Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
djchange

World of Warcraft - The Armory

Recommended Posts

img_wow.jpg World of Warcraft - The Armory

Blizzard lanserte i dag betafasen til en offisiell database som gir deg direkte tilgang til all tenkelig informasjon om dine WoW-karakterer, guild osv.

wow_01.thumbnail.jpgWorld of Warcraft: SkjermbildeMange har nok brukt tilsvarende tredjepartsdatabaser for å få tilgang til informasjon om sin fremgang i World of Warcraft. Men fordelen med at det er Blizzard som drifter akkurat denne databasen er at all informasjon blir hentet direkte fra World of Warcrafts spilldatabase, og informasjonen skal da til en hver tid være oppdatert. Databasen har fått det flotte navnet "The Armory" og du finner den på nettsiden http://armory.wow-europe.com/.

The Armory:
- Character Profiles: View equipment, stats, skills, reputation, and talent build of every character above level ten with the in-depth Character Profiles. You can check out your own characters, or check out those of your friends and guild mates - all characters from all realms are listed in the armory.

- Guild Profiles: Access information about any guild, including the guild´s roster and a detailed statistical breakdown of the guild´s race, class, gender, and level combination with the Guild Profiles.

- Arena Team Profiles: See how your team is doing or check out the competition with the Arena Team Profiles. These profiles provide you with some very valuable information about your team, like your team rating, your standing, win/loss history, and team membership.

- Arena Ladders: Always stay up-to-date on which team holds the top spot, which teams are quickly climbing up the ranks, and the players to watch out for, with the PvP Arena Ladder.

Merk: Databasen er for øyeblikket i en betafase, så det kan hende at nettsiden ikke alltid fungerer på riktig måte.

(Kilde: Blizzard )

"hurra" "wow æger"

Om man ikke liker WoW og bare skal slenge ut slike negative bemerkninger kan man gi f.. i å trykke på svar-knappen.

Det er ingen som hverken tvinger dere til å lese om eller spille WoW. :(

Ja, gi'n en ukes ban. :(

Forøvrig bør man vel egentlig bruke den europeiske linken til Armory om en vil finne sin profil: http://armory.wow-europe.com

Jeg finner både mitt guild og mine chars, men profilen kommer ikke opp, og jeg ender opp på startsiden igjen. Er det andre som har dette problemet?

Doh... Tok bare linken fra pressemeldingen, er ikke så veldig inne i denne WoW-verden. Oppdaterte den nå. :(

Har samme problem som deg Sadolf. finner char og guild. men får ikke se noe profil.

jaja. er i betastage ennå.

Ser foreløpig ut som bare US-utgaven virker. Der kan man søke på et eller annet vanlig nick (f.eks. "Zod") og få opp profiler uten problemer. Ser det er rapportert haugevis med feil på EU-Armory. De fikser det vel rimelig kjapt? (eller.. )

Wow spillere er nørd's.

Dette fortjener ikke en plass på

battlefields uskyldsrene og plett-wow-frie

forum.

:(

Og når ble det å spille Battlefield 2(142) og CS(S) noe mindere nerdete? :( Da kan vi jo også begynne slenge drit om alle konsollnyhetene også da, for det er jo også ikke bra siden det bare er FPS på PC som er "plettfritt" ...

Wow spillere er nørd's.

Dette fortjener ikke en plass på

battlefields uskyldsrene og plett-wow-frie

forum.

:huh:

Det der er det teiteste jeg har sett i mitt hele liv. Jeg spiller ikke wow selv, men cs:s og de er ikke noe mindre nerdete.. :)

Den europeiske greien fungerer sånn halvveis. Mange characters er feilaktig flagget som "inaktive", selv om det blir færre av dem hele tiden.

Ellers oppdateres den ikke fortløpende, min har stått på stedet hvil siden tidlig i går. Mulig de tar det hver onsdag, sånn at det sammenfaller med den ukentlige farsen.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...