Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Xtragal3

Hva Holder naboene mine på med

Recommended Posts

Haha minner meg om da jeg og var 8 og spionerte på naboen :(

Xtragal3 for og være helt ærlig så tror jeg han holder på og fikse Parabolen :( det blåe lyset du ser der er lommelykt med blått LED lys på, det røde lyset har jeg ikke noen forkalring på da, men men

De vet at du er skepsis, derfor setter de opp en stige med blå og røde lys for å irritere livskitten av deg.

3. En teknologi som avgir blått lys

Omg, du må stjele denne teknologien som avgir blått lys! Bare tenk, i framtiden som vil ALLE mennesker ha tilgang til blått lys!

Syns faktisk litt synd på hann tenk omm du hadde også sånne problemer i hodet at du så aliens og predators og hadde whiskyiskake i frysern?

Til Xtragal3:

:)

"Haha, se nå filmer han oss igjen! Mer lys Albert. Kim, smell mer med dolokket!"

Hahahha :)

Men ærlig talt. Du og din kamerat med blå lommelykt har lite å gjøre. Tror du ikke vi fatter at du bare kødder med oss.

Forresten: Merksnodig at disse aliensene kommer når det er kveld og umulig å se noe med kameraet. Du minner meg litt om han der Knut Jørgen Røed Ødegaard (hvis noen har sett Team Antonsen eller hørt Tazte Priv)

Edit etter å ha sett filmen igjen: Det er jo bare noen som runker til det blå lyset fra tven! :innocent:

3. En teknologi som avgir blått lys

Omg, du må stjele denne teknologien som avgir blått lys! Bare tenk, i framtiden som vil ALLE mennesker ha tilgang til blått lys!

:)biggrin.png

Høres ut som om noen har en helt spesiel fetish.

Drar loffen til blått lys og røde landings lys, blir sikkert extra deilig når han vet at du filmer også! smile.png

2. noen røde landingslys på taket

når vi først quoter så...

det er de minste "landingslysene" jeg noen gang har sett, ser mer ut som laseren fra laserpenn.

du får bare ta å ringe på og spørre om de har sett noe mistenkelig i nabolaget

Jeg har nå¨lastet ned og sett videoen. Og etter nøye analyse kan jeg si at det ser ut som en kis som trener. (?)

Xtragal3 : Mens youtube ikke virker skikkelig kan man jo bruke dailymotion eller noe slik. Litt lettere enn rapidshare.