Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
djchange

Nytt Need for Speed på gang

Recommended Posts

Porche Unleashed står helt klart på toppen, men likte seff også Underground 1.. Håper dette ikke er et spill som har gått alt for fort å lage og inneholder alt for mange feil.. (Kjenner jeg EA rett, kan det fort skje..) Men ingen forutintatte meninger her! Stå på NFS!

Som en sa over her, PS1 spilla var best (NFS3 Hot pursuit ;)) . Ellers car Hot Pursiut 2 ganske heftig med ratt og pedaler. Samme med NSFU 2. Og for ikke glemme Porsche 2000. Hvordan er PC-utgaven av den?

Herregud! Skjønner de ikke at nok er nok snart? Siste morsomme NFS var Porsche Unleashed. Etter det har de bare laget bajs...

tåler ikke litt mer moderne biler eller?

carbon syntes jeg var det beste, der du kjører på klippekanter i mørket. ;)

most wanted er bare teit, der er det altfor vanskelig å unngå politiet, så blir du "busted" og etter det stikker de av med hele kjerra di. da har du selfølgelig ikke noen andre biler så det blir Game Over... :tafse:

Skal bli spennende å se om EA klarer å utvikle serien i noen som helst grad denne gangen eller om det blir det samme gamle.

www.liveforspeed.net - All your racing needs!

spillt det i 4 år, still loooving it.

mitt LFS community - www.driftcity.co.nr

mitt LFS Team - www.tanabe.co.nr

men detta kan jo bli kjempe kult det ;)

Skal bli spennende å se om EA klarer å utvikle serien i noen som helst grad denne gangen eller om det blir det samme gamle.

det hadde tatt seg ut ;)

Herregud! Skjønner de ikke at nok er nok snart? Siste morsomme NFS var Porsche Unleashed. Etter det har de bare laget bajs...

tåler ikke litt mer moderne biler eller?

carbon syntes jeg var det beste, der du kjører på klippekanter i mørket. ;)

most wanted er bare teit, der er det altfor vanskelig å unngå politiet, så blir du "busted" og etter det stikker de av med hele kjerra di. da har du selfølgelig ikke noen andre biler så det blir Game Over... :tafse:

Du er tyderligvis ikke en av de beste bilspill sjåføren her.. det er jo kjempenkelt

hvis du noen gang har hatt 6 "flammer" så vil du kansje en vakker dag skjønne hva jeg mener...

da kommer det 20 corvetter, minst 5 helikopter og en haug av heavy suv men spikermatte bak hver sving

Dette ser like mongo og fjortis ut som alle forrige NFS siden Hot Pursuit 2. Herrejesus for noe møl altså... Gi meg heller en oppdatert versjon av Road Challenge/High Stakes. Trist å se en opprinnelig genial serie synke så lavt og komme med omtrent samme dritt gang på gang.

Sadolf: Amen to you. Var ikke en stor fan av Porsche Challenge (nettopp pga. det ikke fantes andre biler) men det var siste NFS-spill som var litt voksent.

To fluer i en smekk = Need for Speed: Burnout

Har alle NFS spilla, så kan ikke si jeg ikke gleder meg til dette kommer ut :thumbsup:

Spillene er dritbra, eneste negative er at spillene er bygd som ett MMORPG. Du har en svær by med masse interaksjon men du bare ØNSKER at det var ekte spillere du utfordret på gaten. Dette kunne de gjort noe med, men siden de er så besatt på å slippe spillene på alle konsoller så er vel det umulig.

Need for Speed skulle ha havnet tilbake hos PC eiere og hadde de forrige spillene hatt en virkelig stor online del ville de knust Gran Turismo og Forza ned i støvlene. Gatebiler er en KULTUR og hadde folk kunne lekt seg fritt online med disse spillene ville det tatt helt av. Men EA tror jeg verken har kompetansen eller IQ nok til å skjønne dette :thumbsup:

Bilspill MMO? Vel...TDU prøvde seg på det...blei ikke helt vellykka.

Så lenge spillet er morsomt og at man ikke går lei etter kort tid så er det bra nok for meg. Både Most Wanted og Carbon syns jeg var kjedelig etter fem minutter, så jeg har mine tvil til det neste NFS. Men tradisjon er til for å brytes, eller hva? :thumbsup:

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...