Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Spitfir3

Cannabis, hasj, marijuaha osv...osv...?

Recommended Posts

Sikker på at det er ecstacy? I følge den listen er det heroin og kokain som scorer 3.0 poeng på nytelse, eller 'pleasure'.

Ecstacy gir deg 1.5.

Cannabis 1.9.

Tobakk og alkohol ligger på 2.3.

Ytterst merkelig liste. :cool:

Hvis man skal tro hva de sier om heroinrusen, er ikke en sigarett en milliontedel av nytelsen.

I hvert fall ikke 76,66%! Mister litt tillitt til den undersøkelsen nå...

Drug-induced pleasure has two components—the initial, rapid effect (colloquially known as the rush) and the euphoria that follows this, often extending over several hours (the high).

Vil ikke si at et glass øl og en sigg har samme nytelsesmoment. Ølen gir deg faktisk en rus.

Cannabis vil jeg si ligger godt over alkoholen igjen.

har hasja i kanskje 12-13 år nå, absolutt ufarlig, bare gode erfaringer og overhodet ingen inngangsdør til sterkere stoffer, så røyk ivei! legalize!

en venninne av meg falt rett om og gikk inn i koma på sin andre joint, ikke alle som tåler det, og meget selvsentrert postet av deg. Vi finner seff en som røyker 60 om dagen som også overlever fint til han blir 100. Betyr ikke at alt er uskadelig for det..

Hmm, syns egentlig du argumenterer mot deg selv med den siste setninga du la til der..

Ikke alle som faller om og detter i koma heller typ.. :cool:

Ville bare sette søkelys på det faktum at ikke alle tåler alt, så det kan fort være kjipt å sette en uforbeholden tommel opp på et internettforum hvor mange unge folk frekventerer.

Det var ren og fin hasj, ikke noe blandet i. Hun fikk aldri noe svar på hvorfor hun ikke tålte det.

2 stk ble utvist fra skolen min i en uke fordi de røyka crack på skolen :cool:
Tviler sterkt på at det var crack. Var sikkert bare tjall.

En venn av meg havna på sykehus etter å ha spist hasselnøtter! Ban hasselnøtter!

haha har vært på div sopp/syre fester som observatør noen ganger... Snakker om folk som sporter morsomme ansikter.. :cool: