Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[wcip]Angel

Xbox er best! Ingen protest!

Recommended Posts

Microsoft will launch the first of its Xbox 360 fall updates on August 11.

Perhaps its biggest new feature will be the Games On Demand service first announced at E3. It will debut with a library of more than 30 titles to buy and download, including Mass Effect, BioShock, Assassin’s Creed and Lego Star Wars: The Complete Saga. The platform holder says new titles will be added every week.

The update will also enable Xbox Live users to watch Netflix movies and TV shows simultaneously from different locations. Additionally, it promises improvements to programme queuing options and video quality.

Meanwhile, the new Xbox Live Avatar Marketplace will let users customise there avatars with “interactive props” and purchase branded apparel from their favourite fashion labels and games.

Microsoft is offering those interested in doing so the chance to preview the upcoming dashboard update.

Further new system features including Facebook, Twitter and Last.fm support, plus instant on 1080p HD streaming video through Zune, will be made available later this fall.

:D

Ser veldig fram til Zune :D Håper det får et bra utvalg når tjenesten kommer til norge.

zuneshitten blir bra.

Den oppdateringen som kommer nå er kjip. Avatar marketplace og games on demand er egentlig det eneste nye jeg har sett.

skal være raskere menyene også. Ikke at jeg merker noe selv... Er kanskje litt kjappere, men vaskelig å si.

Vil gjerne rette opp i mine gamle spådommer som kom i lanseringsperioden til den nåværende generasjonen konsoller (også kalt NextGen consoles) - der jeg hevdet wii aldri ville bli en konsoll som ble brukt mye selv om de solgte konsoller som hakka møkk. Min teori her var at det kun var enkle/evneveike mennesker og aper som ble fasinert av motion-gimmick`en som kjøpte og spilte på wii.

Jeg vil bruke dette innlegget på å rette målgruppen fra "enkle/evneveike mennesker og aper" til "enkle/evneveike mennesker og(/) kvinner/jenter".

Takk.

PS. I TOLD YOU SO BITCHEZ! faen det er deilig å ha rett. Nå skal jeg bruke resten av dagen på å "gloate"!

art.cnn.jpg

Noen nye spådommer/skråblikk:

wii skulle være smarte å utvikle et konsept som ble valgt. Det virker som de ikke tenkte nok på at det er ikke på konsoll-salg man tjener penger, men på spillsalg. I tillegg burde de skjønt at OM motion-controlling slo ann så ville det gå kort tid før MS og Sony snappet opp dette og gjorde det enda bedre pga langt bedre hardware.

Dagens avføring går til Sony for å tvinge folk til å installere stadig fler spill før bruk.

En liten rose til MS som virkelig kjører hardt på oppdateringene.

Alle konsollene hadde hatt godt av å lansere noen flere store eksklusive spill på sensommeren.

jasså, mener å huske en riv ruskende gal fanboyism-nekting fra alle kanter på det tidspunktet.

Akkurat samme som skjer med Natal(som har blitt hypa opp av en eller annen grunn) og sony sin dildo(selv om den ikke har blitt hypa opp av såkalte "gamers" her på forumet).

Nei, konsoll gaming er som onani, sitte i sofaen med noe håndfast og chillen! fuck the future!

Var jo derfor eg solgte wii'en min halvt år etter eg hadde kjøpt den. Alle var hypet og tenkte det var den mest fantastiske konsollen nokon gang laget, men såg ganske raskt kva Nintendo dreiv med. Det som er så fantastisk med Nintendo er at dei egentlig aldri lyger men heller lar deler av sannheten komme fram. Trur wii kommer til å slite framover når hypen har lagt seg og casual spillerne har funnet ut at det finnest noko nytt og shiny på markedet.

Ja, jøss. Det er altfor langt mellom dei gode spela. Eg ventar for min del berre på det neste Zelda. Hadde det ikkje vore for det spelet, hadde eg nok solgt maskina mi i desse tider. Har heller ikkje Brawl lenger, og er lite sugen på å kjøpe det for tredje gong :D Kjøpte fyrst NTSC-versjonen, som seinare vart ubrukelig etter patchen. Så kjøpte eg ein PAL-versjon, men dette forsvant på merkeleg vis like før eg flytta frå Oslo, og har ikkje sett noko av det i ettertid.

Når PS3 Slim kjem, skal eg nok anskaffe den! Den maskina har eit par godbitar eg enda ikkje har spelt, og fleire flotte spel i vente.

Må svi litt, selv for dere, at en skadeskutt 360 alikevel pwner PS3en.

MEEEEEE MMMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!

Utdrag fra Kotaku sin blog om Sonys pressekonferanse:

Kaz says the ps3 is getting a new model. That's right the slim

Available in stores from the first week of September

Same features and function. 120 gb drive 33 percent smaller, 36 percent lighter

It will be 299 That's $299, 299 euros, 29980 yen

That will be the price for the current ps3 starting tomorrow

Release date for slim will vary by region but available everywhere by sept 1 l

bassert på 5k lesere da. sier ingenting om virkeligheten.

trudde både ps3 og wii lå godt under 2% og xbox på 12% eller noe i den duren.

bassert på 5k lesere da. sier ingenting om virkeligheten.

Spørreundersøkelsen er basert på gameinformers lesere, vil tro at det er like stor blanding av ps3 og 360 eiere der som i resten av verden, ihvertfall ikke langt ifra. så hvorfor skulle ikke spørreundersøkelsen være relativ?

3833593315_9b9dea8a75_b.jpg

Ser ut som billig plast sammenlignet med min 60gb ps3 :D

Aldri likt designet på PS3, men om jeg en dag skulle kjøpt en, ville jeg ikke kjøpt en PS3-slim.

GOGO Grill!

Endelig noe info om GT5

info
Gran Turismo 5 has been announced! Here is the latest information on the game design:

? models included

1,000 vehicles

170 Premium new models (full interior modeling, the interior corresponds to vehicle damage)

830 kinds of standard model (some are from Gran Turismo 4 that have been carried over to GT5) [Read: Cars we have seen in GT4 before ]

? Courses

60 courses confirmed with 20 or more to be revealed

? physical simulation of vehicles

Physics system simulation is brand new

Represented is full fall in vehicles [possibly rollover]

Damage representation (reproduced in full by real-time collision deformation)

faithfully reproducing the behavior of electric cars, i.e. Prius, Insight, hybrid cars and the latest Tesla model

? Arcade Mode

Single Race

2 player battle

? GT Mode

World Map

My Garage

Car Dealer

Tuning Shop (parts, tires)

Car Washes/Oil Change

Race Championship (Series system, point system)

License Test

? Online

Open Lobby

Text / Voice Chat

Private rooms

Online Photo Album

Online Replay Album

YouTube replay output

? Photo Mode

Photo Drive (Circuit)

Photo stage (Stage Photo mode only)

? Gran Turismo TV

Video output to a PSP or PSP Go®

Progressive Download

Improved

user interface

Continuous Play for videos

? Museums

The

Gran Turismo 5 Prologue version, + more information at TGS

? Sound

Custom soundtracks (Use songs from your PS3 hard-drive)

Dolby Digital 5.1 and 7.1

?

User Interface

The Gran Turismo 5 Prologue, and the same design concept. The icons change color

Able to track the movement of Cockpit Camera interface (confirmed in full 3-D. The camera can be fully manipulated and you can opt to have your head tracked by the PSEye)

kilde

Bare å vente til TGS der de vil annonsere utgivelse i desember..hadde vært perfekt

Har du i det hele tatt prøvd Forza2 Maxi?

Vil ikke akkurat beskrive det som et arkadepreget spill. Maken til overdreven realisme gjorde til at jeg ga opp.

Gidder ikke engang disse GT5 da enhver blind ape vet at spillet er bare snakk, som alt annet på PS3.

Men klart, det er fett å spille "snakk" eller "hype" da.

Forøvrig grats! til Sony for å gjøre konsollen, om mulig, enda shtøggere.