Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[wcip]Angel

Xbox er best! Ingen protest!

Recommended Posts

Halo 3: ODST har jeg ikke skaffa meg engang, dog skal jeg låne det av en kamerat og teste Reach-betaen i mai.

ODST skulle i utgangspunktet være en tilleggspakke, noe det egentlig er, men MS prøvde seg med fullpris siden det var et Halo-spill, og det funka for dem.

MW2 var fjorårets beste spill for min del. Tviler på at det endrer seg om jeg kjøper U2. Jeg foretrekker FPS foran 3PS og flerspiller før enspiller.

forskjell på standalone og fullpris.. ODST kostet 299 på lanseringspris og vanlig pris er 349-399. andre halo spill har vanlig pris på 549-599

Faen er stuck på FF13 nå. En boss med 4 adds med 50k Hp hver ca og bossen selv har 4,6 millioner HP. Får ta noen timer grinding før jeg prøver igjen, klarer 40% av han før han nuker meg te helvete.

Men er først nå battle systemet kommer til sin rett og er bra intenst=)

GoW3 er samme oppskrytt drit som Gears of War 1 og 2, Uncharted 2 og Modern Warfare 2. Skjønner ikke hva som gjør GoW3 bedre enn alle de andre spillene du sitter og hamrer på knappene i forskjelig rekkefolge mot en million fiender som ser helt like ut for så å møte en boss i enden.

Spillindustrien kommer med så lite nytt at jeg snart går lei hele greia. Håper Natal blir så bra som reklamene sier, ellers så mister jeg at håp.

Altså du kan ta deg en krembolle nå syns jeg. Er nok heller du som ikke lar deg interesse av slike spill. Sjokkerende men sånn er det bare.

Er folk som gikk utav premieren på The Matrix og kalte den en drittfilm pga den var urealistisk. Sci-fi film ..... urealistisk ...

Og som ikke ble imponert av kampene i The Gladiator. Da havner du i samme rekke som de folka asså. For God of War 3 er det ultimate adreanlinfylte og episke spillet som noensomme er skapt i historien. Så værsågod, spis krembollen din!

Alltid like gøy å se deg, med din hype-fortid her på forumet, be folk ta seg en bolle ang spill-hype/spill-slakt.

:) Much løøøw nevertheless

Vel God of War 3 trenger ingen hyping siden det regnes som en av de beste spillene opp gjennom tidene så isåfall må du ta deg en bolle du også Talgmar. But much :) anyways!

Skal kjøpes i morra!

Porta, kjøp deg en PS3 om du faktisk vil ha innovative spill(Heavy Rain er er nok). Eller så kan du vente til å runke om kapp med din bror i Natal Masturbation Marathon 2010 når det kommer.

Er vel ingen som virkelig mener natal kommer til å bli bra? Blir vel akkurat lite dårlig som ps3-dildoene.

For God of War 3 er det ultimate adreanlinfylte og episke spillet som noensomme er skapt i historien.

Åssen i svarte får du lirt av deg noe slik? Makan til søple serie skal man lete lenge etter.

Omtrent like spennede som ludo spør du meg.

Skal kjøpes i morra!

Porta, kjøp deg en PS3 om du faktisk vil ha innovative spill(Heavy Rain er er nok). Eller så kan du vente til å runke om kapp med din bror i Natal Masturbation Marathon 2010 når det kommer.

Jeg har faktisk Xbox 360 ,PS3 og Wii :) Men den som samler mes støv er nok PS3, brukes mest til å spille av Bluray. Bruker ikke Xboxen mye heller, men der er det da noen nye filmer på Zune innimellom, pluss at jeg liker kontrolleren på xbox360 best og da spiller jeg mest på den.

Har testet Heavy Rain demoen, og spillet er ikke så verst, men controllene er jo fryktelig merkelige. mulig jeg kjøper det her i Polen for 250kr.

Satan God of War 3 er episkt. Er helt crazy grafikk også. Bare første 10 minuttene gir deg spillglede som du aldri har opplevd før. Kampen mot Poseidon i starten var ufattelig kul. Skulle tro de hadde fått hjelp av 300 regisørr eller Wachowski brødrene på enkelte segment. Er dritbra laget. Gudene stormer ned etter Kratos og titanene :) Deilig.

Kanskje folk skal bli enige om "G" i "GoW3" står for Gears eller God før de begynner å krangle om det er bra eller suger whistle.gif