Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
viking665

hvordan du har drita deg sikkelig ut

Recommended Posts

edit: -11 var jo ganske gøy den også :)

den er jo legendarisk!

uansett. Hva er så flaut med å prompe foran andre? Har gjort det mange ganger. Særlig på skolen. Men så liker jeg å få folk til å le da. Det er ikke flaut å prompe før det kommer ut i hardt/bløtt materiale!

Ble påkjørt av ambulansen på skateboard, ble "arrestert" da jeg "tailgata" en politibil på skateboard og ble trua med å bli fratatt lappen, mista kontroll rett ved heiskøen på Bjorli og sklei på ræva inn i den, dama til en kompis lagde orgasme og "ta meg nå" lyder som ringetone på mobilen min uten at jeg viste om det og ringte mens jeg sto på bussen hjem.

Hadde presentasjon siste året på vgs i form av en film, skolen hadde akkurat gått til innkjøp av 4 nye plasmaskjermer, som sto på trillebord. Etter presentasjonen skulle jeg og en kompis rulle tven inn på lageret igjen. Morten går foran, jeg dytter bak. I det vi går ut av klasserommet greier jeg elegant å tråkke på strømledningen til tven, så den ramler mot meg. I panikk tar jeg fart fra knestående og dytter alt jeg har for at den skal komme seg opp på tralla igjen, morten loker med en dame og holder ikke imot, og kraften i dyttet er litt vel stort. 5 sekunder senere er tralle med tv på full fart ned trappa fra annen etasje, og ender opp med et inn i helvetes stort brak inn i kantina i bånn av trappen, der 150-200 elever bryter ut i trampeklapp..

Jeg har også blitt dumpet fordi jeg knullet en dame i fylla som jeg trodde var kjærsten, dette var siste året på ungdomskolen. Drita som fy og etter et langt nachspiel, lurket jeg opp i senga i annen etasje i stummende mørke til det jeg trodde var min kjære, og etter litt småflørt lirket jeg meg inn og satte igang med mitt 3minutters l33t-program. 2 min ut i akten kommer kjærsten opp på rommet og skrur på lyset. Forklaringer var nytteløst :)

Alle ski heis fallene mine er priceless. Like jevli hver gang.

haha ja skiheis fallene mine var også jævlig flaue. Spesiellt på snowboard. Kommer halvveis opp og så kommer jeg rullende ned igjen og kræsjer i de som står og venter .... så må jeg stille meg bakerst i køen igjen for å falle tilbake på nytt igjen.

(dette var før mine ninjaskills kom til live)

hahahah Qed :)

:)

omg.. holdt akkurat på med noehvor jeg hadde kopiert en steam id typ: STEAM_0:0:xxxxxxx

pleier også og kopiere "Deres ref: " til kunder, så jeg alltid har den klar på Ctrl+v, oppdaget det først nå..så er sikkert en 3-4 kunder som har fått en steam id istedenfor kunderef :)

haha ja skiheis fallene mine var også jævlig flaue. Spesiellt på snowboard. Kommer halvveis opp og så kommer jeg rullende ned igjen og kræsjer i de som står og venter .... så må jeg stille meg bakerst i køen igjen for å falle tilbake på nytt igjen.

(dette var før mine ninjaskills kom til live)

Hehe, eg har også dummma meg ut i skiheis...

Me hadde skidag med ungdomsskulen.

Eg var sjølvsagt kulaste karen i bakken, med det feitaste utstyret og dei beste skillsa.

Eg var IKKJE så kul lenger når bindingane på skia mine løyste seg ut akkurat idet eg sette meg ned i "sofaen" på skiheisen. Skiene mine vart ståande igjen medan eg for oppover mot toppen av bakken. Snartenkt som eg er, lurte eg meg utav sikkerhetsbøylen og hoppa ned i snøen under heisen. Det var nokre meter ned. Det gjekk fint til slutt, men det var litt flaut å komme gåande ned for å hente skiene og prøve på nytt...

Det høyrer med til historia at eg var helten i bakken etterpå ved å ha "skikurs" for dei to lekraste jentene på skulen (relativt liten skule, men dòg...). Det var litt som "puttingkurs" i golf der "læraren" står bak eleven og visar korleis ho skal "svinge kølla" :)

Alt i alt var det ein fin dag :)

Har prestert å kjøre i full fart neddover svart løype i alpinbakken (nordefjell?) og nestentryna (veiva med armer og bein som en annen cp). Var en del som fikk med seg det.

Og når jeg brukte de gamle carving (??) skiene mine som løste seg ut hver 2. minutt. Hadde noen flaue opplevelser med dem. Spes hvis de løsna i lufta :)

Prostgotvin leder :)

Instant ereksjon på kjedelig plasser var jo gøy under tenåra...

Lærer: Potet, opp på tavla og løs dette!

Jeg: NEI!!! *hnnng*

Lærer: Pelle deg opp!

*tusler opp i treningsbukse og deretter latterbrøl....*

Fyra bål da jeg var 8 år. Endte opp med massiv skogbrann...

Tryna på flateste marka i fullpakka Trondheim sentrum midt på dagen...

Våkna med hode på sidemanns skulder i bussen, midt i et snork...

haha:-) :)

denne tråden handler om folk som har gjort eller sakt noe så andre har fått seg en god latter...--- 1.jeg kalte lærern for mamma 2. jeg snubla i ledninga til en overhead på skolen sånn at den slo seg av. (vi skulle ha en powerpoint prestentasjon.....) :)

Litt av et liv du lever...

ja! var det ikke du som var på tv? på kvitt eller dobbelt? :)

Husker jeg og en annen kompis tok t-krok sammen i Hurdal da vi hadde skidag med skolen. Jeg dreiv å kødda osv, og det endte selvfølgelig med at vi begge ramlet. Det var ikke så flaut, men heller morro, ettersom kompisen min endte med å bli dratt oppover med t-kroken i ræva. Han hadde jævlig pain etterpå :)

Husker jeg og en annen kompis tok t-krok sammen i Hurdal da vi hadde skidag med skolen. Jeg dreiv å kødda osv, og det endte selvfølgelig med at vi begge ramlet. Det var ikke så flaut, men heller morro, ettersom kompisen min endte med å bli dratt oppover med t-kroken i ræva. Han hadde jævlig pain etterpå :)

hehe-- har en til jeg. jeg var i sverige, i jæktvik så sto jeg på snowboard og skulle ta sånn ski heis, som var sånn at man måte holde seg fast så dro den deg opp (t-trekk)jeg datt hele tida det var bra flaut.og foten hang fast sånn at jeg ble dratt oppover etter foten, det gjorde vondt.

Edited by viking666

Presterte å spy så mye som 33 ganger på leirskoleturen ned til Otta. Hadde spist et par grovbrødskiver med fårepølse den morgenen, og ble helt jævlig i magen. Dette måtte selvfølgelig komme opp på bussturen. Husker vi skulle inn på statoilsjappa på oppdal, halvveis i gåturen dit kjenner jeg det kommer igjen, og jeg spyr utover bensinpumpene som står der... hvorpå jeg ser hele klassetrinnet står og ler som faen av meg inne på sjappa. Måtte også spy på bussen ved flere anledninger... når vi kom fram til dovre måtte jeg gå inn med en pose full av spy og tømme den i dass. Kommer aldri til å glemme den grufulle dagen.

Ellers er dette ganske flaut.

http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=76360

Hehe, mye bra her!

Jeg har ingen skikkelige drite ut-historier på lager, men det er litt småflaut å tenke på min nabbhet da Warcraft 3 var ferskt, og jeg absolutt skulle gi det til en kompis ved å sende Warcraft III.exe over msn. Det gikk ikke, gitt.

Ah, også har vi episoden i 3.klasse. Det var vinter, og alle var ute i friminuttet og lekte i akebakken. Så, plutselig, kom storegutta fra 6.- og 7.klasse og kastet meg ned akebakken slik at jeg mistet pusten og begynte å gråte. Som om ikke det var nok ydmykelse, lå jeg i neste time (og syntes veldig synd på meg selv) bakerst i klasserommet på en benk. Jeg spurte læreren med et klynk: "Tror du jeg overlever?" "Hehe, ja, det gjør du nok", svarte læreren med et smil. Jeg svarte høylydt: "Tror du ikke!?"

Hehe, den historien har jeg fått høre mye i ettertid.

denne tråden handler om folk som har gjort eller sakt noe så andre har fått seg en god latter...--- 1.jeg kalte lærern for mamma 2. jeg snubla i ledninga til en overhead på skolen sånn at den slo seg av. (vi skulle ha en powerpoint prestentasjon.....) :)

Litt av et liv du lever...

hahah:D jeg har ny sigg for livet

Jeg sto å pissa i buskasen en gang. Kjente en liten fis var på vei, og slapp den med glede. Uheldigvis for meg var det en lurefis, og det kom et spann med tarmsaft nedover beina. Var dog bare min kompis som så det, så var ikke så flaut...

Jeg sto å pissa i buskasen en gang. Kjente en liten fis var på vei, og slapp den med glede. Uheldigvis for meg var det en lurefis, og det kom et spann med tarmsaft nedover beina. Var dog bare min kompis som så det, så var ikke så flaut...

haha :) :) :) :) :);):cursing:

Vi var på klasse tur til Polen, sånn hvite busser greier også satt jeg ved siden av en jente jeg var kiin på også klarte jeg å sovne på skuldern hennes... Når jeg våkna hadde jeg sikkla litt på skuldern hennes ... Var litt flaut kan man si :) men vi ble sammen senere på den turen da.

Så man kan si jeg bokstavlig talt sikkla på henne! :)

Bountyhunter

Gikk med bling-bling kjede og gangsta caps halve åttende, så ble jeg kåret til årets wannabe gangsta på skoleballet,(jeg var ikke derheldigvis) men da de ropte meg opp ropte de etter "han med felgekjede(hadde en spinner på bling bling kjedet mitt)"

:)

alle i 10. kaller meg gangsta nå... "funny"

Da vi sov over i gymsalen på skolen, presterte jeg å havne ved siden av læreren i søvne, våkna opp av at jeg holdt rundt han mens han snakka til meg :)

lol det ER flaut!

ei jente jeg gikk i klasse med hadde en ganske flau greie med meg engang. Var på telttur siste året på vgs, der jeg og hu lå ved siden av hverandre i lavvoen. Også hadde jeg bio-lærern på andre siden. Hun hadde en teori om at hvis noen snorka skulle man smatte i fjeset på vedkommende.

Midt på natta våkna jeg av noe enormt mye smatting, og da jeg lukka opp øya stirra jeg inn i hennes. Da slang hu seg tilbake i soveposen og var litt flau. Ikke hjalp det noe særlig når snorkinga fortsatte og jeg var våken. Det var bio-lærern som snorka.

Like morsomt å smatte hver gang jeg møter på hu. Da blir hu rød som en hummer, og løper og gjemmer seg! Good times

Ganske mye bra hær!!!! :)

Vi var på klasse tur til Polen, sånn hvite busser greier også satt jeg ved siden av en jente jeg var kiin på også klarte jeg å sovne på skuldern hennes... Når jeg våkna hadde jeg sikkla litt på skuldern hennes ... Var litt flaut kan man si :) men vi ble sammen senere på den turen da.

Så man kan si jeg bokstavlig talt sikkla på henne! :)

Bountyhunter

er dere i lag fortsatt da? :)

Jeg har iallefall funnet ut en ting.. Er ikke flaut å drite seg ut i fylla :)

2k skjønner ikke tegningen med at folk blir flau over ting de har gjort da. Har jo mer enn god nok unnskyldning :)

Har gjort mye rart opp gjennom tidene. Det var jo en gang jeg var på veg hjem fra trening i sånn 23.30 tiden fra byn. Som vanlig er gatene ganske tomme på en hverdag på denne tiden, så jeg nyter stillheten. Men så har det seg sånn at jeg er typen som rett og slett er for tøff til å knyte lissene mine skikkelig. Og siden det var vinterstider hadde jeg på meg et snøresko (type med hanker på sidene). Jeg går i nedoverbakke. Dette gikk fint tenkte jeg (gjorde ikke det, var bare for å spaise opp historien :)). Plutselig kjenner jeg at steget ikke drar lengre. Dette fordi lissen på ene skoen hang seg fast i hanken på andre skoen (omgomg). Da blir stegene veldig korte og veldig raske, og siden dette er nedoverbakke kan jeg ikke liksom bare stoppe og hekte den av. Altså, måten jeg nå går på... er ubeskrivelig morsom. Det er da jeg spoter 3 karer (type sikkert litt Italienske). Heldigvis hadde ikke de spotet meg, og heldigvis viste jeg hvordan jeg skulle løse knuteproblemet. Det er bare å vri litt rundt og rundt (på en måte). Aaaah endelig fri, og ingen så meg tenker jeg (men siden jeg skrev dette i en tabbe-tråd skjønner vell dere at dette ikke er faktum). Jeg skal til å ta det største steget noen sinne (a big step for a CrabMan). Pang sier det da jeg lander langflat (bokstavelig talt) på asfalten foran de tre karene som stod langs vegen. Det er ikke ofte jeg føler meg så flau som da (><). Karene spurte ikke en gang om jeg trengte hjelp, de var vel kanskje litt opptatt med å holde seg for å ikke le likevell; frekt.

Damn I is DOH!

Jeg har iallefall funnet ut en ting.. Er ikke flaut å drite seg ut i fylla :)

2k skjønner ikke tegningen med at folk blir flau over ting de har gjort da. Har jo mer enn god nok unnskyldning :)

Har gjort mye rart opp gjennom tidene. Det var jo en gang jeg var på veg hjem fra trening i sånn 23.30 tiden fra byn. Som vanlig er gatene ganske tomme på en hverdag på denne tiden, så jeg nyter stillheten. Men så har det seg sånn at jeg er typen som rett og slett er for tøff til å knyte lissene mine skikkelig. Og siden det var vinterstider hadde jeg på meg et snøresko (type med hanker på sidene). Jeg går i nedoverbakke. Dette gikk fint tenkte jeg (gjorde ikke det, var bare for å spaise opp historien :)). Plutselig kjenner jeg at steget ikke drar lengre. Dette fordi lissen på ene skoen hang seg fast i hanken på andre skoen (omgomg). Da blir stegene veldig korte og veldig raske, og siden dette er nedoverbakke kan jeg ikke liksom bare stoppe og hekte den av. Altså, måten jeg nå går på... er ubeskrivelig morsom. Det er da jeg spoter 3 karer (type sikkert litt Italienske). Heldigvis hadde ikke de spotet meg, og heldigvis viste jeg hvordan jeg skulle løse knuteproblemet. Det er bare å vri litt rundt og rundt (på en måte). Aaaah endelig fri, og ingen så meg tenker jeg (men siden jeg skrev dette i en tabbe-tråd skjønner vell dere at dette ikke er faktum). Jeg skal til å ta det største steget noen sinne (a big step for a CrabMan). Pang sier det da jeg lander langflat (bokstavelig talt) på asfalten foran de tre karene som stod langs vegen. Det er ikke ofte jeg føler meg så flau som da (><). Karene spurte ikke en gang om jeg trengte hjelp, de var vel kanskje litt opptatt med å holde seg for å ikke le likevell; frekt.

Damn I is DOH!

hehe, Genialt :)