Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
JR

Norge

Recommended Posts

Gresset er alltid grønnere på den andre siden smile.png

Skal ikke se bort i fra at en og annen nordmann faktisk skulle ønske han var en liten afrikaner med bollemage.

Vi har valgspråk,nynorsk, kristendom på skolen, vi snakker alle norsk istedenfor Norsk/Engelsk.

Tror du ikke vi ville hatt det mye verre om kulturen vår ble revet vekk fra oss? En nasjon uten egen kultur behøver ikke selvstendighet og har forsåvidt ingenting å kjempe for å bevare.

Hvem faen behøver egentlig selvstendighet? En ting er selvstendighet fordi du blir undertrykket, men selvstendighet bare for å ha selvstendighet har jo egentlig veldig lite å si.

Skal si deg at veien mellom å miste selvstendigheten og å bli undertrykket er VELDIG kort. Det har vi nok av historiske bevis på.

Det som gjør oss til nordmenn er kulturen vår. Et stort "ja takk" til å få inn impulser utenfra, men å gå så langt som å miste språket er å erkjenne at slaget er tapt. Det er grunnsteinen i enhver kultur.

Synes vi har det bra her i landet sett i forhold til andre land. Men mange av avgjørelsene vi ser blir gjort på Stortinget beviser likevel at vi har et stort forbedringspotensiale.

Norge er for strengt! Har selv opplevd å bli forfulgt av Securitas/Hafslund biler på sene kvelder, faktisk ikke alltid sene... av og til 20:00 typ. sent...

Det er LATTERLIG!

Norge er et loka pingleland(unnskyld meg altså)... Når jeg blir gammel nok emigrer jeg til Amerika!

Det at Norge kutter ALT og satser gamliser og 0% Co2 utslipp gir meg en følelse av at det er noen stillinger som kunne vært gjort bedre av en halvhjernet bavian.... Norge i sammenligning til Usa har nesten ikke noe utslipp DET HOLDER IKKE AT NORGE REDUSERE NÅR ANDRE LAND UREDUSERER!

Just my opinion smile.png

Man whiner for å få det bedre, bare fordi at Norge er verdens beste land å bo i, så betyr det ikke at vi ikke kan bli bedre.

Så stå på med whininga!

Jeg er glad for å bo i norge.

Jeg er også glad for at vi er kvitt vixen straks han blir gammel nok!

Norge er for strengt! Har selv opplevd å bli forfulgt av Securitas/Hafslund biler på sene kvelder, faktisk ikke alltid sene... av og til 20:00 typ. sent...

Det er LATTERLIG!

Norge er et loka pingleland(unnskyld meg altså)... Når jeg blir gammel nok emigrer jeg til Amerika!

Det at Norge kutter ALT og satser gamliser og 0% Co2 utslipp gir meg en følelse av at det er noen stillinger som kunne vært gjort bedre av en halvhjernet bavian.... Norge i sammenligning til Usa har nesten ikke noe utslipp DET HOLDER IKKE AT NORGE REDUSERE NÅR ANDRE LAND UREDUSERER!

Just my opinion ' />

E du seriøs?? haha .. åsså til Amerika da.. p

Ureduserer? er det e ord?? huh.png

Bare jeg som er litt overasket over at ingen microstat, som Lichenstein var i topp 5? Var det kanskje fordi de ikke tok med så små land?

Ei fyllehelg der med slagsmål , blir vel den regna i bunn på lista :thumbsup:

Haha, så fordi Norge ligger på toppen av ei liste skal vi holde kjeft og smile hele dagen?

Norge er en kongenasjon styrt av udugelig bjellesau og bebodd av sutrete slappfisker.

Tenker det er på tide å kuppe "heile driden" snart og få skikk på sakene.

Sammenlikner du den lista med hvor religiøse (og/eller totalitære) land er hadde man kommet frem til ganske lik rekkefølge. Ikke tilfeldig.

(dog noe sært at Irland var så høyt oppe)

Noen som sutrer da?

Du skulle bare visst hvor ofte jeg hører folk beklage seg over hvor fælt de har det i Norge. Avgifter ditt, priser datt, farlig i Oslo, gjengkriminalitet, blablabla...

Det er LATTERLIG!

Just my opinion ' />

E du seriøs?? haha .. åsså til Amerika da.. p

Ureduserer? er det e ord?? ' />

Ganske imponerende at noen faktisk vurderer å forlate Norge til fordel for USA Da

Nåja, for å tjene spenn i 10-15 år før man pensjonerer seg i norge, er usa helt kurant til.