Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
viking665

hvordan du har drita deg sikkelig ut

Recommended Posts

Jeg husker ikke denne selv, men muttern har fortalt den til meg.

Jeg er sånn 3-4 år gammel i køen på rimi.

Plutselig (enemy spotted) dukker en av våre nye landsmenn opp.

Og jeg presterer å si "mamma? Hvorfor er den damen så skitten i

ansiktet?"

D'oh

Å, og enda en negergreie faktisk.

Jeg hadde nå lært ordet neger, og blitt supplert med en ganske så vittig negervits fra min far, så, i bilen til moren til mith888x slenger jeg såklart "hvordan ser man en neger i en kullbinge? Man venter til han smiler".

Stillhet har aldri vert så stille.

Jeg satt der og skjønte ingenting.

Edited by Spitfir3

Velkommen tilbake!

Håper du har skjerpet deg og prøver å gi postene/trådene dine en høyere standard enn det vi har sett før :D

..

Samme skjedde her for en uke siden:

Ba en jente ut, men hun skulle på hytta si med familien den helga. Hun fortalte besteveninnen sin at jeg hadde spurt henne ut, dagen etterpå vet alle det >_<

De hadde vært på fest og hun sagt det til alle(Tale oppå bordet typ)

Heldigvis var jeg ikke der :D

Jenta jeg spurte ut sa unnskyld for det etterpå(wtf) følte liksom for å si at jeg hadde brukt et halvt år på å manne meg opp til å spørre henne ut men akk ja....

ja eg ska prøva å skjerpa meg låve !!

Prøv å skrive litt mer ordentlig samtidig, så snakker vi et knall comeback som det vil gå gjetord om i årtier fremover :D

Velkommen tilbake!

Håper du har skjerpet deg og prøver å gi postene/trådene dine en høyere standard enn det vi har sett før :D

..

Ba en jente ut, men hun skulle på hytta si med familien den helga. Hun fortalte besteveninnen sin at jeg hadde spurt henne ut, dagen etterpå vet alle det >_<

Jenta jeg spurte ut sa unnskyld for det etterpå(wtf) følte liksom for å si at jeg hadde brukt et halvt år på å manne meg opp til å spørre henne ut men akk ja....

oy feila! var heller jeg som feila med den :D

en gang jeg var 5 år elns gikk jeg i butikken alene og kjøpte is, jeg betalte akkuratt det man skulle for isen og holdt hånda fram for og få veksle penger :D

Velkommen tilbake!

..

oy feila! var heller jeg som feila med den :D

en gang jeg var 5 år elns gikk jeg i butikken alene og kjøpte is, jeg betalte akkuratt det man skulle for isen og holdt hånda fram for og få veksle penger :D

genialt de vell morsomt hadde du fått noe o :D

Husker en gang jeg var liten at jeg gikk å plukka noe godter i kiosken, så skulle jeg betale med en sånn lottopenge, som det står f.eks 30 mill kr på.

Ble ikke noe godter på meg den dagen :/

Husker en gang jeg var liten at jeg gikk å plukka noe godter i kiosken, så skulle jeg betale med en sånn lottopenge, som det står f.eks 30 mill kr på.

jeg prøvde å betale med monopol penger ^^

jeg prøvde å betale med monopol penger ^^

de hadde vore skammløye å testa nå ^^

Jeg dreit meg ut skikkelig en gang. Vi har SAK, samfunnskunnskap, på skolen. Timen er gørr og jeg og en kammerat er ferdig med oppgavene. Vi begynner å småprate litt på det å få barn når man er ung. (typ 15-16-17-18år) På dette tidspunktet sitter det ei ifra min parallell klassa mi bak oss, hun er da gravid i 5-6 mnd elns. Jeg presterer og si følgende: "Jeg syns det er fette idiotisk å få unger når man er så ung, man har jo øgelagt hele livet sitt. Stakkars idioter" Kammeraten min dunker forsiktig borti meg i hint om at hu sitter der bak. Jeg blir sprut rød og har trøbbel med å ikke briste ut i latter sammen med kammeraten min. Men det stopper ikke der, i et forsøk på å ta det rolig driver jeg å trikser med korken til vannflaska mi, den klarer jeg selvfølgelig å smikke bakover og rett i trynet hennes. Fikk den veldig hardt og bestemt tilbake i bakhodet. Etter det går jeg på do, og kommer ikke tilbake før det er igjen 5 min. :D

Jeg dreit meg ut skikkelig en gang. Vi har SAK, samfunnskunnskap, på skolen. Timen er gørr og jeg og en kammerat er ferdig med oppgavene. Vi begynner å småprate litt på det å få barn når man er ung. (typ 15-16-17-18år) På dette tidspunktet sitter det ei ifra min parallell klassa mi bak oss, hun er da gravid i 5-6 mnd elns. Jeg presterer og si følgende: "Jeg syns det er fette idiotisk å få unger når man er så ung, man har jo øgelagt hele livet sitt. Stakkars idioter" Kammeraten min dunker forsiktig borti meg i hint om at hu sitter der bak. Jeg blir sprut rød og har trøbbel med å ikke briste ut i latter sammen med kammeraten min. Men det stopper ikke der, i et forsøk på å ta det rolig driver jeg å trikser med korken til vannflaska mi, den klarer jeg selvfølgelig å smikke bakover og rett i trynet hennes. Fikk den veldig hardt og bestemt tilbake i bakhodet. Etter det går jeg på do, og kommer ikke tilbake før det er igjen 5 min. :D

:D

shit happends :-P

For en tid tilbake var det et program som het Kykkeli ky elns på NrK, med en dude som kalte seg bowler elns fordi han hadde en bowler hatt.

En gang da jeg var 4 år så ringte jeg inn for å prøve å vinne noe shizzle, og jeg kom faktisk igjennom :D

Men da han begynte å snakke i telefonen(LIVE!) så ble jeg redd og sa ehh(så begynte jeg og grine mens jeg ropte MAMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA)

DET har jeg fått hørt mange ganger opp gjennomm årene |>_<|

Å f*en, jeg husker vi hadde svømming i fjerde klasse (barneskole), og gutta var treige med å få på tøyet. Lederen vår sa "De som er ordentlig kule, de går ut på gangen og får på seg undertøyet!" Eplekjekk som jeg var, gikk jeg ut på gangen for å ta på meg yttertøyet. Her behøves en rask plantegning - garderobene er satt i en slags pi-formasjon, med guttegarderoben i loddrett strek til høyre, jentegarderoben i loddrett strek til venstre, og gang som den vannrette streken, men utgang på høyre side. Tilbake til fortellingen; jeg gikk da ut på gangen i netto'n, da jeg til min store skrekk så at en av de raskere gutta nettopp hadde åpnet døren, med perfekt timing til den store jentegruppa som hadde ventet på hverandre - de passerte rett utenfor døra, mens jeg sto som en sjokkskada kanin fire meter inne i guttegangen. Jeg prøvde å gjemme meg bak en søyle, men en j*vel (har ikke fått tatt hevn enda - jeg venter til han aner fred og ingen fare) dytta meg ut igjen. Jenteflokken løp faktisk inn i gangen for "nærmere øyesyn". Det er det værste jeg har vært med på, helt klart.

Ga en kinobillett til kassadama istedenfor en 50-lapp en gang :D

Sjekking på gang?

Klarte i fjor å treffe helt feil på ballen inne i 16 meteren på nesten åpent mål. I en avgjørende kamp som vi tapte. Det svei.

Jeg gjetter at du har sett mange sånne andre veien og? :D

Historie om ene lærern min på ungdom skolen:

Første gangen vi har denne læreren og alle står i klasserommet, læreren beggynner å lese opp navn over hvem som skal hvor osv.

Alle står rundt i klasserommet i små grupper og snakker med hverandre om alt mulig.

Så kommer han til en jente som ligner fryktlig på en gutt...

Så sier han: (Fake navn ->)"Ida Normann?" "guttejenta sier "Ja" ganske lavt "Ingen Ida Normann?" Nå beggynner folk å få med seg hva som skjer og men fortsatt endel som snakker sammen.

Igjen sier guttejenta "Ja" denne gangen litt høyere. Tydelig at lærern hører det og ser ned på henne. "Noen som vet hvor Ida er?" "Jeg er her!!" sier hun, for så å gå å grine.

Litt vanskelig å forklarer men poenget er at læreren trodde jenta var en gutt så når hun sa ja så trodde han det var en gutt som snakket med noen andre/tullet med han.

Det var flaut for han det..

Skjønner hvis historien ikke er noe morsomm i tekst format, men prøver alikevell :D

Sry for at jeg går litt off topic her...

Bountyhunter

Edited by Bountyhunter

Jeg drakk ett glass Zalo engang fordi jeg trodde det var saft, og synes den smakte litt rart. Tenkte "Dette er det nye sukkerfriskvipet" og drakk resten av glasset.

Dagen etter kom det såpebobler ut av bakenden

Jeg drakk ett glass Zalo engang fordi jeg trodde det var saft, og synes den smakte litt rart. Tenkte "Dette er det nye sukkerfriskvipet" og drakk resten av glasset.

Dagen etter kom det såpebobler ut av bakenden

hahaha :rolleyes:

tror jeg hadde spydd etter det ja xD

Jo, det var også en gang jeg, en venn av meg og de to søstrene mine var på sørlandet. Vi hadde fått låne et hus (familie der), og vi bestemte oss for å bygge hytte like utenfor tomta. Vi choppa noen småtrær, slang opp noe tau også videre. Så skulle kompisen min prøve denne improviserte taubanen, og han knakk et nett lite tre til, gitt! Slik fortsatte vi å herje et par dager og fikk jo opp noe slags gapahuk-aktige greier etterhvert. Så kom eieren av hagen vi hadde rasert... :rolleyes:

Har en rimelig fersk en fra igår.

Jeg stod og malte en garasjeport. Hadde ikke barbert meg på en stund, og til min store fornøyelse hadde jeg endelig begynt å få noe som ligner mer på skjegg enn dun. Jeg var ganske kry, kan du si. Så, etter en stund, kom en kvinnelig, godt voksen slektning av meg som bor i nabohuset bort. Hun utbryter: "Nå har du fått bart!" Jeg svarte: "Nja, nå... Ehm, det er jo ikke helt skikkelig ennå, da." Jeg ble litt stolt siden hun merket det fra ca 3 meters hold. Da svarer hun med et smil: "Du har maling over munnen." Jeg gikk bort til en parkert bil og speilet meg, og ganske riktig, jeg hadde en liten hvit malingsstripe rett over munnen. Følte meg ikke særlig høy i hatten da nei, og det endte med at jeg gikk og barberte meg i skam etter jeg var ferdig.

Skjedde igår:

Var på svenskebåten og hadde nettopp hentet meg en tallerken fra resturanten, skulle sette meg ned ved det bordet jeg trodde pappa satt, jeg begynte å spise og så viste det seg plutselig at "pappa" var en helt ukjent hobo >_<

En annen ting:

Vi var på Nordbyen kjöpcenter i sverige og kjøpte brusbokser, selvfølgelig presterte jeg å miste et brett slik at alle boksene datt ned på gulvet i et brak og rullet rundt omkring x(

Skjedde igår:

Var på svenskebåten og hadde nettopp hentet meg en tallerken fra resturanten, skulle sette meg ned ved det bordet jeg trodde pappa satt, jeg begynte å spise og så viste det seg plutselig at "pappa" var en helt ukjent hobo >_<

En annen ting:

Vi var på Nordbyen kjöpcenter i sverige og kjøpte brusbokser, selvfølgelig presterte jeg å miste et brett slik at alle boksene datt ned på gulvet i et brak og rullet rundt omkring x(

det har jeg og gjort, skjedde med sånn korv greier som man kjøper på boks i sverige liten og uvitende som jeg var (4 år) så skulle vi ha sånn og jeg dro ut den nederste boksen så falt alle ned i bakken (splæsj) så rullet det rundt i hele butikken ^^ passe flaut ^^

Når jeg var liten(barne hage alder) hadde jeg bæsje fettish, så når jeg var hjemme å lene brukte jeg å legge igjenn kabber overalt HVIS NOK. enest jeg kan huske var at jeg tissa på hele badegulvet så slapp jeg en kabbe oppå pianoe vårt...