Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Richter75

Er det bare jeg som bruker RDX offensivt?

Recommended Posts

Hvilken klan er du med i Richter?

Nada klan ja, spiller jo stort sett i helgene så tviler på jeg er så aktuell for klaner. Men hadde vært moro å spillt noen kamper så bare å spørre hvis det er noe i helgene ;). Jeg er anti-HW mann og anti big map mann så det er uaktuelt, trange citymaps og nærkamp så tror jeg at jeg tar de fleste dog.

Runder snart 500 stk Explosive Efficiency Pin , på 1200 runder.. "In a round, 8 kills with explosives" ;)

Ligger mange irriterte spillere bak slikt... hehe

Runder snart 500 stk Explosive Efficiency Pin , på 1200 runder.. "In a round, 8 kills with explosives" ;)

Ligger mange irriterte spillere bak slikt... hehe

Hehe den tror jeg på :happy:

tv2 64? conquest titan? blir litt forskjellig etter hva man spiller:P

Spiller bare 64 mans conquest jeg, alt annet er gay og døllt for mich.. ;) Hardware er enda kjedeligere, dèt ødelegger spillet det .. ikke at folk benytter seg av inf matpakker..

Hørt om cs? Idéen om battlefield-serien er vel nettop alle kjøretøyene og mer realisme enn fragalot-spill, typ UT og CS. Hardware er gøy! Særlig å vinne HW-kamper, veldig særlig tank vs. walker. Det er kos det.

ps: dette er ikke irc/msn

tv2 64? conquest titan? blir litt forskjellig etter hva man spiller:P

Spiller bare 64 mans conquest jeg, alt annet er gay og døllt for mich.. ;) Hardware er enda kjedeligere, dèt ødelegger spillet det .. ikke at folk benytter seg av inf matpakker..

Hørt om cs? Idéen om battlefield-serien er vel nettop alle kjøretøyene og mer realisme enn fragalot-spill, typ UT og CS. Hardware er gøy! Særlig å vinne HW-kamper, veldig særlig tank vs. walker. Det er kos det.

ps: dette er ikke irc/msn

CS er døllt , bf2 spellte jeg forsåvidt mye hw da det var meget artig. I 2142 er det ikke like artig. I bf serien ser jeg dog bf vietnam som det beste spillet når det gjelder balanse mellom hw, air og inf. De har tatt brodden vekk fra air i 2142 men armor og battlewalker folka har fortsatt en fordel i forhold til en inf spesialist slik jeg ser det.

Edited by Richter75

pøh. Public trenger du ikke mer enn 1-2 middels gode spillere som spawner AT for å ta en walker. Noen ganger er det nok med en god dose Rocsh. Tank er det enda lettere å ta ut. Det hele handler vel bare om å gå inn for det. Blir vel ofte til at folk ikke gidder å spawne AT fordi de regner med å slippe unna HW selv.

Mener HW "spriter" opp spillet, fordi det ofte er avgjørende for utfallet av kamper, og det er en god variasjon fra inf delen smile.png

Hmm.. det må være spillestilen din som er problemet i Northern Strike. Jeg får ihvertfall plenty med kills, og synes kartene er supre for inf-action...

Plenty med kills er hva? Og på hvilket brett og hva slags brett? :happy: Jeg begynner å kjede meg hvis det går to minutter med labbing fra a til b, da hadde jeg heller kledd meg i sort, flytta hjematt og begynt å spille wow.. ;)

Tja.. har vel gjerne 30-50 kills opå en OK runde. Det er sjelden jeg opplever at jeg må gå plagsomt langt. Det er riktignok et stykke mellom flaggene her og der, men jeg synes ofte det er god action på halvveien også. Dessuten liker jeg "Assault lines"-modusen, somo gjør at man slipper at halve lager står og kaster bort tiden på å rape main, når man har en haug andre flagg å angripe.

Du stakk jo roald.. Fekk 56 kills siste runden og soleklar seier, men trenger jo et par runder for å komma igang.. :happy:
Hehe tror deg, du leda da runden når jeg stakk. :happy: Må inrømme at den der RDX greia var JÆVELIG morsom! ' /> Har ikke helt teken på det, fikk vell et par TK og suicides, men det går seg vell til. body

Ja var meg :thumbsup: Men du er god med RDX din da

Yup, det er min spesialitet . Kan da vossen også men har på basskassa her på anlegget og ingenting er som en rdx som går av på den mens barna flyr høyt :happy:.

Dauer jo forsåvidt ofte men ratioen blir grei, her er starten på nest siste runde i sta. Men dissa svenskene som rotta seg sammen på andre laget ble for sterke, de hadde høyden hele tia så det ble umulig samt mine teammates var retards og drev for seg selv.. ;)

Står da for endel av killsa på motstanderne rimelig kjapt med dårlige odds og oppoverbakke på cerbere ..

screen055.jpg

Mitt største problem i dissa kampene er alle pissepausene jeg må ta :happy:

Ser på Screenshotene dine i denne posten at du har bra teamscore >D

Reduser gjerne signaturen din med 90%, Nesebil.

haha, bruker faktisk ekstra lang tid på å laste inn siden nå pga siggen til nesebill.

Her er en søt liten en til deg, fra meg:

nesebillib5.png

Laga ved hjelp av de heftigste effekten på PS som du ser. Synes du skal bruke den ;)

Edit: bare ikke bruk den som et tilegg til de to andre:P

Edited by Blodtann

Æsj, endelig finner jeg faktisk ut hvoran man bytter navn etter noen måneder, og hvordan man putter i bilde sig. xD Som sakt, liker dere ikke siggen så er dere velkomen til å lage ny til meg, men da må den være tøffere enn min sigg. ^^

haha, bruker faktisk ekstra lang tid på å laste inn siden nå pga siggen til nesebill.

Her er en søt liten en til deg, fra meg:

nesebillib5.png

Laga ved hjelp av de heftigste effekten på PS som du ser. Synes du skal bruke den ;)

Edit: bare ikke bruk den som et tilegg til de to andre:P

Får ikke plukka opp den siggen. xD Har resiza siggen min nå, er det greit nå da? Er ikke 90%, men bør da gå? Eller?

det holder med en kjære, sjekk rules for forumet så står det en size de skal være.. og da kun 1 :lol:

menmen ontopic, rdx = pft krylov = yay

RDX er greit nok har ikke noe imot denne så lenge serveren ikke kjører FF ON. Dette blir missbrukt av Recons, som kaster RDX på bakken da han møter en fiende og sprenger så fort han kan (1-2sec) og dermed blir alle drept som ikke er på hans lag og han går videre med kanskje litt mindre HP etter fallet etter explosjonen. Fått bismak av RDX etter at folk drev med dette hele tiden i mange runder og man har ikke kjansen til å komme seg unna eller tid nok til å drepe han hvis dere kommer close up. (Kommer ofte closeup da du tar over flag/silos).

Sier bare L2 play til disse mindre skilled folkene som driver med dette.

Edited by RascZak

Ingenting er mer annoying enn å bli drept av rdx man ikke en gang ser, f.eks plassert i taket rett innenfor inngangene til titan-gangene ;s
Hvor ligger skillen i dette? :S :lol:

Plasseringen var jo kreativ? :king:

Hvis du ikke plasserer RDX slik jeg så en fyr gjore på en server ista, 5 RDX på en liten ingang. Ellers vil de fleste klare å plassere "kreativt".

Nei, for all del. Den ødelegger kun stemningen. Jeg spiller på 16 player maps så er ikke så mye RDX å se der heldigvis, MEN clay og rockets ødelegger spillet. sad.png

Så claymores og raketter er pyton, og så nevner du ikke sentry guns i samme slengen? Et våpen er et våpen. Man må regne med at noen bruker det ukonvensjonelt. Jeg husker at stridsdommerne på en øvelse på 90-tallet (Teamwork 92, tror jeg) måtte dømme ut en avdeling med luftvernartilleri fordi de hadde justert skytset sitt slik at de kunne skyte mot bakkemål (neppe særlig godt mot panser, men sikkert greit nok mot personell og biler.) De ble dømt ut fordi de rett og slett var for effektive. Et annet klassisk eksempel er spetznaz-spaden.

-Wrong thread-

Edited by RascZak

Seigmann72: Vi testet ut luftvernsmissiler (SIMBAD Mistral) mot sjømål og de fungerte fjell der også. Smeller godt. :lol:

Ja. forsvaret var jo beryktet for å være sleipe. Bilferger kan brukes som mineleggere blant annet. (De fleste har de nødvendige skinnene på bildekket allerede.) :lol:

Russerne kan dette. Hele fiskeflåten fra den kalde krigen er konstruert slik at de kan montere på en 40mm kanon på fordekket på svært kort tid.

Vel nå var denne tråden mest ymtet på tv2 serverne hvor det er FF on. Forøvrig ligger ikke skillen i å trykke på avtrekkeren, men hvor du befinner deg når du trykker.. :lol:

Edited by Richter75

Krylov er noke av det verste eg har spelt med liker suport maskingever og hagle bedre maskingeveret bruker eg til og snipe med og hagla i nær kamp,

eg gjekk mot ein med Krylov no nett i stad og eg vant med hagle på 5 meter's hold.

oi? faen ass. tok en random public assoult kar med hagle? da MÅ hagle være bedre enn krylov da? :lol: hirrhirr

sier seg selv at det er noe feil når du bruker et MG lignenese våpen til å snipe, da desverre noe feil med spillet. Finnes ikke noe jeg misliker mer enn tullinger med support våpen på lang avstand som bommer sånn 10 skudd så plutlig bare hs. vanskelig å holde knappen inne mener jeg!

men nå, litt action:)

Sign in to follow this  

• Create New...