, høyreklikk på spillet i steam og lag en snarvei.. gudene vet hvorfor men det funket for meg :D

Fått et merkelig bug nå :D

Jeg får - poeng når jeg skyter finder. . . Skjedd med meg på flere servere nå, noen som har opplevd det samme?

Dette skjer dersom du er grenadier(duden med m203)

I tilleg har jeg fått vite at man cooke granater :D

Dvs(hvis jeg har forstått det rett) at man kan holde granaten(mens man teller) og når man kommer til 2, eller 3(lunta er på 4sec) så kan man kaste den og sprenge den med en gang den treffer bakken(med litt trening)

I tillegg vil det etterhvert komme IED for Sappers og muligens noe Claymore greier til Engineers...

IED: http://en.wikipedia.org/wiki/Improvised_explosive_device

Dvs Pipebombs etc som antagelig skal detoneres med en mobiltelefon :D

En kjapp advarsel:

Når man skal installere modden, skru av alt annet (iallefall STEAM). Ja jeg vet at det står dette, men hvem gjør egentlig dette? Anywho; jeg fucka opp hele Steam når jeg ikke skrudde det av under installasjonen.

Bare en heads-up for andre brødhuer (som meg).

....I tillegg vil det etterhvert komme IED for Sappers og muligens noe Claymore greier til Engineers...

IED: http://en.wikipedia.org/wiki/Improvised_explosive_device

Dvs Pipebombs etc som antagelig skal detoneres med en mobiltelefon :D

Heh. En liten digresjon. Jeg drømte(!?!?) faktisk at det var claymores i INS. Rimelig drøyt, jeg vet....

Er det flere enn jeg som blir litt i overkant varm i hodet av å spille Insurgency?

NOEN har spilt litt for mye INS^

tviler nesten på at claymores kommer til INS, tror heller at IED kommer da.

Hvordan zoomer man egentlig inn med sniperen? :D

Er det bare squadleader og commander som kan si ting over radioen?

Nå funket det, jeg lagde en shortcut og det løste problemet, takker ReWrite =)

Jeg skrudde ikke av Steam under installasjonen Ravn, men funker fint som bare det her.

Jeg måtte reboote hele pcen å ikke ha noe programmer på, enda tok det lang tid før installasjonen begynte.. :/

Rotta: Du kan bruke G til å si commands, men det er commandern som har mest commands å velge mellom ja.

Alle can si: Need help og Attacking/defending/securing/capturing(disse etter hvor man er iforhold til poster etc)

jeg får fan aldri det våpenet jeg skal ha, er dette en bug eller meg som ikke helt har forstått klassevelgeren?

Når jeg var INS og skulle være rifleman dukka jeg opp med en bazooka, neste runde var det hagle og neste der RPG... hvorfor ?!??!

jeg får fan aldri det våpenet jeg skal ha, er dette en bug eller meg som ikke helt har forstått klassevelgeren?

Når jeg var INS og skulle være rifleman dukka jeg opp med en bazooka, neste runde var det hagle og neste der RPG... hvorfor ?!??!

VELDIG kjent bug, snakka med Pon om det og han sa de skulle fikse det i neste patch

Btw, en av grunnene kan og være at det ikke er EN full squad, slik at du må ta den eneste rollen som er ledig dersom det kun er en squad... :D

Du får poeng når du skyter fiender???..... høres relativt vanlig og harmløst ut :D

Hvor er det folka spiller?

ChaccO sin server, gnoble sin, og XtraOld sin(Når de er oppe)

Prøvd å trykke "mousebutton3" mens du proner/står i en vinduskarm etc?

Har ikke spilt sniper så mye, men man setter ut støtter da... :D

Hvor er det folka spiller?

ChaccO sin server, gnoble sin, og XtraOld sin(Når de er oppe)

Er ikke Chacco og Xtraold samme server? Bare bytta navn?

jeg er helt hekta!! sjelden jeg har spilt en beta med større potensiale :D

bare hf får opp en server med 16 player push + almaden/ramandi så blir det bra :D

Enig, men legg til sinjar i så fall. Fantastisk map som krever teamplay.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...