Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Bananarama

Terror i UK

Recommended Posts

OT: Jeg skjønner godt at muslimene ønsker å skape terror i UK. Det er jo UK's regjering som har bedt dem om det (inndirekte)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=153419

Hva er terror ?

Når en fundie kjører en bil i et sykehus og tenner på er det terror fordi han er muslim eller er det handlingen som gjør det ?

Når en høyreekstrem gjør det samme mot en butikken til en guling fordi han er gul, er det da terror ?

Såvidt jeg vet skader og dreper rasistisk motivert vold flere mennesker årlig i Europa enn muslimsk terror(annet enn London og Madrid, er det noen i det heletatt?)

Europa, kun pga Russland som flommer over av Nynazister.

Men Hate Crimes blir jo ikke straffa noe mindre enn det terror gjør. Rasistisk motiverte drap er utilgivelig i de fleste land, og jeg vil påstå at norske myndigheter har lagt myye ressurser i å knekke de ymse høyreekstreme miljøene rundt om i landet.

Forskjellen på eksemplene dine er vel at når en fundie kjører en brennende bil inn i en flyplass i håp om å drepe så mange som mulig, så er motivet hans å skape frykt blant befolkingen, mens når en høyreekstrem kjører bilen inn i butikken til en Asiater så er motivasjonen fordommene mot utlendinger. Ingen av dem er bedre enn den andre.

Terrorisme er et forsøk på å fremme sin politiske sak gjennom vold...

Samma fan egentlig, de som dreper fortjener fanmeg å bli drept selv.