Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nabben

Kan CS:S anbefales?

Recommended Posts

God dag folkens!

Jeg har nå kommet til det punktet i livet mitt at jeg vil prøve noe annet av spill... Jeg som har vært en god tillhenger av CS 1.6 for en stund siden og BF2 til nå, lurer på om jeg skal gå over til CS:S. Men først vil jeg bare vite hva folket synes om det?

Er det bra? Stor forskjell fra CS 1.6/BF2?

Takker for svar:)

Nabben

Denne tråden ble laget for ikke lenge siden.. Står veldig mye posititvt om Counter Strike: Source der. Også nyttige ting smile.png

Og, ja - det er absolutt å anbefale!

I forhold til 1.6: Mye penere grafikk og en langt mer realistisk fysikk aka objekter går i stykker/knuser/beveger seg og man kan ikke skyte gjennom 10 meters murvegger. Dette er stort sett hva CSS tilhengerne liker, og 1.6 fansa missliker. Jeg liker det i allefall VELDIG godt, og om det virker litt uvant, er jeg sikker på at du raskt venner deg til det. Største forskjellen er dog miljøet - som hos oss ( hellfragger.no) er LANG mer modent, hyggelig og trivelig enn hva du finner i 1.6. De fleste spillerne er godt over konfirmasjonsalder og første barbering - og det merkes biggrin.png

Css er et bedre spill, synes jeg. Det er mindre cheats osv. på Hellfragger.no så finner du nesten aldri en cheater pga det er så gode admins. Det er også radar som gjør at hvis en cheater bannes fra hellfragger.no så bannes han fra mange andre gaming communitys. Dette gjør cheater verden nesten borte på de fleste norske servere. Det er digg med ny grafikk. du slipper og spille med lego grafikk. her er de smude. Det er mere realistisk.

Skaff deg det så snx vi på serveren biggrin.png

CS:S er absolutt et spill å anbefale. Jeg gikk fra BF2 og delvis 1.6 til Source og lærte meg raskt spillet. Det vanskeligste for meg var å lære banene, da det er mange flere muligheter til å gjemme seg o.s.v... Så å spille litt Offline først er lurt smile.png

Edited by Oyri

Source is t3h sjiit, mann!

Seriøst, man kan ikke stille 1,6 og Source opp mot hverandre - to helt forskjellige spill, dog med identisk utforming. Men igjen, to helt forskjellige spill. Slutt på wallhack1337-skudd og super-rask weapon-bug-shift osv..

Du må vel innrømme at det er mer kos å kunne gjemme seg rundt et hjørne uten å få et syreaktig nakkeskudd avfyrt 3 korridorer vekke..

Tror ikke et slikt spørsmål kan besvares egentlig.. Det er opp til deg å finne ut om du liker det eller ikke. Selvfølgelig er CS:S et "bra" spill hvis du tenker grafikkmessig og spillevennlighet, men for eksempel jeg, som er stor fan av Bf2 hadde ikke smaken i det hele tatt for CS:S når jeg prøvde det (og ja, jeg kjøpte det selv og spillte det mer en et par dager).

Så i bunn og grunn er det opp til deg egentlig :D

CS:S er absolutt et spill å anbefale. Jeg gikk fra BF2 og delvis 1.6 til Source og lærte meg raskt spillet. Det vanskeligste for meg var å lære banene, da det er mange flere muligheter til å gjemme seg o.s.v... Så å spille litt Offline først er lurt :D

1.6 LAN versjon teller ikke :D

EDITH:

Gidder ikke poste ny.

botter hjemme teller ikke.

CS-spillene fra Valve kan muligens bli bra i fremtiden, av de som har kommet er det ikke mye å være fornøyd med.

Bf2 og css er 2 forskjellige spill. Så ikke kom å forvent det samme..ville vel blitt kjedelig å spillt nesten det samme. I Cs/css så blir det mere close combats. Du kan heller ikke bli reviva og dør du må du vente til neste runde. Dette gjør taktiken litt anderledes, siden alle starter samtidig. Du må heller ikke unlocke våpen her er det flere typer våpen. ikke bare en pistol men 5 på vært team. Våpen nummer 5 er forskjellige. så det blir 7 pistol. det finnes veldig mange andre våpen. Dette er et spill du vil like, miljøet er også veldig bra på hellfragger, som er dater "selskap" av battlefield.no Jeg håper vi får sett deg på serverne, mapene kan be har to learn. men du lærer

GL HF with Css :boxed:

Er litt nabb nå, men har alltid lurt litt på det.

Er CS:S et eget spill? Går det an å kjøpe det i butikker?

Eller følger CS:S med et annet spill, eller er det downloading?

CS:S er et eget spill ja, man kan kjøpe det i butikker eller laste det ned over Steam, som du sikkert vet er det "oppfølgeren" til CS og CZ

Er litt nabb nå, men har alltid lurt litt på det.

Er CS:S et eget spill? Går det an å kjøpe det i butikker?

Eller følger CS:S med et annet spill, eller er det downloading?

CS:S er et eget spill du kan kjøpe det i butiken eller kjøpe hl2 så følger CS:S med jeg har kjøpt både CS:S og hl2 XD så nå har jeg 2 CS:S spill