Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Gwaihir

Onsdags klubben !!!

Recommended Posts

Fra nå :)

Så starter vi opp Onsdags klubben,et alternativ for de gamle/unge der ute som bare spiller (public/klan) og som bare får lov av mor å spille få ganger i løpet av uka.

DVS: Alle som er hypp på å spille Project Reality,sammens med andre fra bf.no og vil inn på en befolket Norsk server,setter av onsdager og møter opp (presis)

(presis) er viktig for å gi alle muligheten til å joine samme sted og samme server,hvis folk detter sånn random innomkl 20:30..21:10...20:20.osv..,så mister vi 40-60% av folket til andre servere,fordi de/vi ikke gidder å sitte på en tom server...

Så for å gjøre ALLE til lags ' /> Så setter vi dag og klokkeslett her og nå.

På vår battlefield server så klart :innocent: BF2 #12 Project Reality

Det er godt over 60 spillere på battlefield.no sitt forum som spiller PR.så dette må bli bra(om alle stiller opp)

Bra tiltak :) Begynt å spille litt PR jeg også nå, så får se om jeg stikker innom smile.png

Skal prøve å få til det som en fast spilledag,må bare sende inn en søknad til sjefen først :)

Aller først: Meget bra tiltak!! :innocent:

Deretter: CRAP! Onsdager er den eneste dagen i uka hvor TV-programmet er fullspekket, Battlestar Galactica, Carnivale og Lost. Er du helt sikker på at det ikke er en skrivefeil? Burde det ikke stått mandag, tirsdag eller torsdag i første post?! :)

Kan vi også kunne bruke TS til battlefield også til og møtes der og dele erfaringer ?

høres artig ut. jeg har fått sansen for å være sl nå, veit ikke hvorfor.

Eneste som er domt er at folk nesten ikke hører meg over voip, så de maser og klager over at jeg er lav.

Jeg skulleg kommet på onsdagsklubben, men helix har trening på onsdager og søndager kl20.00

Aller først: Meget bra tiltak!! :dans:

Deretter: CRAP! Onsdager er den eneste dagen i uka hvor TV-programmet er fullspekket, Battlestar Galactica, Carnivale og Lost. Er du helt sikker på at det ikke er en skrivefeil? Burde det ikke stått mandag, tirsdag eller torsdag i første post?! :(

IKKE TIRSDAG!!!! Da er det jo Grey's Anatomy klokka 21:40 :dans::(

Da er nye maps oppe...

jabal 16

mao_valley 16---gode gamle mao med rallypoints. :(

operation_phoenix 32

qwai1 16

albasrah 16

fra 19:10 i dag.....

aah kjempe til tak.

tror det er dette som må til for å gjøre PR mer underholdene for public spillere.

For helt erlig PR suger ofte public, men er helt konge i organiserte former

så Gwaihir :(

Onsdagsklubben er en realitet..

Kl 21:00 i går så dukka det opp 32 spillere..og det varte ut i de sene timer.. (jeg gav meg kl 23ish)

Dette var flott-- og jeg håper og tror at det samme skjer neste onsdag !

Game on.

p.s første "runden" endte 4-0 i "min favør" morro :(

Var meget fortreffende :happy:

Vi fant en squad og holdt sammen. Virkelig gøy

Ser frem til neste onsdag. Håper jeg ser dere alle + nye på #12 da.

Og skryt til Pampers også :happy:

Var på jobb i Lønningdal. Holder på å bygge ut noe infrastruktur (fiber, wlan m.m.) så jeg kunne ikke være med :happy: . Har sagt at jeg reiser ikke før jeg er ferdig og med lite samarbeidsvillige mediaconvertere ser det ikke bra ut.... Heldigvis har jeg full flexi på flybillettene. Noen her i nærheten av Os med peiling på fiber og de?

Selv jeg fikk en fin halvtime med kosekrig før TV-kvelden tok meg igjen med Lost :happy:

Gwaihir syntes riktignok det var litt dumt av med å blåse han til himmels siden vi var i samme squad, men men :happy:

utrolig bra tiltak

eneste som plager meg er at det er torsdag i dag, og at jeg må vente en HEL! uke til neste gang :happy:

ill be there biggrin.png

Og navnet torsdagsklubben er jo allerede tatt. Selv om de ikke bruker det lenger så assosierer jo folk torsdagsklubben med TV-programmet som Otto Jespersen var programleder for. Nå er det strengt tatt ikke ei hel uke til neste onsdagsklubb, bare 6 dager :happy:

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...