Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Spitfir3

Cannabis, hasj, marijuaha osv...osv...?

Recommended Posts

Hvor mange på forumet røyker.

Er det farlig?

:happy:

Får intrykk av at 90% av internetts befolkning fyrer opp en joint av og til...

det er ulovlig så i teorien "skal ingen" her inne røyke.

du kan sikkert søke på det på google og se om det er farlig

og mye rart på internett så ikke len deg på det!

Har hørt at det foråsaker psykiske skader o.l

Jeg er ikke ute etter noen som kan skaffe, er bare 14 og nysgerrig

Jeg har prøvd snus, røyk, alkohol o.l og jeg får ikke de helt store kickene av det.

Liker selvkontroll jeg da...

Jeg sa at jeg IKKE fikk de store kickene ut av det.

Jeg regner med at marijuana o.l ikke er det største det heller...

En god runde fps er kick det :happy:

Har hørt at det foråsaker psykiske skader o.l

Jeg har prøvd snus, røyk, alkohol o.l og jeg får ikke de helt store kickene av det.

Liker selvkontroll jeg da...

Hva faen?

legger du ting på bordet, og tester det etterhvert og gir terningkast eller?

Virker som du leter etter en grunn for å ruse deg på noe..

Er bare nyskjerrig ..??

bart-google.gif

Du liker selvkontroll..??

Begynn med yoga , hopp i fallskjerm , lek i trafikken ,knull ei dame!

Det vil nok gi deg kicket du er ute etter.

Anbefaler deg sterkt å ikke prøve å være kul med å teste farlige stoffer..

Edit:

Glemte å si , hasj eller marihuana gir ikke kick.. noe som andrealin garantert gjør :happy:

Hørte du på den sample greia?

Lol, for noe jevla bull XD

nice find

Flinch:

1) jeg er bare nysgjerrig. Har ikke tenkt til å prøve noe av det nevnte :cold:

2) Såklart kunne jeg googlet det, men jeg liker best å ha en sivilisert diskusjon med ekte mennesker med forskellige syn på saken.

Og uansett er mye av det du finner på internett bare crap.

Slapp litt av da

og jeg prøver ikke å være kul, er kul nok fra før av

Edited by Spitfir3

Vi kan med en gang slå fast at å ruse seg er kult. Uansett. Jo mer man kan om rusmidler og jo flere man har prøvd - jo kulere er man. Alt annet er BS, som å si at det er "kult å bruke hjelm". Helt til man blir narkoman da, selvsagt. Da er man ikke kul lenger.

Men det er jo bare tapere som har et behov for å være kule da, selvsagt. og hippier.

Tviler på at jeg kommer i fengsel for dette, så...

Da jeg var 16 tok jeg ett trekk mens jeg var på institusjon. Ble jeg hjerneskada, hekta, (enda mer) gal, eller mer farlig for samfunnet? Nope.

Nå er jeg 18 år, røyker ikke, snuser ikke, drikker nesten ikkeno alkohol (unntakene er cider, veldig lite sprit blandet med f.eks sprite og pepperschnaps.) Må vel ta en svensketur snart siden jeg har fylt 18 nå. :happy:

Btw, noen på bruket som har vært i Amsterdam? Der er det jo gankse liberale lover angående marihuana (og prostitusjon :F ).

har hasja i kanskje 12-13 år nå, absolutt ufarlig, bare gode erfaringer og overhodet ingen inngangsdør til sterkere stoffer, så røyk ivei! legalize!

Er det farlig?

Alle rusmidler er mer eller mindre farlige/skadelige.

Det er jo ikke nok "gift" i det til å gi folk helseskader.

Cannabis inneholder flere kreftfremkallende stoffer i følge forskning jeg har sett referert til.

jeg liker best å ha en sivilisert diskusjon med ekte mennesker med forskellige syn på saken.

Også leter du her :happy: :happy:

Tviler på at jeg kommer i fengsel for dette, så...

Da jeg var 16 tok jeg ett trekk mens jeg var på institusjon. Ble jeg hjerneskada, hekta, (enda mer) gal, eller mer farlig for samfunnet? Nope.

Nå er jeg 18 år, røyker ikke, snuser ikke, drikker nesten ikkeno alkohol (unntakene er cider, veldig lite sprit blandet med f.eks sprite og pepperschnaps.) Må vel ta en svensketur snart siden jeg har fylt 18 nå. :happy:

Btw, noen på bruket som har vært i Amsterdam? Der er det jo gankse liberale lover angående marihuana (og prostitusjon :F ).

Dæven...

...skremmende

Har også hørt at det er ganske avhengighetsskapende?

Avhengighet av noe er for suckers...

I amsterdam har man jo hasjbarer har jeg hørt...

*Puff puff puff*

har hasja i kanskje 12-13 år nå, absolutt ufarlig, bare gode erfaringer og overhodet ingen inngangsdør til sterkere stoffer, så røyk ivei! legalize!

Du har drevet med Cannabis siden du var 11 år??

Du har drevet med Cannabis siden du var 11 år??

hardcore...

Har røyka mange ganger og har ingenting mot det(ikke noe jeg gjør til vanlig tho). Det er ved normal bruk et relativt harmløst stoff, og man blir ikke noe mer heroinist av røyke hasj enn man blir selvmordsbomber av å gå i kirka.

At staten skal bestemme at man ikke skal kunne nyte et så mildt rusmiddel er en inngripen i den personlige friheten og ikkeno som hører hjemme i et moderne vestlig "liberalt" land.

Det er jo ikke nok "gift" i det til å gi folk helseskader.

Cannabis inneholder flere kreftfremkallende stoffer i følge forskning jeg har sett referert til.

Det er nettop disse undersøkelsene som delvis har skylden i <marihuana er så farlig> hypen. Ikke fordi de har rett, men fordi de er veldig nøye med å plukke ut de faktaene de vil ha med.

Det er ingen som har fått sykdommer av marihuana... ever...

Anbefaler alle som er interesert i dette emnet om å se Sesong 2, Episode 4: War on Drugs av Penn & Teller: Bullshit!.

Og før noen andre peker det ut, ja de er vanligvis gankse manipulerende i ordbruken, utvalget av hvem de intervjuer og redigeringa generelt, men de får deg iallefall til å tenke to ganger før du stoler blindt på "eksperter".

Har røyka mange ganger og har ingenting mot det(ikke noe jeg gjør til vanlig tho). Det er ved normal bruk et relativt harmløst stoff, og man blir ikke noe mer heroinist av røyke hasj enn man blir selvmordsbomber av å gå i kirka.

At staten skal bestemme at man ikke skal kunne nyte et så mildt rusmiddel er en inngripen i den personlige friheten og ikkeno som hører hjemme i et moderne vestlig "liberalt" land.

Det er nok antageligvis en grunn til at det er forbudt da.

Ingen god grunn nei.

Jo , hvis man blir arrestert med "fliser" får man bare bøter.. = Inntekt til staten :happy:

Av egen erfaring desverre :happy:

Nei, altså jeg laget denne topicen for å høre på dere.

Så jeg kan ikke akkurat ærklære meg ekspert på feltet

vent til du har fyllt 18-20 da har din vedvarende psyke fått modnet seg såpass at det er mindre farer for psykoser osv og det er viktig å røyke med folk man stoler på de første gangene for det kan være ganske så intenst