Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Calz

Ny PC?

Recommended Posts

Hei.

Jeg har bestemt meg for å kjøpe en ny PC.. Har sett på en fra netshop.no men jeg er ikke pro på hardware stuff etc så jeg lurer på om denne vil kunne kjøre spill som f.eks WoW og CS:S på høy grafikk med høy FPS? (hvor høy FPS in that case?)

Lian Li Miditower, Aluminium, Sort PC6070BSCANDV2 u/powersupply

OCZ GameXStream strømforsyning 600W 20/24pin ATX/SLI/SATA m/120mm Vifte

FOX+ N68S7AA-8EKRS2H Socket775 nForce 680i SLI, FSB1333,3xPCIe,GbLAN

Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz Socket775 2MB, BOXED m/vifte

OCZ DDR2 2048MB Nvidia SLI Ready XTC PC2-7200 2x1024MB 900MHz.

Western Digital 500GB S-ATA II 7200 RPM Caviar Special Edition 16MB cache

FOX+ GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 CC500MHz,HDCP,DVI,HDTV-Ut,Gamepad bundel

Optiarc / NEC DVD-brenner AD-5170 intern 16X Double layer sort, bulk

Microsoft Windows Vista Home Premium OEM Norsk versjon 32-bit DVD-versjon

Takker for svar. :thumbsup:

Den skal nå dra WOW og CS S veldig bra den, vil nå tro 100fps på vært av de. Du skal nå kunne RAIDE i wow med det kortet :thumbsup:

om mulig velg heller E6600. du får en del mer for pengene

Ikke helt 100% riktig, du får mest for E6400 fordi hvis du bruker pengen som blir til overs mellom E6400 og E6600 så får du god kjøling og kan over klokke, men det er ikke relevant for topicen :thumbsup: beklager.

uansett er det du sier feil. Stock-kjøleren til e6600 er mer enn god nok til klokking, og E6600 er en del bedre enn e6400 til klokking uansett, bla grunnet dobbelt med minne

uansett er det du sier feil. Stock-kjøleren til e6600 er mer enn god nok til klokking, og E6600 er en del bedre enn e6400 til klokking uansett, bla grunnet dobbelt med minne

Denne testen begs to differ

Men dette er helt utenfor topicen og E6400 er et helt greit valg, det tar nok lang tid før E6400 blir så utdatert at du skulle ønske at du valgte E6600

steike. Dritnajs! jeg har E6400 selv også :thumbsup: Litt heldige må de folka der ha vært med brikkesettet sitt da. Og husk at de brukte vannkjøling.

steike. Dritnajs! jeg har E6400 selv også :thumbsup: Litt heldige må de folka der ha vært med brikkesettet sitt da. Og husk at de brukte vannkjøling.

ja, men de bruke jo pengen som "ble til overs" hvis de hadde kjøpt E6600 så det hadde gått opp i opp.

Men til Trådstarter: Kjøp E6400 hvis du bryr deg om pengene, Kjøp E6600 hvis du tilfeldighvis fant en lommebok på gata.

det er snakk om veldig lite penger her da. E6600 er verdt det. Evt kjøp E6420 eller hva den nå heter. Litt bedre en E6400. Bla 4mb cache

det er snakk om veldig lite penger her da. E6600 er verdt det. Evt kjøp E6420 eller hva den nå heter. Litt bedre en E6400. Bla 4mb cache

Støtter opp under E6420 veldig godt kjøp og det er vel 20kr eller noe som skiller dem.

E6300 og E6400 er vel på vei ut av markedet nå. Og blir nå erstattet av hhv E4300 og E4400 (2MB cache, 800Mhz bus), E6320 og E6420 (4MB cache, 1066Mhz bus). Sistnevnte får du for 15-1600 kr, og det er den dyreste av dem.