Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kong Kord

NRK sender oppgjøret mellom NRK og TV2

Recommended Posts

Faktisk en match som var morro å se på... The Swede gjør jo sitt til at man sitter med konstat latterkrampe :happy:

Clean Sweap - Ramstadpjokkens konstante trykk fra himmelen gjorde at NRK liksom aldri kom ut av skallet. Deretter har vi jo "the lone ranger" fra TV2 som laget uro for NRK.

Toppen av rundene kom da K3rmit slaktet en TV2 spiller med kniv for åpen stream TV, totalt konge!

Sharqi - Det var vel egentlig ikke noen tvil om hvor dette ville å, men NRK skal ha for sin iherdige innsats og push...

Skal jeg trekke frem spille (hvilket jeg egentlig synes er dumt, da det hele handler om laget) så vil jeg trekke fra: Ramstadguten, en konstant fare for motstanderen både i luften og med kroppen på bakken.

My 2 cents? Naah.... I blew the on a whore :happy:

Edited by Rago^2

"He don't need a weapon - just give him a knife", mens Supermann vignetten spilles i bakgrunnen! K3rmIT ftw! :happy:

Knallsending.

Kjekt med god kommentering av Swede og han "sidekommentatoren" som eg ikkje fekk med meg namnet på.

Fin humor i heile sendinga.

K3rmit si kniving og han stakkaren som fekk seg ein jeep/buggy i trynet av commanderen var to fine augneblink i kampen. Tøft at dei faktisk fekk fanga desse to augneblinkane med kamera.

K3rmit si kniving og han stakkaren som fekk seg ein jeep/buggy i trynet av commanderen var to fine augneblink i kampen. Tøft at dei faktisk fekk fanga desse to augneblinkane med kamera.

Ja den Bilen i huet tok kaka :happy: , satt der bare å måpte i et par sekunder før jeg fikk latterkrampe :happy:

Ja den Bilen i huet tok kaka :happy: , satt der bare å måpte i et par sekunder før jeg fikk latterkrampe :happy:

me 2

Hahah samme her. Liksom wtf skjedde der? Også Hahahaahahah :cold:

Helt konge når K3rmIT fikk supermann melodien i bakgrunn, generelt sett to steike bra kommentatorer :happy: GO K3rmIT

Knallsending.

Kjekt med god kommentering av Swede og han "sidekommentatoren" som eg ikkje fekk med meg namnet på.

Fin humor i heile sendinga.

Om dere trenker dere litt om, hvem tror dere egentlig fikk den jeepen i hodet ??

:happy:

TV2 spilte 4 gode runder og vi ble stadig tatt av Ramstadgutn når vi hadde "noe på gang".

Ikke bare det at han nuker oss totalt, han kommer med kos og klemz i chatten :happy:

Vi hadde mulighet for å ta de hardt siste runde, men den glapp for oss den også.

Dette er uansett den beste kampen NRK har spilt og det er gledelig å se at seeren satt like stor pris på den som vi som spilte.

/K3rmIT

wannabe pr0 gaymer

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...