Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[wcip]Angel

Xbox er best! Ingen protest!

Recommended Posts

Har prøvd demoen. Var litt gøy å lese inn kommandoer i mikrofonen, og den kjente igjen kommandoen hver gang, med mindre det var jeg som rota. Men selve demoen overbeviste meg ikke såppas at jeg kommer til å bruke penger på fullversjonen. Siden vi prater om strategispill så spørs om jeg vil bruke penger på RA3 til 360 selv om jeg likte RA og RA2 veldig godt. Tar gjerne imot et anmeldereksemplar, da. Har ikke brukt mye tid på et strategispill på 360 enda, selv om konsollen har vært ute i snart tre år, men det kan fort snu neste år når Halo Wars er lansert. Det vil tiden vise.

Følte det samme jeg å. Har brukt veldig lite tid med strategispill på 360 selv, har bare spilt det på PC, men tror fullversjonen med multiplayer kan bli veldig morsomt. Intelligens på \'fienden\' i demoen var ikke noe å skryte av, banket dem om og om igjen uten å tape, så det gjorde vel at demoen ikke var noe særlig. Fikk liksom ikke muligheten til å slite, noe jeg liker i spill. Skaffer meg nok fullversjonen for å spille multiplayer over Xbox Live. ;)

By the way, sjekk ut nye Gamebase.no.

gidder ikke lese gjennom hele denne tråden(89 sider ;o)

Så kan noen si meg hva som er best? X-Box 360 eller PS3? Pris har også en betydning, mest moro for penga? skal jo også ha råd til spill... apropo det, gjerne noen gode spilltips også. lyst på fallout3 og minst ett bilspill og noe action ' />

Mange spørsmål det ble da h%C3%A5per

Mvh

Petter'n ^.-

Det måtte skje igjen ' />

- Xbox 360 koster halve prisen av en Playstation 3. Man kan kjøpe nesten to Xbox 360'er med to spill, Trådløskontroll, 60gig harddisk, 48 timers gratis Xbox Live-spilling ( koster 499,- i året ) av prisen av en Playstation 3.

-Xbox 360 har en haug av gode spill fremover, blandt annet Fable 2 og Gears of War 2.

-19.november lanseres den digre oppdateringen på Xbox 360. Verdt å skaffe seg konsollen for det. Installere

-Xbox Live mye bedre enn nettløsningen til Sony's PS3. Koster 42 kroner i måneden ( 499 i året ) for å kunne få lov til å spille Online.

- Grafikken er lik, men kan se at teksturene er svakere på PS3 via bildene fra Eurogamer.net.

Men har du lyst på Blu-ray spiller, 80GB harddisk, spill som LittleBigPlanet, GranTurismo og Metal Gear Solid 4 og har lyst til å bruke dobbelt så mye penger på en PS3, så er det bare å gjøre det. smile.png Meen, du kommer til å Angre, før eller siden. Du får mest moro for pengene av en Xbox 360.

gidder ikke lese gjennom hele denne tråden(89 sider ;o)

Så kan noen si meg hva som er best? X-Box 360 eller PS3? Pris har også en betydning, mest moro for penga? skal jo også ha råd til spill... apropo det, gjerne noen gode spilltips også. lyst på fallout3 og minst ett bilspill og noe action ' />

Mange spørsmål det ble da h%C3%A5per

Mvh

Petter'n ^.-

Kjøp 360 eller så er du dum.

Kjøp den konsollen som har flest spill du har lyst på.

takk for svar =)=)

var sånn ca 80% for x-box før jeg posta, 99% nå ;)

meeen, et spørsmål til: Hvilken av konsollene er lettest å spille på med brukket ringfinger på venstre hånd? biggrin.png

- Xbox 360 koster halve prisen av en Playstation 3. - Prisen for en Microsoft Xbox 360 Konsoll - Pro med HDMI på nettbutikken MPX.no koster 2 384 kr. Prisen på en Playstation 3 Konsoll 80GB Bundle med LittleBigPlanet koster 4 388 kr på den samme nettbutikken. Halvparten av prisen på PS3 er ikke 2384 kr som du sier, men 2194(ikke glem at PS3 også kommer med ett spill). Bra med en faktasetning, men den holder ikke mål.

Man kan kjøpe nesten to Xbox 360'er med to spill, Trådløskontroll, 60gig harddisk, 48 timers gratis Xbox Live-spilling ( koster 499,- i året ) av prisen av en Playstation 3. - Nesten.. hva er nesten?

48 timers gratis Xbox Live-spilling ( koster 499,- i året ) - 48 timer gratis er vel irreleveant om han har tenkt å spille mere enn 48 timer på xboxen sin.

-Xbox 360 har en haug av gode spill fremover, blandt annet Fable 2 og Gears of War 2. - Det kan vel hende, men har ikke PS3 også en haug med gode spill framover?

-19.november lanseres den digre oppdateringen på Xbox 360. Verdt å skaffe seg konsollen for det. ' /> Installere alle spillene på harddisken og utseende på hele selve systemet blir endret. - Ja vel, men dette skjer jo også stadig vekk på PS3 også, så det kan vel være det samme?

-Xbox Live mye bedre enn nettløsningen til Sony's PS3. - Har den? har du noe bevis på at den faktisk har det?

- Grafikken er lik, men kan se at teksturene er svakere på PS3 via bildene fra Eurogamer.net. - Har ikke teksturene noe med grafikken å gjøre da? Hvordan kan de ha lik grafikk om teksturene er svakere på PS3? Bildene på eurogamer.net, mulig å få en noe grundigere link, rotete og ekkel side.

Men har du lyst på Blu-ray spiller, 80GB harddisk, spill som LittleBigPlanet, GranTurismo og Metal Gear Solid 4 og har lyst til å bruke dobbelt så mye penger på en PS3, så er det bare å gjøre det. Meen,

Med andre ord, se hva slags spill som kommer ut og hva slags spill konsollen har nå. Bare fordi Per i gata sier at PS3 er best, så betyr det ikke at den faktisk er det for deg? det handler det vel mest om hva slags spill du ønsker deg(og hva vennene dine har, er vel noe fetere å spille fifa med venner på nett enn å sitte alene på ps3n å spille mot randoms). Ihvertfall derfor jeg valgte den konsollen jeg sitter med i dag tongue.png.

Lol totalboy. Fanboyen i deg snakker ;)

Angående valg av konsoll: velg konsoll etter hvilke spill du ønsker deg, IKKE etter hva fanboys på et forum sier smile.png Hadde feks jeg interessert meg for gearsserien, fable mm hadde jeg selvsagt hatt en 360 også, men siden de seriene jeg er interessert i bare finnes til ps3 er valget enkelt for meg.

Hvilken finger er det?

uhm, les:

takk for svar =)=)

var sånn ca 80% for x-box før jeg posta, 99% nå :happy:

meeen, et spørsmål til: Hvilken av konsollene er lettest å spille på med brukket ringfinger på venstre hånd? ' />

Avean! kom å forsvar PS3 asap! p

Hvilken finger er det?

Sto ikke det? ;)

Ikke at jeg har noe svar på hvem som er best å spille med en brukket finger (siden jeg ikke har prøvd ' /> )

Av kontrollene, syntes jeg 360'n sin er mest behagelig å holde, selvom jeg iriterer meg litt over den svulsten som henger på undersiden av den da.

Men av begge konsollene (har begge, eller, egentlig alle tre, men samma det) har jeg hatt mest glede av ps3'en.

Har sikkert litt med hva jeg spiller av konsoll spill å gjøre og da. Men, strengt tatt, så angrer jeg på at jeg kjøpte 360'n (mest fordi det utsatte kjøpet av laptop med en måned )

;)

Ikke lenge til det kommer ut da. Håper bare de fyrer opp serverene sine snart. Vil prøve ut online delen. Syntes den story'n var veldig kort. emotarghoj4.gif

@Maxi:

Har ikke alle Xbox 360 utgavene nå HDMI-utgang? Syns jeg husker at de annonserte at det var noe om at alle fikk HDMI som standard. Pro-utgaven koster 1 895 med 2 spill på elkjip, mulig at den koster 500 kroner mer med HDMI, billigere er Xbox 360 uansett. Nå har ikke jeg testet ut PS3 Live shiten på lang stund, men det var ikke spillbart når jeg testet det. Støtter den for eksempel Mikrofon nå? Video? Kan man samle en gjeng venner i et spill og joine en server og ha det morsomt mens man prater? Hadde vært morsomt å tatt en grundig test og notert hva PS3 har som ikke Xbox 360 har og omvendt. ' />

PS3 henger langt etter Xbox 360, og det vil de gjøre i lang tid fremover, og ikke er Live-funksjonene bedre, men PS3 mister jo alle spillene sine å, ser for meg at Metal Gear Solid 4 kommer på Xbox 360 i løpet av 2009, hehe. Når Sony kommer med en slik oppdatering som Xbox 360 får den 19. November skal jeg klappe med mine hender. p

EDIT: Alle nye Premium og Elite-versjoner av konsollen utstyres nå med HDMI, så tror du virkelig at de selger gammel Premium-utgave av Xbox 360 uten HDMI på elkjip nå? Tror nok ikke det. Hvorfor betale mer + frakt på nettbutikken MPX.no? Du får akuratt det samme, bare lavere pris og med to drittspill på kjøpet, vis du handler på elkjip.

By the Way, hvilke store eksklusive titler kommer til Sony's Playstation 3? Har ikke helt satt meg inn i PS3 lanseringene, men slik jeg ser det er nok lista for spill til 360'en større og mer populær ;)

Deres 'STOORE' spill er vel MotorStorm: Pacific Rift, LittleBigPlanet og Resistance 2, og resten er vel spill som også kommer på Xbox 360? Jeje, eneste spillet som jeg misunner er LittleBigPlanet, resten er bare forbedret piss.

;) så fanboy at det nesten er flaut

Hvem er dere forresten? :happy:

Er man fan av en konsoll må man jo forsvare den og få flere til å kjøpe konsollen. >D Åssen dere klarer å være fan av PS3 fatter jeg ikke. Var FAN av PS2 selv, har en og er veldig glad i den. PS3 er bare tragisk.

Er man fan av en konsoll må man jo forsvare den og få flere til å kjøpe konsollen. >D Åssen dere klarer å være fan av PS3 fatter jeg ikke. Var FAN av PS2 selv, har en og er veldig glad i den. PS3 er bare tragisk.

Typisk fan-boy utsagn smile.png Xbox 360 er jo bare latterlig imo >D

Bra du innrømmer det ihvertfall :happy:

Er jo riktig tråd ;) Alt er lov her, hehe.

Er jo litt rart at det er ikke en eneste person som skryter av hvor bra PS3 er, er det noe bra med PS3 i det hele tatt biggrin.png utenom noen par spill?

JEG ELSKER PS3, DØ 360!!! Selv om jeg personlig liker PS3 best, er det bra at det finnes konkurende konsoller. Si meg, ønsker du egentlig monopol? Det bringer i allefall med seg flere ulemper enn fordeler.

Werd.

Og det værste som ville skjedd var om MS tok over hele konsoll markedet og.

Hadde vel hatt et ganske solid balletak på oss da.

JEG ELSKER PS3, DØ 360!!! Selv om jeg personlig liker PS3 best, er det bra at det finnes konkurende konsoller. Si meg, ønsker du egentlig monopol? Det bringer i allefall med seg flere ulemper enn fordeler.

Jeg hører dette at PS3 er best. Men hva er best med den? Spør hele tiden PS3 fan-boys og får tilsvar at konsollen er stygg og Xbox 360-kontrolleren er så diger og tung, blahhblahblah.. ikke rart du er så jævlig sterk.. osv >D

Så hva mangler Xbox 360 for å klare å slå Playstation 3?