Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
gilgamesj

Highway Tampa ute nå!

Recommended Posts

img_bf2.jpg Highway Tampa ute nå!

EA/Dice har nå sluppet et nytt kart til Battlefield 2 - Highway Tampa. Hvem hadde trodd det? Uansett: Stikkord er ørken, grove kaliber og panserkrig!

Battlefield.no #02 Highway Tampa | 81.166.125.34:16567 

Kartet har vært i beta-testing en periode, og fokuset er på stridsvogner. Da er det bare å finne fram BF2-plata, og rulle utover ørkenlandskapet.

Kartet kan lastes ned fra EA direkte, og Battlefield.no har satt opp server: Battlefield.no #02 Highway Tampa | 81.166.125.34:16567

(Kilde: EA)

OLD!!!! :D

Hvordan kan du si old når dette ble gitt ut i de siste 24 timer?

btw, takk meg for å komme med nyheten :D Np...

Edited by Fjellgeita

Hva som er så gale med det da? Tror Dice har forlengt skjønt at Bf2 aldri kommer til å bli en klassiker og at for vært problem de lager kommer to nye. Derfor synes jeg at det egentlig er helt ålreit at de pøser på med godsaker til oss som ikke har kjøpt 2142. Way to go dice!

ser en del TKs med miner komme på en event. Bf.no server... Gass Station vil bli et farlig områder for HW i alle størrelser.

Det som er eskstremt synd med Higway Tampa er at de i den ferdige versjonen har gjort main basene uncappable på 32 og 64 spillers brettene. Kan ikke skjønne en eneste grunn til at de har gjort dette, men gjort er gjort og kartet mistet noe av "gløden" etter det. Mine dager på dette kartet ender nok derfor med betaen.

Folk whiner hvis EA ikke gjør noe i det hele tatt

Folk whiner whiner hvis de får ekstra maps, selv om man har ytret ønsker om gratis ekstrainnhold hele tiden

Folk whiner om å 'redde' et spill som egentlig har vært dødt lenge

yey

Jeg venter med å uttale meg om det er bra at flyplassene har blitt utagbare før jeg får testet det, men det er jo gøy når man kan ta over absolutt alle basene til fienden og nulle dem skikkelig!

OLD!!!! :D

Hvordan kan du si old når dette ble gitt ut i de siste 24 timer?

btw, takk meg for å komme med nyheten :D Np...

Hvis du har fulgt med litt så har det vært beta testet en stund http://www.battle.no/?section=news&nid=44

Du må avinstallere det gamle (beta) og så deretter installere den endelige versjonen.

Have fun!

Folk whiner whiner hvis de får ekstra maps, selv om man har ytret ønsker om gratis ekstrainnhold hele tiden

yey

Håper ikke den var rettet så mye på meg da :D Problemet mitt med at de har gjort main uncappable er at det da nesten vil være teknisk umulig å spille på battlefield.no's servere. De har en policy som gjør at folk skriker på ban og kick så fort de ser noen nærme seg en uncap. Etter min mening så må det kunne være lov å kunne ta seg inn i basen med ett team (F.eks. et par spec ops, medic og ammo guy) i bil/helikoter, ta ut assets og komme seg ut. Om man blir beskutt så må det være lov å skyte tilbake på veien ut. Dette skal jo i utgangspunktet være lov i følge serverreglene også, men egen erfaring fra battlefield.no's servere er at det da er en flokk med folk (mulig noen som opplever puberteten som særs skremmende) som starter å skrike ut om angrep på uncap, ban, kick og masse kickvotes. Noen ganger har admins (om de er på) følt gruppepresset og kicket folk, men det skal sies at noen våkne admins også ser hva som skjer og lar det passere.. Men det hjelper lite hvis man blir votekicket uansett.

Kommer nok for moro skyld å teste dette igjen på battlefield.no's servere for å se hva som skjer (og jeg skal inn uncap med et team for å ta ut assets :D ), så jeg skal nok gi Tampa en liten sjanse til for å se hvordan det vil fungere med de endringene som er gjort hvis det settes opp en 64 server. Fulle 64 servere pleier å være gøy. 32 servere er for statshorer, 16 servere er for tullinger :D

Edited by Shopkeeper

Battlefield.no vurderer i skrivende stund å sette opp en server. Informasjon følger eventuelt senere.

Informasjon:

Battlefield.no #02 Highway Tampa | 81.166.125.34:16567

Var vel mer generelt ' />

Og jeg er helt enig pottitten. Det er langt mellom mine innlegg på dette forumet for tiden, ikke orker jeg lese stort annet enn nyheter og er ellers kun innom PR delen av forumet. 90% av alle poster er bare whining, smilies, OLD!, WORD! og stort sett bare dissing og dritprat (ikke sånn morsom dritprat, men reelle søppelinnlegg). I stedet for en møteplass for de som er interessert i spillet, slik det var før BF2 kom, har det siste halvannet året gjort forumet til en møteplass for grinete snørrunger hvor hotteste topic er hvor mange man kniva på siste runden Karkand.

Jeg har vel blitt for gammel for dette (30+), men har uansett glede av BF2 og mods på uranka servere. Der får vi spille i fred uten all skiten.

Det var godt å få det ut, klarte til og med å skrive et ganske kort innlegg (selvom

Marco de Pollo

KIA

Kylling med pommes frites støttes.

Vet ikke om jeg helt liker at flyplassene er blitt uncap til tross for at jeg som oftest er oppe i fly. Det å forsvare flyplass evt. ta over flyplassen til fi innebar mye morro.

Kjør i gang en bigwar på Tampa i nærmeste fremtid da :D

yey

Damned if you do. Damned if you don't

Litt lite litt sent for egen del. Nå, hvor blir det av FH2 biggrin.png

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...